Jerico Postad 1 September , 2007 Rapport Share Postad 1 September , 2007 37k händer. +64,000 SEK på SvS 5/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mostrom Postad 1 September , 2007 Rapport Share Postad 1 September , 2007 +$4420 ($84/tim) Min statistik Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jinxad Postad 1 September , 2007 Rapport Share Postad 1 September , 2007 5.8k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 1 September , 2007 Rapport Share Postad 1 September , 2007 +3,7k$ på NL1 och NL2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 1 September , 2007 Rapport Share Postad 1 September , 2007 inte många dollar. hela augusti har gått åt pipan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cG_ Postad 1 September , 2007 Rapport Share Postad 1 September , 2007 lite under vad jag borde presterat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ekelund_ Postad 1 September , 2007 Rapport Share Postad 1 September , 2007 -70k prima är sååå söndergrindat, ongame nästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ignatius Postad 1 September , 2007 Rapport Share Postad 1 September , 2007 Första minusmånaden sen jag började bokföra. Svagare själar skulle nog ha nämnt ordet rigg om de hade fått uppleva hälften av de set ups som jag har torterats med. -544$ slutade notan på, mest NL50 och NL100. Tur att jag inte har tid att spela så mycket ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 1 September , 2007 Rapport Share Postad 1 September , 2007 Upp $95k på spelet. Grafen saknar ca 5k händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cassano Postad 1 September , 2007 Rapport Share Postad 1 September , 2007 +$50k typ. Cashade ut. Fortsatte spela högt, det gick åt helvete men har reparerat på lägre nivåer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CFJLarsson Postad 1 September , 2007 Rapport Share Postad 1 September , 2007 +300$ -NL20,SH, 4 bord, ca 5 timmar i veckan. - En av mina första plus-månader...börjar "nästan" fatta och använda mig av korrekt money-management. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 1 September , 2007 Rapport Share Postad 1 September , 2007 $50k 55k sek med på 250 händer typ, fast de räknas in i nästa månad... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 1 September , 2007 Rapport Share Postad 1 September , 2007 $50k 55k sek med på 250 händer typ, fast de räknas in i nästa månad... Kan du förklara ditt månadssystem? Det verkar helt obegripligt:lol: . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 1 September , 2007 Rapport Share Postad 1 September , 2007 Det ÄR det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 1 September , 2007 Rapport Share Postad 1 September , 2007 +19.2k, sjukt besviken, borde varit minst 30k... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Portello Postad 1 September , 2007 Rapport Share Postad 1 September , 2007 4.4 k euro pa spelet och 1.3 k pa cashbacken. 11.2 k vips Storsta potten 180 , tror att av alla fega shortstackande lowlimitspelare pa B2B e jag bland de som plussar mest Lite humor att jag suger pa texas ocksa numera, ungefar break even dar i augusti, back pa omaha och plus pa telesina, soko och mtts. off topic, http://www.pontiak.nu !!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
y0 Postad 1 September , 2007 Rapport Share Postad 1 September , 2007 Har ~15k händer som inte är med vilket ger ett totalresultat på ungefär $5k om jag räknat rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 1 September , 2007 Rapport Share Postad 1 September , 2007 +$50k typ. Cashade ut. Fortsatte spela högt, det gick åt helvete men har reparerat på lägre nivåer. vad för nivå är "för högt"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 1 September , 2007 Rapport Share Postad 1 September , 2007 Kan du förklara ditt månadssystem? Det verkar helt obegripligt:lol: . han tar lite av månadsvinsten och lägger på nästa månad för att känna att han börjar månaden med att plussa Alla har sina sätt att lura riggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 1 September , 2007 Rapport Share Postad 1 September , 2007 han tar lite av månadsvinsten och lägger på nästa månad för att känna att han börjar månaden med att plussa Alla har sina sätt att lura riggen. sådär tänker jag nog undermedvetet även fast jag itne tänker pådet. du satte det i ord. Wpwp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 1 September , 2007 Rapport Share Postad 1 September , 2007 +$3k och cirka $1.5k i inköp till ett par WCOOP events och PPM-satelliten på Party. Har gått rätt trögt sen jag gick ner till 2/4 från 5/10. Kanske ska tvinga upp sig igen. Ingen rakeback, men en jävla massa Party Points. Wooohooo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 1 September , 2007 Rapport Share Postad 1 September , 2007 -28k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morsan Postad 1 September , 2007 Rapport Share Postad 1 September , 2007 13k+ svs sjukt dålig månad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 1 September , 2007 Rapport Share Postad 1 September , 2007 Har ~15k händer som inte är med vilket ger ett totalresultat på ungefär $5k om jag räknat rätt. nu blev jag nästan sugen på HU Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XaaL Postad 1 September , 2007 Rapport Share Postad 1 September , 2007 Runt breakeven, några dollar plus.. Ungefär som det har varit sen Juli! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts