Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Igår förlorade jag flera maxinköp vid ett o samma bord. Anledningen var bl a floppad färg två gånger. Båda gångerna förlorade jag 400 euro genom all in mot högre floppad färg! 2 gånger inom loppet av en timme!! Under mina 4 år som nätpokerspelare har jag ytterst sällan varit med om att två har floppat färg samtidigt. Nu skedde det två gånger på kort tid. Sedan spelade det ingen roll vad jag hade för hand. Med QQ förlorade jag 350 euro mot floppad kåk! Några spelare hade grymt flyt hela tiden medan jag uppenbarligen var dömd på förhand av nätverket (b2b). Jag borde ha flytt bordet redan efter de 15 första katastrofala minuterna men jag var dum nog att hoppas på en vändning. 1400 euro förlorade inom loppet av en timme! Varför möter förresten KK nästan alltid AA eller QQ om det inte är riggat? (i avsikt att öka raken). Denna gamla konspirationsteori beror på att jag har sett möten mellan dessa händer så otroligt många gånger nu att jag inte längre tror på slumpen.

Postad
Snälla moderatorer. Radera tråden och fixa en ban.

Jaså bara för att det finns starka skäl för misstankar mot någon form av systemupplägg som ska premiera spelbolaget. Varför kan en och samma spelare träffa perfekt i flera timmar medan en annan spelare vid bordet förlorar med vad han än har? Jag tror inte på så långvarig slump.

Postad
Jaså bara för att det finns starka skäl för misstankar mot någon form av systemupplägg som ska premiera spelbolaget. Varför kan en och samma spelare träffa perfekt i flera timmar medan en annan spelare vid bordet förlorar med vad han än har? Jag tror inte på så långvarig slump.

posta i resultatforumet eller spelberoendeforumet. är du osäker på var din poster ska hamna läsa den klistrade FAQn.