Crowner Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 Har på 3 dagars omaha spelande förlorat 3 fyrtal av 4, verkar som om att den som raisar mest på 24hpoker ofta/alltid får in sin hand på river kortet, även kanon händer då man sitter med högsta färgdraget + högst stegen + högsta trissen i samma hand på floppen så känner man sig 100% säker och raisar max, men det slutar alltid med förlust, någon vinner med en högre stege på River, vid ett tillfälle raisade jag max före floppet med 10,10,2,2 och det började med 4tal i tior på floppen + 2:a, turn 7:a och River en 2:a så alltså 2 fyrtal på samma hand men då raisade jag max hela vägen, han/hon som synade hade givetvis AAk4, spelat på bla Svenska spel och enligt min uppfattning vinner oftast den som har starkast hand på floppen, alltså inga överaskningar... Citera
Bobby_Chacon Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 Vad är frågeställningen? Citera
Nidson Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 Jag har inte orkat diska på två dagar. Idag ska det bli av! Citera
Crowner Postad 3 September , 2007 Författare Rapport Postad 3 September , 2007 glömde att gnälla lite på tuneringsspelandet också, spelar en massa 5-korts tuneringar Sit&Go, där det visar sig att när någon har dåligt med marker & går allin, så får dom alltid in kåk,färg eller stege... det är mer en regel än ett undantag. man får alltså in det man köper på... lyckades få in en fyral i 7:or mot en som gick allin, tänkte att jag skulle förlora eftersom han gick alein och köpte 2 kort, men han fick bara en kåk Citera
jojje2k Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 Läs Hatab2b's dagbok så förstår du att det inte är otur. Citera
Bobby_Chacon Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 A fy fan,.. en gång när jag spelade Crazy Pinaple hade jag 4-par men förlorade mot en triss. Så sjukt riggat. Citera
tamtaram Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 Spela NLT istället, där är ett fyrtal mycket mer svårslaget. Citera
Recommended Posts