freddo2001 Postad 24 November , 2007 Rapport Postad 24 November , 2007 Tror jag visst man kan. Hjälper dock säkert en del om man är bäst av alla på nivån... Påstår du att han är bäst av alla på nivåerna han spelar? Visst spelar han oftast helt ok, men du ska ju inte överdriva Citera
Opteron Postad 24 November , 2007 Författare Rapport Postad 24 November , 2007 Påstår du att han är bäst av alla på nivåerna han spelar? Visst spelar han oftast helt ok, men du ska ju inte överdriva Tror inte han är allra bäst av alla på 25/50 för tillfället kanske men däremot på 10/20 innan han levla. Citera
Opteron Postad 25 November , 2007 Författare Rapport Postad 25 November , 2007 198kr plus idag =/ En riktigt kass riverfold i bamsepot och en AA vs KK där jag blev oväntat fyrbetad av SB när jag var i BB. Bidde iallafall en sån här för 1680kr inkl frakt så inte helt misslyckad dag... http://www.pixmania.com/se/se/622039/art/cowon-iaudio/mp3-spelare-i7-16-gb-silv.html?srcid=1211&Partenaire=pricerunner&CodePromo=oui Citera
Memory Postad 25 November , 2007 Rapport Postad 25 November , 2007 Är du kvar på SvS? Har inte sett dig på ett tag. GL! Citera
eastfeet Postad 25 November , 2007 Rapport Postad 25 November , 2007 Tror inte han är allra bäst av alla på 25/50 för tillfället kanske men däremot på 10/20 innan han levla. Hur länga spela han, en vecka? Citera
myten Postad 25 November , 2007 Rapport Postad 25 November , 2007 Du måste ju inse att ingen kan hålla den winrate som IamIvar har hållt sen han började spela på SvS. Han är väldigt bra, men ingen i världen (inte ens IamIvar) kan ha lika mycket tur en hel pokerkarriär som han har haft senaste halvåret. Att plussa +20 inköp är väll standard för en en av dom bästa elr bäst på sin nivå? Citera
manshora Postad 25 November , 2007 Rapport Postad 25 November , 2007 Att plussa +20 inköp är väll standard för en en av dom bästa elr bäst på sin nivå? "att plussa 20 inköp" känns lite oprecisist hur många händer, hur lång tid syftar du på då? det finns dom som spelar 15k händer på en månad o det finns dom som spelar 150k, känns inte som det finns något som kan beskrivas med "standard" att plussa 20 inköp på en månad är förövrigt inga problem om man spelar mycket. att göra det på 8k händer är därimot sjukt mycket mer än någons igentliga winrate Citera
ampixo Postad 25 November , 2007 Rapport Postad 25 November , 2007 Ja fyfan vad synd om dig. Din runhelvetesgood slog bara in en 8/10. Du backade ju nästan. Synd som fan. Citera
TheCop Postad 25 November , 2007 Rapport Postad 25 November , 2007 nån som vet vilket forum iamivar ligger på nu? Citera
Opteron Postad 25 November , 2007 Författare Rapport Postad 25 November , 2007 lol Private brag-bot Citera
Opteron Postad 25 November , 2007 Författare Rapport Postad 25 November , 2007 nån som vet vilket forum iamivar ligger på nu? tomtarna Citera
Opteron Postad 25 November , 2007 Författare Rapport Postad 25 November , 2007 Är du kvar på SvS? Har inte sett dig på ett tag.GL! Var lite ostabil så tog paus ett par dagar, sen var jag tvungen att grinda på partyhelvetet eftersom jag gjort en deposit på $8k som jag inte fick ta ut innan jag grindat ihop massa partypoints. Backade typ $2k... Citera
Opteron Postad 25 November , 2007 Författare Rapport Postad 25 November , 2007 Ja fyfan vad synd om dig. Din runhelvetesgood slog bara in en 8/10. Du backade ju nästan. Synd som fan. Tack för medlidandet, alltid trist med dåliga pokerdagar =/ Citera
Opteron Postad 26 November , 2007 Författare Rapport Postad 26 November , 2007 SEG pokerdag idag =/ Inte alls lika mycket tur som vanligt och dessutom två äkta översettningar emot mig Slutar trista 2200kr plus på 1500 händer. Fortfarande ingen som vill klättra klättervägg? Citera
eyedol Postad 26 November , 2007 Rapport Postad 26 November , 2007 Fan vad jobbigt att plussa så lite, två dar i rad! Men du kommer nog ur downswingen ska du se, bara kämpa på.. Citera
Opteron Postad 26 November , 2007 Författare Rapport Postad 26 November , 2007 Fan vad jobbigt att plussa så lite, två dar i rad!Men du kommer nog ur downswingen ska du se, bara kämpa på.. Det VAR försej en trist pokerdag men ganska onödigt av mig att provocera genom att klaga på själva resultatet... Riktigta pengar liksom. Citera
tok_junior Postad 26 November , 2007 Rapport Postad 26 November , 2007 Hur mycket har du i rullen nu då? Citera
hersby Postad 26 November , 2007 Rapport Postad 26 November , 2007 Är det för övrigt någon som gillar att klättra på norra halvan av stockholm? Jag började för nån månad sen och har blivit så sjukt biten. Klättrar ensam så blir huvudsakligen bouldering så det vore skoj med nån att repklättra med nån gång... (Solna klättercenter klättrar jag på) Jag klättrar numera väldigt ofta på KC, bouldering 95%. Vi kanske har stött på varandra vem vet? Citera
Opteron Postad 26 November , 2007 Författare Rapport Postad 26 November , 2007 Hur mycket har du i rullen nu då? tillräckligt för att det inte längre ska vara en "rulle". Citera
Opteron Postad 26 November , 2007 Författare Rapport Postad 26 November , 2007 Jag klättrar numera väldigt ofta på KC, bouldering 95%. Vi kanske har stött på varandra vem vet? Jag har turkos-blåa byxor och vit t-shirt =) Var där idag och troligtvis imorgon med. Kommer väl dit vid 12-tiden ungefär. Dagens blåsa =P Galet stor och galet blodfylld även om bilden inte blev nå vidare... Citera
tok_junior Postad 26 November , 2007 Rapport Postad 26 November , 2007 tillräckligt för att det inte längre ska vara en "rulle". Jojo, men målet är ju enligt dagboken 2M, och jag vill veta hur långt du kommit? Dessutom, 2MSEK är en lagom rulle för $50/$100-spel, så nog kan man kalla den rulle alltid Citera
Opteron Postad 26 November , 2007 Författare Rapport Postad 26 November , 2007 Jojo, men målet är ju enligt dagboken 2M, och jag vill veta hur långt du kommit? Dessutom, 2MSEK är en lagom rulle för $50/$100-spel, så nog kan man kalla den rulle alltid ok, sen första september har jag vunnit drygt 250k sek om man räknar in lite tilt på partypoker. Citera
tok_junior Postad 26 November , 2007 Rapport Postad 26 November , 2007 ok, sen första september har jag vunnit drygt 250k sek om man räknar in lite tilt på partypoker. Gratulerar, det var inte illa Då spelar du 10/20 på Svs? Jag hoppas på att få lika bra resultat jag snart. Citera
Recommended Posts