Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 82
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Första minusmånaden sen jag började bokföra. Svagare själar skulle nog ha nämnt ordet rigg om de hade fått uppleva hälften av de set ups som jag har torterats med. -544$ slutade notan på, mest NL50 och NL100. Tur att jag inte har tid att spela så mycket ...

Postad

4.4 k euro pa spelet och 1.3 k pa cashbacken. 11.2 k vips Storsta potten 180 , tror att av alla fega shortstackande lowlimitspelare pa B2B e jag bland de som plussar mest :shock::mrgreen:

Lite humor att jag suger pa texas ocksa numera, ungefar break even dar i augusti, back pa omaha och plus pa telesina, soko och mtts.

off topic, http://www.pontiak.nu !!!!!!!!!!!!!!

Postad
han tar lite av månadsvinsten och lägger på nästa månad för att känna att han börjar månaden med att plussa :-D Alla har sina sätt att lura riggen.

sådär tänker jag nog undermedvetet även fast jag itne tänker pådet. du satte det i ord. Wpwp.

Postad

+$3k och cirka $1.5k i inköp till ett par WCOOP events och PPM-satelliten på Party.

Har gått rätt trögt sen jag gick ner till 2/4 från 5/10. Kanske ska tvinga upp sig igen.

Ingen rakeback, men en jävla massa Party Points. Wooohooo