johper Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 HAr inte fått någon tournament ticket!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blattanfejan Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 GL alla som lyckats regga sig. 129 anmälda..hoppas på klonken:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blattanfejan Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 Asch, ser att jag har Skanke bredvid mig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kafka Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 Riktigt jävla störigt att man inte fick vara med att spela bara för att man reggade sig idag och inte tidigare trots att första meddelandet i den här tråden inte går att tolka på något annat sätt än att det borde ha gått. Verkligen ingen bra start som kund hos dem. Funderar allvarligt på att genast casha ut igen. PS. Hann läsa att det gick att fixa via live chat men det var ju 15 minuters kö dit och bara 10 minuter tills turneringen startade så det sket sig. DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yone Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 GL alla som lyckats regga sig. 129 anmälda..hoppas på klonken:-) 129? Jag ser bara att det är 109. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dasgrosse Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 Lycka till till er som fick vara med. Men måste säga att jag absolut inte kommer spela hos pokerroom då detta problem egentligen borde kunna lösas enklast möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 Ja då var man reggad, förväntar mig att bubbla.. WP Pokerroom.com Nej nej nej! Den vill jag ha... Har inte fått bubbla ordentligt på 8 dagar nu. Bara på en annan (envinst) satellit och det vill jag inte räkna som riktig bubbla. Har dessutom redan en biljett så det är min kusins/kompis biljett som ryker om jag skulle ha oklonk idag. Asch, ser att jag har Skanke bredvid mig.... Ingen fara nu längre antar jag... Blev precis flyttad & har position på honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 sigge höjer UTG jag ställer med AK han synar med QJ jag är chanslös WP TOMTEMORMOR Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Darkhell Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 Var tyvärr lika rolig som en 100$ freeroll tomtar tomtar tomtar lite marker börja man med & blindsen var inget att hurra över det är ju trots allt 15 resor ni delar ut 2500 i marker & 15 min blinds så kunne det ha blivit lite poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laser Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 Tack för en skön tävling pokerroom.com var riktigt tight med 17 pers kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 Mmm riktigt tight var det på slutet... Grattis till alla som tog en plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 Grattis alla! Var sjukt jobbigt att pendla mellan plats 13-17 med 17 gubbar kvar. Ses i Lapin Kulta-dimman! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 För övrigt, hur får man sin biljett osv? Kommer Pokerroom boka in alla via ens registrerade uppgifter helt enkelt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laser Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 För övrigt, hur får man sin biljett osv? Kommer Pokerroom boka in alla via ens registrerade uppgifter helt enkelt? Tror det är 14 till som undrar det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrZingo Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 Rimligtvis borde man få ett glatt mail med lite instruktioner. Jag har fått en tournament ticket nu, men kan inte registrera mig till den eller kolla info..men det kanske kommer snart, får vi väl hoppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 För övrigt, hur får man sin biljett osv? Kommer Pokerroom boka in alla via ens registrerade uppgifter helt enkelt? Ni får antagligen e-post där de vill bekräfta alla uppgifter och att fråga i vilken land man är medborgare i. För rederiet räcker det med: - Namn - Födelseår - medborgarskap Jag hoppas att Pokerroom också gör enligt min tidigare önskemål; nämligen para ihop folk så att de så ska kröka (och ev röker) får likasinnade i hytten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerRoom.com Postad 11 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 September , 2007 Hej alla, Grattis till dom 15 PokerRoom-spelarna som vann ett paket! Mer information kommer till er via mail under dagen eller morgondagen. Att vissa spelare inte kunde registrera sig och att kundtjänsten var felaktigt informerade kan jag bara beklaga. MVH, PokerRoom.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KillerChick Postad 11 September , 2007 Rapport Share Postad 11 September , 2007 Vill bara tacka den person som var under 20 som spelade och vann en plats. Tack vare det har jag nu en plats! Ibland är det inte så illa trots allt att åka på bubblan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 11 September , 2007 Rapport Share Postad 11 September , 2007 Vill bara tacka den person som var under 20 som spelade och vann en plats. Tack vare det har jag nu en plats! Ibland är det inte så illa trots allt att åka på bubblan. FY HELVETE EN SÅN RÖTA. BORDE VARA FÖRBJUDET!!!!! :h::h: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 11 September , 2007 Rapport Share Postad 11 September , 2007 Vill bara tacka den person som var under 20 som spelade och vann en plats. Tack vare det har jag nu en plats! Ibland är det inte så illa trots allt att åka på bubblan. Heja heja, blev lite besviken när du åkte på bubblan... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 11 September , 2007 Rapport Share Postad 11 September , 2007 AJAJAJAJA.. SE´s Girl and friend i samma hytt förmodligen. Lär sluta med att Agge har päron på olika sidor av staketet som man säger.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 11 September , 2007 Rapport Share Postad 11 September , 2007 AJAJAJAJA.. SE´s Girl and friend i samma hytt förmodligen. Lär sluta med att Agge har päron på olika sidor av staketet som man säger.... Haha, SE får skylla sig själv när han e så dålig och åker ut direkt... Nä, jag hoppas på enkelrum... så Agge får ha sina päron på samma sida staketet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CecceH Postad 11 September , 2007 Rapport Share Postad 11 September , 2007 Vill bara tacka den person som var under 20 som spelade och vann en plats. Tack vare det har jag nu en plats! Ibland är det inte så illa trots allt att åka på bubblan. Detta bjuder jag på och ville ju vara med trots mina unga år , bara för att bevisa för er gammla stollar att det är den yngre generationen som är bäst när det gäller - bäst ni bygger en egen hemsida som kan heta, förslagvis :" En gång gammal fisk - nu ännu äldre fisk " Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 11 September , 2007 Rapport Share Postad 11 September , 2007 Detta bjuder jag på och ville ju vara med trots mina unga år , bara för att bevisa för er gammla stollar att det är den yngre generationen som är bäst när det gäller - bäst ni bygger en egen hemsida som kan heta, förslagvis :" En gång gammal fisk - nu ännu äldre fisk " haha... då kan du göra denna hemsidan "jag är inte en bitter snorvalp.nu" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 12 September , 2007 Rapport Share Postad 12 September , 2007 Ja e int bitter..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts