Gå till innehåll

sajt: Realpoker24


blackmambo

Recommended Posts

är du cp på rikJtigt eller skämtar du bara?

 

Jag trodde alla visste att olika skins gav olika bra klonk. Man vet ganska snabbt om man har hittat rätt och realpoker24 är rätt för mig. Hört av fler som lirar där att klonken är utöver det normala och inte hört att nån backat där än.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

*

Realpoker24 lägger 7 000 € i prispotten. Allt du behöver göra är att spela/raka flest möjliga VIP-poäng inom en månad. Får du tillräckligt med VIP-poäng så kan du kämpa om fina priser på topp7-listan. Som en extra morot så har vi veckovinnare 4 gånger under månaden.* En spelare kan ensam vinna totalt månadsvinst 1200 euro + alla veckorna (4x400 euro)*= 2800 euro

Rankinglista kommer att bli utlagd på http://www.realpoker24.com Det är ingen anmälning till VIP-racet. Alla som spelar hos oss deltar i konkurrensen.

VIP-RACE start. 1.november** /** VIP-RACE stopp 30. november

OBS! Använder du VIP-poängen till att köpa dig in i turneringar så mister du också de VIP-poängen i själva konkurrensen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
*

Realpoker24 lägger 7 000 € i prispotten. Allt du behöver göra är att spela/raka flest möjliga VIP-poäng inom en månad. Får du tillräckligt med VIP-poäng så kan du kämpa om fina priser på topp7-listan. Som en extra morot så har vi veckovinnare 4 gånger under månaden.* En spelare kan ensam vinna totalt månadsvinst 1200 euro + alla veckorna (4x400 euro)*= 2800 euro

Rankinglista kommer att bli utlagd på http://www.realpoker24.com Det är ingen anmälning till VIP-racet. Alla som spelar hos oss deltar i konkurrensen.

VIP-RACE start. 1.november** /** VIP-RACE stopp 30. november

OBS! Använder du VIP-poängen till att köpa dig in i turneringar så mister du också de VIP-poängen i själva konkurrensen.

 

Jobbar du för siten ? "Som en extra morot så har vi veckovinnare 4 gånger under månaden." Vem är vi ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Formulerar om Jugglers fråga: Har du, på ett eller annat sätt, ekonomiska intressen i sajten?

 

loooool

 

Jag spelar bara på realpoker24 och fastnade för just denna site för att jag tycker om utseendet på borden och det är allt. Så mitt svar är alltså ett rungande nej och kommer så att förbli oavsett hur du formulerar om frågan om du inte ställer frågan tvärtom vill säga.

 

Blackmambo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...