PokerRoom.com Postad 3 September , 2007 Rapport Share Postad 3 September , 2007 Den 9 September arrangerar PokerRoom.com en frirulle där 15 paket till pokerkryssningen den 22 September ligger i prispotten. Allt du behöver göra är att sätta in pengar på ditt konto (använd bonuskoden CRUISEBONUS om det är din första insättning, eller bonuskoden CRUISERELOAD om du redan gjort en insättning) så får du en biljett till vår freeroll där de 15 prispaketen står på spel! Självfallet får du även vår mycket generösa insättningsbonus med 100% på upp till $1,000 (bonusen gäller både first deposit och reload). Erbjudandet gäller tills den 9 September kl. 19:59 CET. I våra prispaket ingår: • Inköp till turneringen (2,000 SEK, varav 2,200 SEK går direkt in i potten då det adderas 10% till prispoolen) • Boende i hytt med vacker havsutsikt • Välkomstdrink • Tre nummer av Poker Magazine (om du redan är prenumerant, får du tre extra nummer tillagt på din nuvarande prenumeration) Så vad väntar du på? Gör din insättning redan idag, och du är redan på väg ut till havs för en spektakulär pokerturnering blandat med charmen av en kryssning! Info om freerollen: Datum: Den 9 september Tid: 20:00 svensk tid (CET) Pris: 15 prispaket till Poker Cruise 2007 Har du inget konto hos PokerRoom? Klicka bannern nedan för att komma till erbjudandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 3 September , 2007 Rapport Share Postad 3 September , 2007 Räcker det med att sätta in pengar, eller måste man spela en massa händer också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerRoom.com Postad 3 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2007 Det finns inget Player Points-krav, en insättning är allt som behövs för att kunna deltaga i turneringen. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MarX80 Postad 3 September , 2007 Rapport Share Postad 3 September , 2007 Räcker det med att sätta in pengar, eller måste man spela en massa händer också? Bra fråga, det undrar jag också. Tycker att pokersjaterna lovar runt och håller tunt , och det först när man läser de småstilta på sidan "sid nr 74" som man upptäcker att .... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MarX80 Postad 3 September , 2007 Rapport Share Postad 3 September , 2007 Det finns inget Player Points-krav, en insättning är allt som behövs för att kunna deltaga i turneringen. Lycka till! Fint med ett sånt snabbt svar - svart på vitt direkt - erbjudadet verkar lockande och jag gör ett besök och ett signup Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joffus_87 Postad 3 September , 2007 Rapport Share Postad 3 September , 2007 CRUISERELOAD koden fungerte ikke Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MarX80 Postad 3 September , 2007 Rapport Share Postad 3 September , 2007 En undran - någon speciell minimum insättningssumma som man måste sätta in för att få delta i "Freeroll till kryssningen " ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AAAKK574821 Postad 3 September , 2007 Rapport Share Postad 3 September , 2007 kan svenskar spela på pokerroom nu? förut var svenskar blockade. och fanns inte med på listan vid reg. och jag epostade support. svar: svenskar kan inte spela på pokerr..... .............. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MarX80 Postad 3 September , 2007 Rapport Share Postad 3 September , 2007 kan svenskar spela på pokerroom nu?förut var svenskar blockade. och fanns inte med på listan vid reg. och jag epostade support. svar: svenskar kan inte spela på pokerr..... .............. Vi var väl ( är )för bra i poker. Allvar´, var det en blockad mot svenskarna !? ,,och fick du ett sånt svar "svenskar kan inte spela på poker " Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 3 September , 2007 Rapport Share Postad 3 September , 2007 Vi var väl ( är )för bra i poker. Allvar´, var det en blockad mot svenskarna !? ,,och fick du ett sånt svar "svenskar kan inte spela på poker " Ja. Tror de tog bort det för några månader sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 3 September , 2007 Rapport Share Postad 3 September , 2007 Så Poker Room har bokat hytterna? Hur mycket pengar blir det över till bensinpengar (för att köra till Sthlm)? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MarX80 Postad 3 September , 2007 Rapport Share Postad 3 September , 2007 Ja. Tror de tog bort det för några månader sen. Hur kom det sig att det var en blockad mot svenskarna ?! Någon speciell anledning ?! Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MarX80 Postad 3 September , 2007 Rapport Share Postad 3 September , 2007 Så Poker Room har bokat hytterna?Hur mycket pengar blir det över till bensinpengar (för att köra till Sthlm)? Du får väl åka på tummen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerRoom.com Postad 4 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2007 Hej, CRUISERELOAD-koden fungerar, men bara för svenskar. PokerRoom.com välkommnar sedan i april 2007 svenska spelare. Anledningen till att svenskar tidigare var blockade var att svenska Ongame tidigare ägde bolaget, numera ägs PokerRoom.com (och Ongame) av Österikiska bwin.com. Med VISA-kort är minimuminsättningen $20, bara $10 med NETeller. Japp, de finaste hytterna ombord är bokade. Tyvärr ingår inte bensinpengar. MVH, PokerRoom.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MarX80 Postad 4 September , 2007 Rapport Share Postad 4 September , 2007 Hej, CRUISERELOAD-koden fungerar, men bara för svenskar. PokerRoom.com välkommnar sedan i april 2007 svenska spelare. Anledningen till att svenskar tidigare var blockade var att svenska Ongame tidigare ägde bolaget, numera ägs PokerRoom.com (och Ongame) av Österikiska bwin.com. Med VISA-kort är minimuminsättningen $20, bara $10 med NETeller. Japp, de finaste hytterna ombord är bokade. Tyvärr ingår inte bensinpengar. MVH, PokerRoom.com Funderar på att göra en sign-up nu - men vill passa på och fråga , det gäller Er insättningsbonusen/sign-up bonus" CRUISEBONUS och programet "PokerOffice" som har ett avtal med er - att man erhåller programet efter ett antal rake händer - om jag fyller bonunskoden för själva pokeroffice , då kan jag väl inte fylla i - bonuskoden " CRUISEBONUS" för att erhålla insättningbonusen`, dvs fyller jag i koden " CRUISEBONUS" - så kan jag inte erhålla pokeroffice ? Hur gör jag för att få båda - det kanske inte går ! Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blattanfejan Postad 4 September , 2007 Rapport Share Postad 4 September , 2007 Vad är det för clearingkrav på bonusen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 4 September , 2007 Rapport Share Postad 4 September , 2007 Japp, de finaste hytterna ombord är bokade. Tyvärr ingår inte bensinpengar. MVH, PokerRoom.com Innebär de finaste hytterna att man får plats med familjen i hytten, eller delar man med nån annan pokernörd, som man följdaktligen måste avhysa? Som alla förstår kommer jag att vinna en plats och har därför börjat planera lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 4 September , 2007 Rapport Share Postad 4 September , 2007 Som alla förstår kommer jag att vinna en plats och har därför börjat planera lite. Hmm finns en liten chans för dig, finns ju 14 paket att slåss om när jag tagit 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CecceH Postad 4 September , 2007 Rapport Share Postad 4 September , 2007 Innebär de finaste hytterna att man får plats med familjen i hytten, eller delar man med nån annan pokernörd, som man följdaktligen måste avhysa? Som alla förstår kommer jag att vinna en plats och har därför börjat planera lite. Du lär få dela hytt med alla andra förlorare Vinnare får dinnera vid kaptens bord....( jag allså ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fl0w Postad 4 September , 2007 Rapport Share Postad 4 September , 2007 Hittar heller inget om clearingkrav på bonusen? Står bara om nån annan bonus på hemsidan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AAAKK574821 Postad 4 September , 2007 Rapport Share Postad 4 September , 2007 Det finns inget Player Points-krav, en insättning är allt som behövs för att kunna deltaga i turneringen. Lycka till! det också ett sätt att fy nya spelare. men fler spelare reg... om det är öppet för alla. och de kommer sätta in cash senare om du gillar sidan tureringar sngs cashgames och vinner de cash i freerolls. och börjar spela på cash games bord. och vinner cash. så ökar vinsten för pokeroom. rake mm och andra spelare mm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CecceH Postad 4 September , 2007 Rapport Share Postad 4 September , 2007 Hittar heller inget om clearingkrav på bonusen? Står bara om nån annan bonus på hemsidan.. Bara att sätta in 25 dollar och få 25 dollar , och ta ut 50 dollar ? Eller vad !? ...dock tror jag ändå att det finns någon hake, kan aldrig tänka mig att man bara skänker bort 25 dollar bara så där vidare...!? Hmm jag börjar också bli lite av en "bonushora" , Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Petalaxin Postad 5 September , 2007 Rapport Share Postad 5 September , 2007 CRUISERELOAD-koden fungerar, men bara för svenskar. Detta är alltså inget för (finlands)svenskar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schenker Postad 5 September , 2007 Rapport Share Postad 5 September , 2007 Vad är det för clearingkrav på bonusen? När man väl har fyllt i bonuskoden och klickar på "Nästa" så kommer mer info. Då uppmärksammas man på att denna kod berättigar till upp till $1000 bonus samt att den clearas: 8 Points = $1 (till skillnad mot den vanliga som har 10x). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerRoom.com Postad 5 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 September , 2007 Funderar på att göra en sign-up nu - men vill passa på och fråga , det gäller Er insättningsbonusen/sign-up bonus" CRUISEBONUS och programet "PokerOffice" som har ett avtal med er - att man erhåller programet efter ett antal rake händer - om jag fyller bonunskoden för själva pokeroffice , då kan jag väl inte fylla i - bonuskoden " CRUISEBONUS" för att erhålla insättningbonusen`, dvs fyller jag i koden " CRUISEBONUS" - så kan jag inte erhålla pokeroffice ? Hur gör jag för att få båda - det kanske inte går ! Mvh Använd koden för PokerOffice-erbjudandet först, sedan CRUISERELOAD-koden. Det går alltså att ta del av båda erbjudandena. MVH, PokerRoom.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts