Gå till innehåll

PokerRoom.com Super Freeroll - 15 paket


Recommended Posts

Hej,

 

CRUISERELOAD-koden fungerar, men bara för svenskar.

 

PokerRoom.com välkommnar sedan i april 2007 svenska spelare. Anledningen till att svenskar tidigare var blockade var att svenska Ongame tidigare ägde bolaget, numera ägs PokerRoom.com (och Ongame) av Österikiska bwin.com.

 

Med VISA-kort är minimuminsättningen $20, bara $10 med NETeller.

 

Japp, de finaste hytterna ombord är bokade. Tyvärr ingår inte bensinpengar.

 

MVH,

PokerRoom.com

Jag är svensk men bor utomlands. Får jag lira?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 108
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Enligt deras livechat så gick registreringen ut för Silja LIne i GÅR..varför står det inget här om det?

 

 

 

"Så vad väntar du på? Gör din insättning redan idag, och du är redan på väg ut till havs för en spektakulär pokerturnering blandat med charmen av en kryssning!"

 

 

Borde kanske stått..

"gör din insättnings senastden 8e"

 

 

 

 

"Erbjudandet gäller tills den 9 September kl. 19:59 CE"

 

 

Är inte erbjudandet att man signar upp med dessa två koder så är man auto reggad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller så har den personen signat upp med kod innan idag och nu idag signat för frirullen. Svårare än så är det inte. Problemet verkar vara att Pokerroom råkat sätta deadlinen för koderna, så att de kvalificerar en för frirullen, till igår. Lyckat drag isåfall, få ett litet antal deltagare till de kryssningspaket de köpt in och många missnöjda som inte kan regga sig idag, bra pr. Bara att gratulera alla som är reggade iaf till det fina värdet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorry! Your submitted form contained the following errors:

 

Promotion code was not found

 

Jobbig registreringssida och det fungera inte med någon av koderna. Jag är svensk och bor i Malmö men det funkar ju inte med nån av koderna.

 

Pass!

 

Bonusen ska skrivas in när man sätter in pengar och inte när man reggar sig på siten. När man valt "deposit method" så kan man klicka på "I have a Bonus Code" och där fylla i den ena av de två koderna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det stod angivet 6 sep förut, innan strulet med de olika registrerings- och bonuskoderna. Sedan när det blev strul ändrade representanten det, och poängterade att det var 9 sep 19.59 som gällde. Det vore bra om vi kunde få detta åtgärdat innan denna tidpunkt...

 

lyckat av pokerooms represetant att inte nämna deadlinen 6e september (det säger dom i livechat)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

Undrar samma som nämnts innan idag.

 

Är mkt sugen på att signa upp på Pokerroom under förutsättning att det fortfarande går att anmäla sig till frirullen.?

 

någon som lyckats signa idag + regga för frirullen ikväll?

 

Hur många är reggade hittills, någon som kan se dettaP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

Undrar samma som nämnts innan idag.

 

Är mkt sugen på att signa upp på Pokerroom under förutsättning att det fortfarande går att anmäla sig till frirullen.?

 

någon som lyckats signa idag + regga för frirullen ikväll?

 

Hur många är reggade hittills, någon som kan se dettaP

 

Jag lyckades övertala livechatten att ge mig en ticket. Så ja, jag lyckades. 82 hitintills anmälda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fAN VAD TRÖTT JAG BLIR...

 

det kommer alltså inte att gå???

kommer man inte att kunna regga sig nu till frirullen eller va händer?

nån som vet hur man ska kunna få en biljett?

 

Jag har precis reggat mig med signup å satt in pengar, de står även att min kod CRUISEBONUS är reggad vid min signup...

 

¨nån som vet???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fAN VAD TRÖTT JAG BLIR...

 

det kommer alltså inte att gå???

kommer man inte att kunna regga sig nu till frirullen eller va händer?

nån som vet hur man ska kunna få en biljett?

 

Jag har precis reggat mig med signup å satt in pengar, de står även att min kod CRUISEBONUS är reggad vid min signup...

 

¨nån som vet???

 

Dom har tyvärr inte ändrat att det ska vara 9:de som sista regdatum för freerollen. Så du får ingen ticket till den turneringen automatiskt. Du måste be livechatten att dom ger dig en ticket. Funkade fint för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...