Gå till innehåll

The Well - Joakim G


Joakim G

Recommended Posts

Tycker du inte snart att du spenderat för många timmar i brunnen? Du börjar bli less va? Eller stannar du så länge det kommer frågor?

 

Njaeee... någon sa ett dygn men så länge det finns relevanta frågor så svarar jag givetvis... Börjar ni tröttna på mig kanske? ;)

 

Säg till i tid i så fall... hehe

 

/Joakim

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 142
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Skjuter några från höften...

 

1. Vinna 35 millar på lotto eller komma till finalbordet i WSOP:s main event och vinna 25 millar? Båda siffrorna är efter att ev skatt är betald.

 

2. Nämn tre personer du skulle vilja sitta ner och prata med/fråga ut i en timme var, även avlidna räknas. Motivera gärna varför.

 

3. Brukar du tilta och vilken är isåfall din värsta tiltsession?

 

4. Nämn tre pokerspelare du tycker är överskattade.

 

5. Ponera att du tvingas välja en av dessa som du måste ha sex med, vem blir den lycklige att ta del av din kropp och Stomatol-leende en ljummen sommarnatt? Loket, Göran Persson eller Ipren-mannen?

 

Avslutar med att inflika att du verkar va en jäkligt trevlig prick, skönt å se en så pass offentlig person vara så down to earth och svara på frågor i ett öppet forum. Förövrigt kanske du inte ska svara på femman, då kanske nån kvällsblaska får nys om det och smäller upp rubriken "Joakim Geigert talar ut - Jag vill ha sex med ...":) För övrigt, lycka till med livet och pokern!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skjuter några från höften...

 

1. Vinna 35 millar på lotto eller komma till finalbordet i WSOP:s main event och vinna 25 millar? Båda siffrorna är efter att ev skatt är betald.

 

2. Nämn tre personer du skulle vilja sitta ner och prata med/fråga ut i en timme var, även avlidna räknas. Motivera gärna varför.

 

3. Brukar du tilta och vilken är isåfall din värsta tiltsession?

 

4. Nämn tre pokerspelare du tycker är överskattade.

 

5. Ponera att du tvingas välja en av dessa som du måste ha sex med, vem blir den lycklige att ta del av din kropp och Stomatol-leende en ljummen sommarnatt? Loket, Göran Persson eller Ipren-mannen?

 

Avslutar med att inflika att du verkar va en jäkligt trevlig prick, skönt å se en så pass offentlig person vara så down to earth och svara på frågor i ett öppet forum. Förövrigt kanske du inte ska svara på femman, då kanske nån kvällsblaska får nys om det och smäller upp rubriken "Joakim Geigert talar ut - Jag vill ha sex med ...":) För övrigt, lycka till med livet och pokern!

 

1. Jag tar nog 25 millar och WSOP titeln... Tror att den "klonken" kan ha bra mycket med sig i framtiden + att man skriver in sig i historieböckerna :)

 

2. Missförstå mig rätt med den första personen...... Adolf Hitler, Leonardo da Vinci & Tiger Woods

 

3. Ja det händer och det är väl av de vanliga anledningarna. Man tror att man behärskar spelet tills en "tomte" synar ner dig med 46 spader och hittar "runner runner flush"... jag slår inte sönder något utan drar nog mer näven i bordet... aj satan vad ont det kan göra :roll:

 

4. Jag själv, Peter Swartling & Dan Glimne ;)

 

5. Jag slipper va? ;) Fy vilka äckliga alternativ du hittade...

 

Tack för de fina orden. Det uppskattas :):):)

 

/Joakim

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur känns det att få 13 400 träffar vid en googling av sitt namn?

 

sjunga helan går varje gång du ska dricka något eller viska när du ska säga något för resten av ditt liv?

 

Tänker inte så mycket på det faktiskt.. Är det mycket?

 

Jag sjunger väl något då men jag kommer att vara sjukt torr i munnen resten av livet ;)

 

/Joakim

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Vad var det som fick dig att hoppa ner i brunnen och hur ofta hänger du på pokerforum.nu?

 

2. Du som gillar vin, slår du Kens tid på att halsa eller? http://www.bubblare.se/movie/ken_lenna_rd_halsar_vinare_pa_12_sekunder1/

 

1. Nyfikenhet och en bra relation till Ola... Emellanåt eller lika mycket som han hänger på Prosharks ;)

 

2. Vin är en njutning och det han gjorde ger fel signaler...men på svaret så är det definitivt nej... Jag hade spytt efter 2-3 dl.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om Glimne hade gjort motsvarande missar som expertkommentator i fotboll (t.ex ett par säsonger La Liga) istället för experkommentator i PM, tror du folk (tittarna) skulle bry sig?

 

Jag tror att toleransnivån är lite högre inom t.ex. fotboll eftersom "tittarna" oftast aldrig kan mäta sina egna karriärer med "experterna"...

 

I poker blir det lite mer internt och gör man fel så är man "tomtad" på livstid ;)

 

/Joakim

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokermiljonen: Fick du ofta bita dig i tungan för att hejda dig att korrigera "experten" eftersom du var anställd som "programledaren"?

 

Skall man se det krasst så var det rätt frustrerande i början, jag menar Dan var ju experten men ibland så hittade han inte rätt och jag som glad amatör fick gå in och ibland blev det pannkaka ;)

 

Men det är inte hela världen... Vi hittade varandra bättre säsong 2 och det var synd att vi inte fick jobba vidare ... Dan e helskön.

 

/Joakim

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

beror på hur man ser det.. gämfört med "sex" och sina 475 000 000 träffar är det ju ganska lite

 

men jag omformulerar, hur känns det att finnas med på wikipedia?

 

Jag är ärlig nu när jag säger att jag faktiskt inte har så mycket koll på detta...

Men att bli spöad av "sex" tar jag ;)

 

/Joakim

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

min bror har spelat musik tillsammans med nån släkting till dig för ca 8 år sedan... kan hon heta linda... ?

 

1,

betyder det då att du och jag känner varandra?

 

2,

kan man säga att jag oxå är lite känd?

 

3,

får jag komma på er nästa julmiddag?

 

hehe... jag har ingen släkting som heter Linda, inte vad jag vet i alla fall :roll:

 

Var kommer din bror ifrån ?

 

/Joakim

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har bott i ca 8 år i Göteborg och hann väl med en hel del nyttigt och kul under den tiden. Nu kommer några frågor med subjektiva svar som jag vill se om du hittar rätt på...

  1. Bästa pizzan (centrala Göteborg)?
  2. Bästa revbenspjällen?
  3. Bästa ölutbudet?
  4. Bästa whiskyutbudet?
  5. Godaste glassen (enkelt)?
  6. Sämsta rondellen?
  7. Bästa golfbanan (subjektivt)?
  8. Flest milkshakesmaker?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...