Bootliner Postad 25 Mars , 2008 Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 Jag är supermaffia imo. /Bootliner Vafaaan, har jag vart inne på ditt konto? Fattar nada... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 25 Mars , 2008 Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 Jo du har så rätt, ska bara spela till den 25e Augusti 2008. Sen ska jag köpa något roligt. Tror det blir ett bollhav. Eller massa kex! Fan vad jag skrattade! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 25 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 Verkar som folk missade storheten i detta svar.. Utveckla! Jag har planer på att ringa Emils pappa och fråga honom hur mkt han egentligen tjänar, och huruvida han tycker det känns JÄTTEBRA. Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 25 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 Fan vad jag skrattade! Det är ju jätteelakt att man blir utfryst från alla bollhav när man blir 7. Smög in mig tills jag var 10/11 iaf. Tänkte göra något åt det! EDIT: wow jag är signaturmaterial =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 25 Mars , 2008 Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 Det är ju jätteelakt att man blir utfryst från alla bollhav när man blir 7. Smög in mig tills jag var 10/11 iaf. Tänkte göra något åt det! EDIT: wow jag är signaturmaterial =) Jag kunde inte hålla med mera! Jag kan än idag sitta på donken och iakta de små barnen i timmar. Nostalgin är total när man hör deras små tjut i skräckblandad förtjusning när de hoppar omkring därinne.. Den som ändå var 7- igen.. *suck* Hehe om inte de där är ett citat i signaturklass så vet jag inte vad som är det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 25 Mars , 2008 Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 Jag kunde inte hålla med mera! Jag kan än idag sitta på donken och iakta de små barnen i timmar. Nostalgin är total när man hör deras små tjut i skräckblandad förtjusning när de hoppar omkring därinne.. Den som ändå var 7- igen.. *suck* Hehe om inte de där är ett citat i signaturklass så vet jag inte vad som är det Du är läskig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 25 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 Du är läskig ??????? bollhav äger Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 25 Mars , 2008 Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 Du är läskig Du hatar bollhav! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KraxTheCrow Postad 25 Mars , 2008 Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 Det enda jag inte greppar är varför du ska sluta spela när du köpt ett bollhav. Jag menar, spela ihop till det ultimata grindkontoret o sen sluta spela?? wtf lixom.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thrasher Postad 25 Mars , 2008 Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 ??????? bollhav äger tror mer han menade att sitta o stirra på 7-åringar på mcdonalds i timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 25 Mars , 2008 Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 Det enda jag inte greppar är varför du ska sluta spela när du köpt ett bollhav. Jag menar, spela ihop till det ultimata grindkontoret o sen sluta spela?? wtf lixom.... Frågan är ju hur i h*lvete han ska ha tid att lira när han väl har fått sitt bollhav Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 25 Mars , 2008 Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 Jag kunde inte hålla med mera! Jag kan än idag sitta på donken och iakta de små barnen i timmar. Nostalgin är total när man hör deras små tjut i skräckblandad förtjusning när de hoppar omkring därinne.. Den som ändå var 7- igen.. *suck* Hehe om inte de där är ett citat i signaturklass så vet jag inte vad som är det Läskig var det ja Stay away from my children Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 25 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 okejrå missade det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 25 Mars , 2008 Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 tror mer han menade att sitta o stirra på 7-åringar på mcdonalds i timmar Läskig var det ja Stay away from my children Hahaha Kunde inte bry mig mindre om småbarn utanför bollhavet.. Men en sjuåring som plaskar runt i ett palats fyllt med bollar det är nåt extra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 25 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 plussade cirkus 4k på kvällen vilket ger ett dagsresultat igår på 1.7k, uppdaterar nedan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 25 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 Mars: $1600 och 28 700kr Stejk: $170/$4082 Februari: $26 000 Januari: $3300 December: $143 November: $3500 Oktober: $14399 September: $4388 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 25 Mars , 2008 Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 Nice save sture... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 25 Mars , 2008 Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 Jag har planer på att ringa Emils pappa och fråga honom hur mkt han egentligen tjänar, och huruvida han tycker det känns JÄTTEBRA. Hehe, du gillar pappor eller? Först CDS och sen eventuellt detta. Du kan få numret till min också om du vill! P.S Han jobbar på bank Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 25 Mars , 2008 Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 Nice save sture... tyty Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 25 Mars , 2008 Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 Kunde inte bry mig mindre om småbarn utanför bollhavet.. Men en sjuåring som plaskar runt i ett palats fyllt med bollar det är nåt extra.. Nice save sture... Save?! Jag blev bara mer illa till mods.. P.S Han jobbar på bank Det ska vi nog bli två om! Edit: Missade du seriöst ironin?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 25 Mars , 2008 Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 Save?! Jag blev bara mer illa till mods.. Hahah läste det igen nu och får ändra åsikt Hehe, du gillar pappor eller? Först CDS och sen eventuellt detta. Du kan få numret till min också om du vill! P.S Han jobbar på bank Evig skam om det här inte är en levling... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 25 Mars , 2008 Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 Jag förstår inte vad alla har emot bollhavspedofiler. (sture är min vän irl och vi delar alla intressen) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kgl Postad 25 Mars , 2008 Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 Tyvärr kommer denna dagbok aldrig någonsin vara i närheten av så stor som CDS var. Emil har inte tillräckligt stort hjärta... Emil har inget hjärta, inte om man dömer av sättet han dissade mig efter en otroligt vacker natt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 25 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 MODS!!!!! BORT !!!! snabbt ffs EDIT: kgls inlägg alltså!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 25 Mars , 2008 Rapport Share Postad 25 Mars , 2008 Så sött... Träffades ni i bollhavet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts