Gå till innehåll

PokerRoom.com Super Freeroll - 15 paket


Recommended Posts

Clearingkravet för bonusen är 8 Player Points per bonusdollar istället för vårt standardkrav på 10, alltså 20% enklare/snabbare att cleara bonusen.

 

Spelarna som vinner kommer att dela hytt med en annan PokerRoom.com-spelare.

 

CecceH, det finns inget krav på omsättning får att kunna delta i turneringen, men givetvis ett omsättningskrav innan man får sin bonus. Generösa är vi, men inte så generösa. :) Sätter man in t.ex. $100 måste man spela ihop 8 x 100 = 800 Player Points innan man får sin bonus på $100.

 

Petalaxin, tyvärr gäller erbjudandet endast för personer bosatta i Sverige.

 

Hittills har bara 4 personer använt någon av koderna och fått varsin biljett till frirullen...

 

Ni har tills på söndag klockan 20:00, när turneringen startar, att använda koden och registrera er till frirullen, men vänligen var ute i god tid i fall något skulle strula.

 

Lycka till i turneringen! Vi ses till havs.

 

MVH,

PokerRoom.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 108
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vill påpeka att det gåt inte att använda bonuskoden när man skapar kontot.

Alltså skapa konto utan bonuskod och gör insättning med koden efteråt.

 

Spelarna som vinner kommer att dela hytt med en annan PokerRoom.com-spelare.

 

Hittills har bara 4 personer använt någon av koderna och fått varsin biljett till frirullen...

 

Hoppas ni kan para ihop spelarna så att de som inte tänker kröka slipper spritstinkande och hödjudda (som jag...:)) hyttkamrater & vice versa.

 

Konstigt att det var 21 registrerade 10:30 när bara 4 har använt koden...

Gamla stamkunder kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har reg. mig och laddat ner programvaran

 

Men jösses, vad jag får kämpa med att logga in - och jag kommer inte in på pokerklienten

 

Skickar efter ett nytt lösenord - får mejl med det nya:

 

"Here is your temporary password that you recently requested:12234498590689" - masssor av siffror ( de nämda här är bara påhittade siffror , men så många är det på ett ca )

 

Jag följer den bigfogade länken " Login with temporary password "

 

Klistar in " temporrary password "

 

och slutligen :

 

New password:

Repeat new password:

 

 

och svarar på följdfrågan som är en säkehetsfråga

 

Sen ska jag logga in - men gång på gång får jag svar på att lösenordet är fel

jag kommer in på pokerklienten

 

Jag vet att jag använder rätt nicknamn som jag har skapat ( sparat kopian av singup:en )

 

Detta har jag nu gjort 3-4 gånger utan att lyckas komma in på pokerklienten

 

 

Är det så att man måste vänta en kanske 30 minuter innan den nya lösenordet fungerar !?

 

Eller vad för jag för fel !? Har aldrig misslyckats förr att skapa nytt accont och har ca 6-8 pokerklienter

 

 

Tacksam för råd om vad som kan ha gått snett !?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ger upp - gjorde ett 5:e försök

 

Synd, hade varit kul att vara med , men när inte går att logga in och man hela tiden får svar " Ditt användarnamn eller lösenord är fel "

 

Kanske det är som en skribent här i tråden skrev att svenskarna var portade tidigare...fortfarande gäller !?

 

Usch - i över 1½ timme har jag kämpat med att logga in.... :-?

 

 

 

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man ska använda e-postadressen som man registrerade kontot med som användarnamn.

 

Allså, jag blir så jäkla glad nu !! :-D

 

Det funkade ! Om du nu var i närheten här "jm_j" så skulle du få en sjuhelsike stor snuspuss av mig !

 

Tack för hjälpen, jm_j !:-D :-D :-D Tummen upp för sådana hjälpsamma forumsmeddlemar som du !

 

 

Mina tusentals dollar som jag ska nu spela in , ska jag sänka till en tacksam tanke dig!

 

 

Tanken slog mig inte alls att det var e-post adressen som skulle användas , tror inte jag har behövt göra det förr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dåså, då har man gjort en signup . och t.o.m kommit in på pokerklienten

reg först bonuskoden "PokerOffice" + insättning av kapital

 

Men var och hur fyller jag nu i bonuskoden " CRUISEBONUS" ? Hittar visserligen turnering den 9 sep - men det går ju inte att reg sig, antar jag måste fylla i bonuskoden " CRUISEBONUS" men var och hur !?

 

Hjälp önskas........igen!

 

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När du väljer så komemr du till nästa sida där du kan klicka på "I have a Bonuscode"

 

Nu var ddet så att jag nästan iotne ville säga detta för att minimera spelare i turneringen... men men vad gör man inte för sina medaddicts....

 

Tack för svar

ju

Men jag är ganska trög av mig, jag kan inte hitta "deposit Method" , det jag får upp är 5-6 alternativ att välja på att om jag ska betala in

 

Jag har nyss satt in 200 dollar, och vill inte sätt in mer nu, för det är inte det du menar väl ?

 

Jag klickar på varende länk, men får inte fram någon sådan inforamtion...

 

Var någonstans klickar jag på pokerklienten !? När jag klickar på "lobby" får jag fram "Account/Casier " ...och kommer fram till en sidan, med 5-6 olika betalningsätt , Netteller, Visa , MasterCard....

Men hittar inte "deposit Method" el. "I have a Bonuscode" varken på pokerklienten eller till den nya sidan jag kommer fram till

 

Kan du förklara var jag hittar dessa lite mer utförligt ?!

 

Ledsen att jag inte kopplar - men är tacksam för att du tog dig tid att svara, men som sagt....jag e trög

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okay, du startar klienten ochh loggar in. Sedan klickar du på den lilla knappen i mitten med dollartecknet, vilket tar dig till en cashiersida utanför klienten.

Nu ska du ha kommit till din cashier, annars klicka digdit via menyraden däruppe. När du kommer till denna sida står det "Account balance" och lite längre ner en knapp "Deposit Money". När du trycker på den kommer olika sätt att sätt ain pengar på fram, välj det som passar och tryck på "deposit". Då ska det komma en sida där du kan skriva in hur mycket du vill sätta in och precis under det fältet står det "I have a bonuscode".

Mycket mer utförligt än så kan jag faktiskt inte förklara det.

 

 

P.S. Jag antar att du får ta reloadbonusen nu eftersom du redan har gjrot en insättning.

 

 

Sluta bumpa den här tråden nu, räcker med fyrtiotalet som redan reggat sig:-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

CecceH, precis som Jagged skriver så måste du använda CRUISERELOAD-koden, eftersom du redan gjort en första insättning. När du kommer till Cashier-sidan klickar du på Deposit/Deposit Money, du väljer insättningsmedtod genom att klicka på Deposit-knappen till höger om alternativen. När du skrivit i hur mycket du önskar sätta in klickar du på I have a bonus code precis under fältet där insättningssumman skrivs in.

 

Mr Pitbull, Vi kan erbjuder inte rakeback, men vi har ett mycket generöst lojalitetsprogam, lär mer om det här: http://www.pokerroom.com/promos/loyalty-program/

 

Läs mer om vår rake här: http://www.pokerroom.com/poker/cash-games/rake-structure.html

 

Nya varor till Shoppen är beställda och vi hoppas kunna öppna den på nytt inom kort.

 

MVH, PokerRoom.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

CecceH, precis som Jagged skriver så måste du använda CRUISERELOAD-koden, eftersom du redan gjort en första insättning. .......

 

Så där, nu är man med , gjorde ytterligare en insättning, hade kanske hoppas att det räckte med den första insättningen - men det är ok med en andra insättning också - bonuserbjudndet är ganska bra för överigt från pokerroom.

 

Vi syns på Östersjön - kan bli det största "slaget" som någonsin har utspelat sig sedna 1700-talet :-D

 

Tack för svar från både Jagged och den Officiell Sajtrepresentant

 

Ok,Jagge jag ska : "Sluta bumpa den här tråden nu, räcker med fyrtiotalet som redan reggat sig" :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så bonuskoden "CRUISEBONUS" fungerar fortfarande inte....

...tur att man har fyllt i "PokerOffice" i samband med singup och insättningen...det borde väl fungera åtminstonde...?!

 

 

Fick oxså det svaret men testade igen och klickade på udate

då funkade det och kunde sedan efter insättningen regga mig till

turneringen.

 

Mvh/Kenta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...