chievo85 Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 tror rebonius rekommenderade något liknande, men jag vet inte, känns så fattigt Det är ju gött så! Riktig champagne är dyr och inte lika gött imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 tror rebonius rekommenderade något liknande, men jag vet inte, känns så fattigt Min var obv dyrare, fränare flaska och godare Klart du ska fira med champange eller mousserat vin! Försök ta något sött, det brukar oftast vara billigt och gott. Torrt är för 60+ imo Förresten, har du någon stejk till FTOPS och ECOOP? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jonasson Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Måste bara flika in här. Detta är den klart bästa champagnen , inte så lätt att få tag i hemma men finns oftast utomlands. Rekomenderas varmt. http://www.greenwoodlakewines.com/sku11102.html lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 6 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Min var obv dyrare, fränare flaska och godare Klart du ska fira med champange eller mousserat vin! Försök ta något sött, det brukar oftast vara billigt och gott. Torrt är för 60+ imo Blir nog en sån + den som den andra killen postade för 200kr. Moet 1,5L blir till sommarn Förresten, har du någon stejk till FTOPS och ECOOP? =) I ftops alla event upp till $500 och 100r, men inte i de dyrare. Intresserad att stejka 1k freeze? ECOOP har jag ingen koll på alls När går det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m3lee Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 tror rebonius rekommenderade något liknande, men jag vet inte, känns så fattigt http://www.systembolaget.se/SokDrycker/Produkt?VaruNr=7686&Butik=0&SokStrangar= Champagne. Inte smakat så många andra men denna är iaf god och har ett ok pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Kom igen nu finns inget annat än dompa för en pundmiljardär som du Mvh wheelinho & gretko Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 6 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Kom igen nu finns inget annat än dompa för en pundmiljardär som du Mvh wheelinho & gretko Först säger jag att du är snygg, sen kommer du och trycker ner mig för att du råkar ha £100k mer än mig på banken? Är det det du kallar hyfs? Är det tacken? Skämmes Ronny! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 6 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Stejk 1: $8280/$6627 = $1653 = $578 Stejk 2: $9159/$5845 = $3314 = $1159 Stejk 3: $6830/$6102 = $728 = $254 Stejk 4: $29157/$7981 = $21776 = $7441 Stejk 5: $3463/$10655 = $7192 = $0 Stejk 6: $4411/$3717 Stejksiffrorna är som följer: Antal cashade$/Antal inköpta $ = Nettovinst = så mycket jag själv får 1 September 2007 --> 3 Maj 2008: $53k och 50k SEK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 6 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 GN Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 7 Maj , 2008 Rapport Share Postad 7 Maj , 2008 Köp inte Asti, den är ju jättesliskig. Är det du som fyller 18 förresten? Denna: http://www.systembolaget.se/SokDrycker/Produkt?VaruNr=7549&Butik=0&SokStrangar= Annars: http://www.snooth.com/wine/louis-roederer-cristal-brut-2000-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gulapa Postad 7 Maj , 2008 Rapport Share Postad 7 Maj , 2008 Billecarte Salmon funkar alltid... 300:- ....prisvärd för att vara en riktig skumpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kgl Postad 7 Maj , 2008 Rapport Share Postad 7 Maj , 2008 Varför inte köpa vitt vin på tetrapack och sodastreama det, originellt och gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 7 Maj , 2008 Rapport Share Postad 7 Maj , 2008 I Australien har dom Goon, det är grejer det. "Could contain eggs, haslenuts, fish, etc" Sen kan du ju köpa typ 20 liter "vin" för typ 500-600 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gulapa Postad 7 Maj , 2008 Rapport Share Postad 7 Maj , 2008 Varför inte köpa vitt vin på tetrapack och sodastreama det, originellt och gott! haha fungerar det eller driver du me oss? Värt ett försök.... Streamern pajar inte eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 7 Maj , 2008 Rapport Share Postad 7 Maj , 2008 Jo, självklart. Det är som att försöka brygga kaffe på mjölk. Pang säger det bara och så blir det en jävla explosion. Nej, jag har väldigt svårt att se att vin skulle kunna paja en soda streamer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 7 Maj , 2008 Rapport Share Postad 7 Maj , 2008 haha fungerar det eller driver du me oss?Värt ett försök.... Streamern pajar inte eller? Humor! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poker2007 Postad 7 Maj , 2008 Rapport Share Postad 7 Maj , 2008 NÅGON SOM FATTAR DET HÄR?! http://hem.passagen.se/oldgold/kort1.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 7 Maj , 2008 Rapport Share Postad 7 Maj , 2008 NÅGON SOM FATTAR DET HÄR?!http://hem.passagen.se/oldgold/kort1.htm hahaha aah fan! inga av dom första korten är kvar när dom nya kommer upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jensax Postad 7 Maj , 2008 Rapport Share Postad 7 Maj , 2008 hahaha aah fan! inga av dom första korten är kvar när dom nya kommer upp. Höll på bli rädd på riktigt, tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poker2007 Postad 7 Maj , 2008 Rapport Share Postad 7 Maj , 2008 hahaha aah fan! inga av dom första korten är kvar när dom nya kommer upp. Justeja, det är ju olika färger.. håll också på att bli lite rädd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poker2007 Postad 7 Maj , 2008 Rapport Share Postad 7 Maj , 2008 sry för OT poker-emil Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kgl Postad 7 Maj , 2008 Rapport Share Postad 7 Maj , 2008 Jag som trodde att man skulle fatta att jag skämtade när jag sa vin i tetrapack, tänk så fel man kan ha =( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 8 Maj , 2008 Rapport Share Postad 8 Maj , 2008 Jag som trodde att man skulle fatta att jag skämtade när jag sa vin i tetrapack, tänk så fel man kan ha =( Tror fan jag ska prova. Man bör nog inte kolsyra det lika mycket som vanlig läsk dock... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gulapa Postad 8 Maj , 2008 Rapport Share Postad 8 Maj , 2008 Humor! Jo, självklart. Det är som att försöka brygga kaffe på mjölk. Pang säger det bara och så blir det en jävla explosion. Nej, jag har väldigt svårt att se att vin skulle kunna paja en soda streamer. Ja asså det står ju i bruksanvisningarna både för min aga och min streamer att endast vatten skall streamas:-D Jag vet inte hur men tänk om det blir nån jävla avlagring i de små hålen som skjuter in co2 i vattnet eller nåt och täpper dem:-) Detta är en kraftig hobby analys av möjliga problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 8 Maj , 2008 Rapport Share Postad 8 Maj , 2008 Ja asså det står ju i bruksanvisningarna både för min aga och min streamer att endast vatten skall streamas:-D Jag vet inte hur men tänk om det blir nån jävla avlagring i de små hålen som skjuter in co2 i vattnet eller nåt och täpper dem:-) Detta är en kraftig hobby analys av möjliga problem. Ny instruktion; Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts