Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Postad

Resultat

4/11 $7700

6/11 $214

7/11 $60

10/11 $1109

15/11 $432

November hittils: $5885

Oktober: $14399

September: $4388

Inte spelat ett skit på slutet, bl.a pga av att felia är störda så att mitt nät dött var tionde minut. Nu verkar det iaf ha löst sig, så kommer nog kunna spela i helgen igen. Har nämligen 600 sidor engelska (Davincikoden) att läsa tills imorn haha:mrgreen:

Tur man har hyffsat uttal och inte är rädd att prata inför en grupp iaf, borde kunna jobba in ett VG mot alla andra fiskelever :)

Postad
Jag hoppas du kommer spela SH SM imorrn :).

När börjar det? ska nämligen till Leksand och kolla på hockey:-D

Samt även stanna en snabbis i Borlänge och köpa nya K850i. Har vart sugen på iphone, men kommit fram till att den är onödig för mig även om den har coola features där framförallt WLAN äger. Men har redan en 80GB Ipod jag köpt för FPPs. Har ingen digitalkamera och tycker det är allmänt sugigt att ha med sig den, man vet aldrig när man behöver ta en rolig bild och då är K850i väldigt bra med sina 5mpix. Plus att jag i dagsläget har en W810i (som alla andra :P) och är van med Ericsons menyer som imo äger. Nokia/Samsung och sånt bök t.ex har ju cpmenyer, får ju knappt iväg ett sms :)

Sony-Ericsson-K850i-cyber-shot-phone.jpg

Edit: Kom på att det inte finns en chans i världen att jag hinner spela SH-SM :P

Postad
Men de blir main i vart fall antar jag?

Japp, warmup + main. 2nd chance vet jag inte när den börjar men eventuellt den också.

Får förkorta rubriken på din DB snart. ;)

Would love to :-)

Edit: Snygg som fan var den där luren BTW.

Ja verkligen, men som sorken så är inte knapparna nöten:-(. Men blir nog den ändå.

Postad
Kom med något konstruktivt istället va.

Ibland vill man bara sprida lite kärlek. Detta var ett sådant tillfälle :heart: