Gå till innehåll

Emilio_15 - nya tag!


emilio_15

Recommended Posts

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hur många gånger ska man behöva säga att den tråden bara var ett enda stort skämt?? Och nej, det är ingen efterkonstruktion, alla var med på det från första början. Vi bara levlade i den tråden.

 

Har jag påstått något annat?

 

Min poäng var väl lite att det som utspelar sig i den här tråden påminner en del om det i den tråden jag länkade till. Att det skulle vara ett skämt alltså.

 

EDIT: Till Klyka: Varken dina eller någon annans inlägg här får mig att tro att det är något annat än någon rolig levling på gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Emil berättade för mig Conspiracy.... Fyfan vilket as du är. Hur kan man vara så mot en medmänniska :(

 

Vaddå "berättade precis"? Vad jag hört så är inte du direkt oskyldig heller. Du lär ju ha vetat vad som var på G hela tiden. Eller jag vet fan inte ett skit längre. Jag vet fan inte vem som har rätt, ni verkar alla bete er som små jävla ungar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, du menar så. Ja det är väl egentligen bara bra om du tror det. Ingen tjänar på den här skiten egentligen.

 

Svarar med att citera mig själv och sen får ni leka vidare själva (eller bråka om det nu skulle vara så att jag har fel).

 

EDIT: Till Klyka: Varken dina eller någon annans inlägg här får mig att tro att det är något annat än någon rolig levling på gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det levlig på g känns det kallt. Är det inte levling på g känns det nästan lika kallt. Vad händer ffs...

 

/SK

 

Vi får väl hoppas att det inte är en moderatorstyrd levling på g... Mtp hur mycket skit de fick i nedanstående tråd (som iofs var jävligt rolig medans den pågick...synd att inte alla fattade vad det handlade om...) borde de ju ha fått sig en tankeställare. :roll:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

cliffnotes:

 

1. conspie stejkar mig i mtts för 5k

2. jag har otur

3. massa otur

4. han börjar hacka på mg och undrar vafan jag håller på med, ingen kan ha så mycket "otur" enligt honom.

5. han börjar skicka hat-PMs wtf ? tror jag har fått 11st unika hittils...FÖRLÅT ATT JAG ÄR RUNBAD !!!

6. klyka som också är stejkad börjar skicka pms där han semiretar mig för att det går bättre för honom lol....aja, dom var inte så råa som consps iaf :S

7. consp blockar mig på msn och sjunker riktigt lågt på några andra sätt som jag inte orkar gå in på :(

 

fattar inte vad jag gjort :cry:

 

/emil

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

cliffnotes:

 

1. conspie stejkar mig i mtts för 5k

2. jag har otur

3. massa otur

4. han börjar hacka på mg och undrar vafan jag håller på med, ingen kan ha så mycket "otur" enligt honom.

5. han börjar skicka hat-PMs wtf ? tror jag har fått 11st unika hittils...FÖRLÅT ATT JAG ÄR RUNBAD !!!

6. klyka som också är stejkad börjar skicka pms där han semiretar mig för att det går bättre för honom lol....aja, dom var inte så råa som consps iaf :S

7. consp blockar mig på msn och sjunker riktigt lågt på några andra sätt som jag inte orkar gå in på :(

 

fattar inte vad jag gjort :cry:

 

/emil

 

Om detta är sant och ingen halvdålig levling så låter det inget vidare. 5K lär väl vara myntfackspengar för Consp ffs...? Måste väl ändå ligga mer bakom än så?

Nåja, skönt att inte Klyka / Sara-storyn var sann...;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om detta är sant och ingen halvdålig levling så låter det inget vidare. 5K lär väl vara myntfackspengar för Consp ffs...? Måste väl ändå ligga mer bakom än så?

Nåja, skönt att inte Klyka / Sara-storyn var sann...;-)

 

$5000 är inte växelpengar för mig.

 

Lite roligt hur Emil förvrängt hela storyn och får mig att låta som värsta svinet. Jag är MYCKET väl medveten om variansen och om Emil förlorat $5000 på otur så är det inga som helst problem, MTTs har störd varians och $5k är inte särskilt mkt relativt till nivån han har spelat.

 

Det Emil däremot har gjort under perioden som stejken pågått är att "experimentera med nya spelstilar" som han själv kallar det. Anledningen till att jag stejkade Emil var för att jag vet att han är väldigt duktig MTT-spelare och har stor edge i de turneringarna han skulle spela i enligt stejk överenskommelsen. Exempel på de sakerna han har testat är att spela som en jävla galning under rebuyperioden i rebuy MTTs (ni som har sett zang eller below spela vet vad jag pratar om). Vi kom tidigare överens om att han skulle spela sitt "vanliga" spel första timmen i rebuys, dvs varken jättetajt eller jättelöst. Jag hade räknat med att han skulle snitta runt $250 i $50r exempelvis, när han sen för några dagar sen säger att han var inne för $1755 i en 50r på Stars så är det väl rätt jävla självklart att jag blir förbannad.

 

Tyvärr hade vi inget skriftligt avtal om hur han skulle spela men mtp att vi har pratat med varandra på MSN nästan varje dag så litade jag helt enkelt på honom. Detta är bara ett exempel på det han "experimenterat" med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...