tototorsten Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 Leaderboarden kommer att uppdateras cirka 10 gånger per dag. Nu börjar det närma sig.... 10 gånger per dag tjena expekt Citera
joeki Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 expekt är bland de bästa och mest generösa sidorna.. att de skulle avsluta en kampanj som motsvarade 300-400% rb som alla och deras hund horade var väl inte omöjligt att förstå.. jag är mer förvånad över att de lät så många få hem bonusen innan de avbröt den + RAKEBACK + $600 signupbonus + VIP-club +RAKERACE säg att inte de inte avbrytit den och låtit 10 000st extra hora den.. de losade väl runt $4000 per person.. 10 000 * 4000 = $40M Leker du jobbigt troll eller är du dum på riktigt? Herregud... Är väl ingen som är förvånad att $5000-bonusen avbröts. Klart det var en minusaffär för expekt från första början. Det handlade om att dom annonserade onlinepokerns bästa bonus hittils. Sedan avbröt dem den när ett par stycken hade klarat den och majoriteten kommit runt halvvägs. Är ju ganska roligt att du skriver som om vi som inte hann $5000 bonusen var dumma som litade på expekt, medans du sen kallar expekt den mest generösa sidan någonsin. Kan du inte lära oss hur man ser när expekt menar allvar eller inte och hur formeln för de osynliga tidsramarna ser ut? Skulle uppskattas mycket. Citera
Hume Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 är inte $ rejkade utan poäng Ah, det är klart det är. Blev mycket mer rimligt då Citera
Pokershark Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 Lite roligt också att efter de drog in bonusen så erbjöd de en kompensationsbonus på $10 per 1000 poäng där man hade en månad på sig att ta den. Surprise! Surprise! De ändrade även villkoren för den innan månaden hade gått till $10 på 1200 poäng. Kan tillägga att supporten som jag var kontakt upprepade gång på gång att de hade full rätt att göra det enligt deras T&C och vägrade mig således ersättning. Jag lovade att inte sätta min fot mera där vilket jag hitills hållit. Så förlorar man en kund som faktiskt tänkt lira en del hos dem. Citera
Jeg123 Postad 12 September , 2007 Rapport Postad 12 September , 2007 vad är maxantal bord man kan köra hos expekt? Citera
tototorsten Postad 12 September , 2007 Rapport Postad 12 September , 2007 vad är maxantal bord man kan köra hos expekt? 20 i alla fall ! Citera
dlinder Postad 12 September , 2007 Rapport Postad 12 September , 2007 expekt är bland de bästa och mest generösa sidorna.. att de skulle avsluta en kampanj som motsvarade 300-400% rb som alla och deras hund horade var väl inte omöjligt att förstå.. jag är mer förvånad över att de lät så många få hem bonusen innan de avbröt den + RAKEBACK + $600 signupbonus + VIP-club +RAKERACE säg att inte de inte avbrytit den och låtit 10 000st extra hora den.. de losade väl runt $4000 per person.. 10 000 * 4000 = $40M Oj, förlorade de pengar på bonusen? Du måste vara den första som lyckats räkna ut det - uppenbarligen klarade inte Expekt det iaf. Bonusvillkoren var galet bra, ja, men vad hjälper det när spelarna inte får det som utlovats. Tror det här kommer att förfölja Expekt läääänge... Citera
Pokershark Postad 12 September , 2007 Rapport Postad 12 September , 2007 BTW inte en suck att de förlorade $4k på de flesta spelare. Många däribland jag är inte uppsignade via en affe samt garanterat genererade samtliga mera än $1k. På mig gick de faktiskt plus då jag genererade nånstans omkring $8k. Citera
Nicke3 Postad 12 September , 2007 Rapport Postad 12 September , 2007 Oj, förlorade de pengar på bonusen? Du måste vara den första som lyckats räkna ut det - uppenbarligen klarade inte Expekt det iaf. Bonusvillkoren var galet bra, ja, men vad hjälper det när spelarna inte får det som utlovats. Tror det här kommer att förfölja Expekt läääänge... tror jag med..skulle själv aldrig spela på expekt igen. Citera
Seriks Postad 12 September , 2007 Rapport Postad 12 September , 2007 är de ingen mer än mig som tycker listan är helt fel uppdaterat poängen ska ju vara de man får på nivån grinder o de jag har på listan där fick jag de 2 första timmarna jag spela i fpp så känns jäkligt lurt ps jag ligger på nivån grinder Citera
Expekt.com Postad 12 September , 2007 Författare Rapport Postad 12 September , 2007 Är du säker? ingen uppdate änsålänge... Första dagens uppdatering av lista har inte fungerat som det ska. Nu fungerar det dock igen och uppdateringen kommer att ske cirka 10 ggr per dag. Citera
Seriks Postad 12 September , 2007 Rapport Postad 12 September , 2007 på sista uppdateringen så var det bara ledarens siffror som uppdaterades. Nåt måste vara fel med listan . Citera
Memory Postad 13 September , 2007 Rapport Postad 13 September , 2007 Hur går det med listan? Den har legat nere ett tag nu,,, Citera
olalun Postad 13 September , 2007 Rapport Postad 13 September , 2007 Är de öht någonting som fungerar då expekt är i farten??? Blåsvarning som vanligt! Citera
The Grand Bark Postad 13 September , 2007 Rapport Postad 13 September , 2007 Äckelspekt är väl värda en handgranat i rökluckan. Punkt. Citera
tototorsten Postad 14 September , 2007 Rapport Postad 14 September , 2007 Ja och uppdateringen suger trots att den skall uppdateras 10 gånger per dag, varför lovar man nått man endå inte kan hålla ? Citera
tototorsten Postad 14 September , 2007 Rapport Postad 14 September , 2007 $0.25 - $0.50 1 racepoäng $0.51 - $1 2 racepoäng $1.01 - $1.50 4 racepoäng $1.51 - $2 6 racepoäng $2.01 - $3 8 racepoäng $3.01 - $5 10 racepoäng 3-5 dollar ? är inte maxraken 3 dollar ? Citera
Seriks Postad 14 September , 2007 Rapport Postad 14 September , 2007 mm precis Trodde först det var när man betalar inträde till sit and goes eller multisar . Men tydligen är det ju bara cash games som räknas. Citera
Memory Postad 14 September , 2007 Rapport Postad 14 September , 2007 3-5 dollar ? är inte maxraken 3 dollar ? Citera
Seriks Postad 14 September , 2007 Rapport Postad 14 September , 2007 ofan , det där visste jag inte. ty mem Citera
sokrat3s Postad 14 September , 2007 Rapport Postad 14 September , 2007 Ja och uppdateringen suger trots att den skall uppdateras 10 gånger per dag, varför lovar man nått man endå inte kan hålla ? Ärligt talat vad spelar det för roll om den uppdateras 10ggr per dag eller 1gång per dag, snacka om att hänga upp sig på skitsaker. Citera
tototorsten Postad 15 September , 2007 Rapport Postad 15 September , 2007 Ärligt talat vad spelar det för roll om den uppdateras 10ggr per dag eller 1gång per dag, snacka om att hänga upp sig på skitsaker. okej men en gång per dag då !!!! Nu har jag tittat på listjäveln 10 gånger men det händer ingenting. bra jobbat:-( Citera
petzo Postad 15 September , 2007 Rapport Postad 15 September , 2007 Hej tototorsten testa gärna maila supporten och hetsa dom...jag har mailbombat dom flera gånger och han svarar typ samma ska oavsett om jag förklarar problemet med uppdateringen... han garanterar att poängen stämmer men det är ju uppenbarligen så att det inte gör det....jag hade vid den första "korrekta" uppdateringen 3500 p (hade inte lirat något typ) sen 2 dagar senare där jag under d 2 dagarna kanske lirat totalt 15 timmar på 0,5/1 10 och 8 manna på en herrans massa bord samtidigt typ 20 så har jag bara gått upp typ 7-800 p enligt den leaderboarden.... jag tror att systemet e så fuckat så att d lagt på individuell rake på den första korrekta "uppdateringen" ett annat exempel e nimzon som hade 78 k vid den första korrekta uppdateringen för två dagar sen och nu har 81 kanske 82 k ...väldigt troligt han rejkat 3-4 k men att han skulle ha gjort så få racepoäng...inte en chans.. har hetsat supporten hela dagen men dom kan inte inse att de har fel... och ni andra som är med och lirar racet lär la också se att det är helt felaktigt...EXPEKTrepresentant i forumet kanske kan hjälpa till ? förövrigt mitt nick på expekt är Petonbet (varit med i sånna här race förut så man märker ju när något är uppenbart fel !) Citera
Seriks Postad 16 September , 2007 Rapport Postad 16 September , 2007 jag ledde vid första uppdateringen, nímzon låg lite bakom. Jag körde många bord och väldigt många timmar, gjorde monstergrind. Nimzon körde mkt , men absolut inte alls lika mkt som mig. Blev hyfsat förvånad när andra uppdateringen och Nimzon hade gått förbi !! Nåt är fel med listan . Nu har den dock uppdaterats igen. /hittaklonk Citera
cOP Postad 16 September , 2007 Rapport Postad 16 September , 2007 Sjukt att 1an har dubbelt så många pts som 3an Citera
Recommended Posts