Gå till innehåll

Emilio_15 - nya tag!

emilio_15

Recommended Posts

• Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det är ju jätteelakt att man blir utfryst från alla bollhav när man blir 7. Smög in mig tills jag var 10/11 iaf. :D

Tänkte göra något åt det!

EDIT: wow jag är signaturmaterial =)

Jag kunde inte hålla med mera! Jag kan än idag sitta på donken och iakta de små barnen i timmar. Nostalgin är total när man hör deras små tjut i skräckblandad förtjusning när de hoppar omkring därinne.. Den som ändå var 7- igen.. *suck*

Hehe om inte de där är ett citat i signaturklass så vet jag inte vad som är det :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kunde inte hålla med mera! Jag kan än idag sitta på donken och iakta de små barnen i timmar. Nostalgin är total när man hör deras små tjut i skräckblandad förtjusning när de hoppar omkring därinne.. Den som ändå var 7- igen.. *suck*

Hehe om inte de där är ett citat i signaturklass så vet jag inte vad som är det :-)

Du är läskig :(

Länk till kommentar

Läskig var det ja :shock: Stay away from my children :(

Länk till kommentar

Jag har planer på att ringa Emils pappa och fråga honom hur mkt han egentligen tjänar, och huruvida han tycker det känns JÄTTEBRA.

Hehe, du gillar pappor eller? Först CDS och sen eventuellt detta. Du kan få numret till min också om du vill!

P.S Han jobbar på bank

Länk till kommentar

Kunde inte bry mig mindre om småbarn utanför bollhavet.. Men en sjuåring som plaskar runt i ett palats fyllt med bollar det är nåt extra..

Nice save sture...

Save?! Jag blev bara mer illa till mods.. :)

P.S Han jobbar på bank

Det ska vi nog bli två om!

Edit: Missade du seriöst ironin??

Länk till kommentar

Save?! Jag blev bara mer illa till mods.. :)

Hahah läste det igen nu och får ändra åsikt :lol:

Hehe, du gillar pappor eller? Först CDS och sen eventuellt detta. Du kan få numret till min också om du vill!

P.S Han jobbar på bank

Evig skam om det här inte är en levling...

Länk till kommentar