aglo Postad 31 Augusti , 2007 Rapport Postad 31 Augusti , 2007 Hej, Jag antar att jag inte är ensam om att vilja ha en tidsbank på Ongames klienter (alltså liknande de "TIME"-knappar som Full Tilt och Pokerstars har). Jag uppmanar alla som spelar på Ongame (och resten också för den delen ) att skicka ett mail där ni berättar att ni vill ha en sådan funktion. Jag pratade med min sajts (Betssons) support och bad om en e-postadress till Ongame, men de sade att de inte kan ge ut det, utan man måste kontakta Betsson så vidarebefodrar de det till Ongame. Jag berättade för supportkillen att jag tänkte uppmana ett pokerforum att skicka iväg ett mail angående detta och han sade att det var okej att skicka till Betssons support. Skicka mailet till support@betsson.com. Skriv ett inlägg i tråden när ni har skickat så att den hamnar på förstasidan. Citera
aglo Postad 1 September , 2007 Författare Rapport Postad 1 September , 2007 Kom igen nu, LET'S DO IT! Citera
Agent Cooper Postad 1 September , 2007 Rapport Postad 1 September , 2007 Jag vill inte att trögtänkta fiskar ska få tid att tänka efter. Citera
DrRoland Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 Vad är vitsen med timebank då? Att 12 tablar nissar ska kunna hinna med ändå utan att tvingas minska ner antalet bord? Citera
aglo Postad 2 September , 2007 Författare Rapport Postad 2 September , 2007 Jag vill inte att trögtänkta fiskar ska få tid att tänka efter. Det är möjligt att man förlorar (väldigt) lite värde om fiskarna har möjlighet att tänka lite längre, men jag tror ändå att en bra spelare kan använda den tiden effektivare (alltså ökar värdet - om man spelar mot många fiskar vill säga). Vad är vitsen med timebank då? Att 12 tablar nissar ska kunna hinna med ändå utan att tvingas minska ner antalet bord? Vitsen är att man ska ha möjlighet till kanske 20 sekunders extra betänketid per timme som man kan använda sig av då man står inför ett tufft beslut. Det är klart att det är synd att ge 8+tablarna några sekunder extra per timme, men jag vill ändå ha den här funktionen. Jag har spelat en del på Full Tilt de senaste dagarna och det var efter det jag bestämde mig att starta den här tråden. Oftast använder man inte tidsbanken över huvud taget, men i vissa situationer kan det vara bra. Fast jag kanske bara är en trögtänkt fisk... Ni får gärna berätta om era erfarenheter från Full Tilt och Poker Stars (jag har inte spelat där så mycket), men jag tycker inte att tidsbanken används för mycket, och jag kan inte dra mig till minnes en enda gång då en fisk har använt den. Citera
Recommended Posts