Gå till innehåll

[ ] Ett år en miljon (sammanfattning at the end)

Recommended Posts

• Svars 808
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Påstår du att han är bäst av alla på nivåerna han spelar? :lol:

Visst spelar han oftast helt ok, men du ska ju inte överdriva ;-)

Tror inte han är allra bäst av alla på 25/50 för tillfället kanske men däremot på 10/20 innan han levla.

Postad
Du måste ju inse att ingen kan hålla den winrate som IamIvar har hållt sen han började spela på SvS.

Han är väldigt bra, men ingen i världen (inte ens IamIvar) kan ha lika mycket tur en hel pokerkarriär som han har haft senaste halvåret.

Att plussa +20 inköp är väll standard för en en av dom bästa elr bäst på sin nivå?

Postad
Att plussa +20 inköp är väll standard för en en av dom bästa elr bäst på sin nivå?

"att plussa 20 inköp" känns lite oprecisist

hur många händer, hur lång tid syftar du på då?

det finns dom som spelar 15k händer på en månad o det finns dom som spelar 150k, känns inte som det finns något som kan beskrivas med "standard"

att plussa 20 inköp på en månad är förövrigt inga problem om man spelar mycket. att göra det på 8k händer är därimot sjukt mycket mer än någons igentliga winrate

Postad
Är du kvar på SvS? Har inte sett dig på ett tag.

GL!

Var lite ostabil så tog paus ett par dagar, sen var jag tvungen att grinda på partyhelvetet eftersom jag gjort en deposit på $8k som jag inte fick ta ut innan jag grindat ihop massa partypoints. Backade typ $2k...

Postad

SEG pokerdag idag =/

Inte alls lika mycket tur som vanligt och dessutom två äkta översettningar emot mig :(

Slutar trista 2200kr plus på 1500 händer.

Fortfarande ingen som vill klättra klättervägg?

Postad
Fan vad jobbigt att plussa så lite, två dar i rad!

Men du kommer nog ur downswingen ska du se, bara kämpa på..

Det VAR försej en trist pokerdag men ganska onödigt av mig att provocera genom att klaga på själva resultatet...

Riktigta pengar liksom.

Postad
Är det för övrigt någon som gillar att klättra på norra halvan av stockholm?

Jag började för nån månad sen och har blivit så sjukt biten.

Klättrar ensam så blir huvudsakligen bouldering så det vore skoj med nån att repklättra med nån gång...

(Solna klättercenter klättrar jag på)

Jag klättrar numera väldigt ofta på KC, bouldering 95%. Vi kanske har stött på varandra vem vet?

Postad
Jag klättrar numera väldigt ofta på KC, bouldering 95%. Vi kanske har stött på varandra vem vet?

Jag har turkos-blåa byxor och vit t-shirt =)

Var där idag och troligtvis imorgon med. Kommer väl dit vid 12-tiden ungefär.

Dagens blåsa =P

Galet stor och galet blodfylld även om bilden inte blev nå vidare...

16641306.jpg

Postad
tillräckligt för att det inte längre ska vara en "rulle".

Jojo, men målet är ju enligt dagboken 2M, och jag vill veta hur långt du kommit?

Dessutom, 2MSEK är en lagom rulle för $50/$100-spel, så nog kan man kalla den rulle alltid ;)

Postad
Jojo, men målet är ju enligt dagboken 2M, och jag vill veta hur långt du kommit?

Dessutom, 2MSEK är en lagom rulle för $50/$100-spel, så nog kan man kalla den rulle alltid ;)

ok, sen första september har jag vunnit drygt 250k sek om man räknar in lite tilt på partypoker.