Gå till innehåll

PokerRoom.com Super Freeroll - 15 paket


Recommended Posts

Den 9 September arrangerar PokerRoom.com en frirulle där 15 paket till pokerkryssningen den 22 September ligger i prispotten.

 

Allt du behöver göra är att sätta in pengar på ditt konto (använd bonuskoden CRUISEBONUS om det är din första insättning, eller bonuskoden CRUISERELOAD om du redan gjort en insättning) så får du en biljett till vår freeroll där de 15 prispaketen står på spel! Självfallet får du även vår mycket generösa insättningsbonus med 100% på upp till $1,000 (bonusen gäller både first deposit och reload). Erbjudandet gäller tills den 9 September kl. 19:59 CET.

 

I våra prispaket ingår:

 

• Inköp till turneringen (2,000 SEK, varav 2,200 SEK går direkt in i potten då det adderas 10% till prispoolen)

• Boende i hytt med vacker havsutsikt

• Välkomstdrink

• Tre nummer av Poker Magazine (om du redan är prenumerant, får du tre extra nummer tillagt på din nuvarande prenumeration)

 

Så vad väntar du på? Gör din insättning redan idag, och du är redan på väg ut till havs för en spektakulär pokerturnering blandat med charmen av en kryssning!

 

Info om freerollen:

 

Datum: Den 9 september

Tid: 20:00 svensk tid (CET)

Pris: 15 prispaket till Poker Cruise 2007

 

Har du inget konto hos PokerRoom? Klicka bannern nedan för att komma till erbjudandet.

 

pokerroom.41.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 108
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

kan svenskar spela på pokerroom nu?

förut var svenskar blockade.

och fanns inte med på listan vid reg.

och jag epostade support.

svar:

svenskar kan inte spela på pokerr..... ..............

 

 

Vi var väl ( är )för bra i poker.

 

Allvar´, var det en blockad mot svenskarna !? ,,och fick du ett sånt svar "svenskar kan inte spela på poker "

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

CRUISERELOAD-koden fungerar, men bara för svenskar.

 

PokerRoom.com välkommnar sedan i april 2007 svenska spelare. Anledningen till att svenskar tidigare var blockade var att svenska Ongame tidigare ägde bolaget, numera ägs PokerRoom.com (och Ongame) av Österikiska bwin.com.

 

Med VISA-kort är minimuminsättningen $20, bara $10 med NETeller.

 

Japp, de finaste hytterna ombord är bokade. Tyvärr ingår inte bensinpengar.

 

MVH,

PokerRoom.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

CRUISERELOAD-koden fungerar, men bara för svenskar.

 

PokerRoom.com välkommnar sedan i april 2007 svenska spelare. Anledningen till att svenskar tidigare var blockade var att svenska Ongame tidigare ägde bolaget, numera ägs PokerRoom.com (och Ongame) av Österikiska bwin.com.

 

Med VISA-kort är minimuminsättningen $20, bara $10 med NETeller.

 

Japp, de finaste hytterna ombord är bokade. Tyvärr ingår inte bensinpengar.

 

MVH,

PokerRoom.com

 

Funderar på att göra en sign-up nu - men vill passa på och fråga , det gäller Er insättningsbonusen/sign-up bonus" CRUISEBONUS och programet "PokerOffice" som har ett avtal med er - att man erhåller programet efter ett antal rake händer

- om jag fyller bonunskoden för själva pokeroffice , då kan jag väl inte fylla i

- bonuskoden " CRUISEBONUS" för att erhålla insättningbonusen`, dvs fyller jag i koden " CRUISEBONUS" - så kan jag inte erhålla pokeroffice ?

 

Hur gör jag för att få båda - det kanske inte går !

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Japp, de finaste hytterna ombord är bokade. Tyvärr ingår inte bensinpengar.

 

MVH,

PokerRoom.com

 

Innebär de finaste hytterna att man får plats med familjen i hytten, eller delar man med nån annan pokernörd, som man följdaktligen måste avhysa? ;-)

 

Som alla förstår kommer jag att vinna en plats och har därför börjat planera lite.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Innebär de finaste hytterna att man får plats med familjen i hytten, eller delar man med nån annan pokernörd, som man följdaktligen måste avhysa? ;-)

 

Som alla förstår kommer jag att vinna en plats och har därför börjat planera lite.

 

Du lär få dela hytt med alla andra förlorare :-P

 

Vinnare får

dinnera vid kaptens bord....( jag allså )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns inget Player Points-krav, en insättning är allt som behövs för att kunna deltaga i turneringen.

 

Lycka till!

 

det också ett sätt att fy nya spelare.

 

men fler spelare reg... om det är öppet för alla.

 

och de kommer sätta in cash senare

om du gillar sidan tureringar sngs cashgames

 

och vinner de cash i freerolls.

och börjar spela på cash games bord.

och vinner cash.

så ökar vinsten för pokeroom.

rake mm och andra spelare mm

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittar heller inget om clearingkrav på bonusen? Står bara om nån annan bonus på hemsidan..

 

Bara att sätta in 25 dollar och få 25 dollar , och ta ut 50 dollar ?

 

Eller vad !? ...dock tror jag ändå att det finns någon hake, kan aldrig tänka mig att man bara skänker bort 25 dollar bara så där vidare...!?

 

Hmm jag börjar också bli lite av en "bonushora"

 

 

,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på att göra en sign-up nu - men vill passa på och fråga , det gäller Er insättningsbonusen/sign-up bonus" CRUISEBONUS och programet "PokerOffice" som har ett avtal med er - att man erhåller programet efter ett antal rake händer

- om jag fyller bonunskoden för själva pokeroffice , då kan jag väl inte fylla i

- bonuskoden " CRUISEBONUS" för att erhålla insättningbonusen`, dvs fyller jag i koden " CRUISEBONUS" - så kan jag inte erhålla pokeroffice ?

 

Hur gör jag för att få båda - det kanske inte går !

 

Mvh

 

Använd koden för PokerOffice-erbjudandet först, sedan CRUISERELOAD-koden. Det går alltså att ta del av båda erbjudandena.

 

MVH, PokerRoom.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...