Gå till innehåll

Rake Race på expekt - $100,000 i potten!


Expekt.com

Recommended Posts

  • Svars 59
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

expekt är bland de bästa och mest generösa sidorna.. att de skulle avsluta en kampanj som motsvarade 300-400% rb som alla och deras hund horade var väl inte omöjligt att förstå.. jag är mer förvånad över att de lät så många få hem bonusen innan de avbröt den + RAKEBACK + $600 signupbonus + VIP-club +RAKERACE

 

säg att inte de inte avbrytit den och låtit 10 000st extra hora den.. de losade väl runt $4000 per person.. 10 000 * 4000 = $40M

 

Leker du jobbigt troll eller är du dum på riktigt? Herregud...

 

Är väl ingen som är förvånad att $5000-bonusen avbröts. Klart det var en minusaffär för expekt från första början. Det handlade om att dom annonserade onlinepokerns bästa bonus hittils. Sedan avbröt dem den när ett par stycken hade klarat den och majoriteten kommit runt halvvägs.

 

Är ju ganska roligt att du skriver som om vi som inte hann $5000 bonusen var dumma som litade på expekt, medans du sen kallar expekt den mest generösa sidan någonsin. Kan du inte lära oss hur man ser när expekt menar allvar eller inte och hur formeln för de osynliga tidsramarna ser ut? Skulle uppskattas mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite roligt också att efter de drog in bonusen så erbjöd de en kompensationsbonus på $10 per 1000 poäng där man hade en månad på sig att ta den. Surprise! Surprise! De ändrade även villkoren för den innan månaden hade gått till $10 på 1200 poäng.

 

Kan tillägga att supporten som jag var kontakt upprepade gång på gång att de hade full rätt att göra det enligt deras T&C och vägrade mig således ersättning. Jag lovade att inte sätta min fot mera där vilket jag hitills hållit. Så förlorar man en kund som faktiskt tänkt lira en del hos dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

expekt är bland de bästa och mest generösa sidorna.. att de skulle avsluta en kampanj som motsvarade 300-400% rb som alla och deras hund horade var väl inte omöjligt att förstå.. jag är mer förvånad över att de lät så många få hem bonusen innan de avbröt den + RAKEBACK + $600 signupbonus + VIP-club +RAKERACE

 

säg att inte de inte avbrytit den och låtit 10 000st extra hora den.. de losade väl runt $4000 per person.. 10 000 * 4000 = $40M

 

Oj, förlorade de pengar på bonusen? Du måste vara den första som lyckats räkna ut det - uppenbarligen klarade inte Expekt det iaf.

 

Bonusvillkoren var galet bra, ja, men vad hjälper det när spelarna inte får det som utlovats. Tror det här kommer att förfölja Expekt läääänge...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj, förlorade de pengar på bonusen? Du måste vara den första som lyckats räkna ut det - uppenbarligen klarade inte Expekt det iaf.

 

Bonusvillkoren var galet bra, ja, men vad hjälper det när spelarna inte får det som utlovats. Tror det här kommer att förfölja Expekt läääänge...

 

tror jag med..skulle själv aldrig spela på expekt igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej tototorsten testa gärna maila supporten och hetsa dom...jag har mailbombat dom flera gånger och han svarar typ samma ska oavsett om jag förklarar problemet med uppdateringen... han garanterar att poängen stämmer men det är ju uppenbarligen så att det inte gör det....jag hade vid den första "korrekta" uppdateringen 3500 p (hade inte lirat något typ) sen 2 dagar senare där jag under d 2 dagarna kanske lirat totalt 15 timmar på 0,5/1 10 och 8 manna på en herrans massa bord samtidigt typ 20 så har jag bara gått upp typ 7-800 p enligt den leaderboarden.... jag tror att systemet e så fuckat så att d lagt på individuell rake på den första korrekta "uppdateringen" ett annat exempel e nimzon som hade 78 k vid den första korrekta uppdateringen för två dagar sen och nu har 81 kanske 82 k ...väldigt troligt han rejkat 3-4 k men att han skulle ha gjort så få racepoäng...inte en chans.. har hetsat supporten hela dagen men dom kan inte inse att de har fel... och ni andra som är med och lirar racet lär la också se att det är helt felaktigt...EXPEKTrepresentant i forumet kanske kan hjälpa till ? förövrigt mitt nick på expekt är Petonbet (varit med i sånna här race förut så man märker ju när något är uppenbart fel !)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag ledde vid första uppdateringen, nímzon låg lite bakom.

 

Jag körde många bord och väldigt många timmar, gjorde monstergrind.

 

Nimzon körde mkt , men absolut inte alls lika mkt som mig.

 

Blev hyfsat förvånad när andra uppdateringen och Nimzon hade gått förbi !!

 

Nåt är fel med listan . Nu har den dock uppdaterats igen.

 

/hittaklonk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...