bomanski Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2007 Jag började min "pokerkarriär" hos b2b för flera år sedan, men har inte lirat där på ett par år. Hur ser det ut idag? Antal spelare, vilka nivåer är populärast, många grinders osv? Har de infört miniview eller är det samma gamla bord? Tell me! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2007 miniviewen infördes i våras tror jag och är en av de bästa. mycket grinders på mellanstakes. marknadens bästa rakebacksystem, cashback gold(om det finns kvar). hyfsat med bord på mellan-och låga stakes, knappt något på högre. hysade turneringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SammySolid Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2007 Jag började min "pokerkarriär" hos b2b för flera år sedan, men har inte lirat där på ett par år. Hur ser det ut idag? Antal spelare, vilka nivåer är populärast, många grinders osv? Har de infört miniview eller är det samma gamla bord? Tell me! De har fixat så att man kan bestämma storleken på borden själv (ungefär som på pokerstars), så du kan väl ha 9-12 bord beroende på upplösning. Det finns gott om tomtiga ryssar och polacker där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanski Postad 29 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 Augusti , 2007 De har fixat så att man kan bestämma storleken på borden själv (ungefär som på pokerstars), så du kan väl ha 9-12 bord beroende på upplösning. Det finns gott om tomtiga ryssar och polacker där. Aha, det låter intressant. Det var miniview jag saknade där... men det riskerar väl att locka en herrans massa grinders med så fina rakebackdeals? När jag slutade lira där så hade värdet på bord som 0,25-0,5 euro och 0,5-1 euro sjunkit rejält, likaså spelarantalet. Men det kanske är på uppgång igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pinetrash Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2007 nästan helt söndergrindat på de låga nivåerna, viss ljusning på sistone med många israeler bl.a. som kan bjuda på ett och annat. hyfsat värde i PLO dock med många dåliga spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2007 Lika riggat som vanligt är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pires Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2007 Om du har swedbank är redbet att rekomendera. Bra snabb support och utbetalningar på 1min. (Det första tar dock 24timmar) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2007 . Hur ser det ut idag? Ungefär så här här ser det ut: vs River Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanski Postad 29 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 29 Augusti , 2007 Ungefär så här här ser det ut: KK vs 44 River 4 LOL okej, då vet jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pinetrash Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2007 Ungefär så här här ser det ut: vs River snarare så här va vs flop turn:As: river:9s: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2007 Mest mellanbra spelare, någon duktig grinder och några donatorer på låga-mellan nivåer i NLT 6 max cg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 9 November , 2007 Rapport Share Postad 9 November , 2007 Någon som är regular på b2b och kan berätta om hur spelen ser ut? Gäller framför allt Nl200 och NL400. Hur många bord är uppe mellan 15-22? Är det så nitigt som det sägs? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
king_spade Postad 10 November , 2007 Rapport Share Postad 10 November , 2007 snarare så här va vs flop turn:As: river:9s: Beskriver prima bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
king_spade Postad 10 November , 2007 Rapport Share Postad 10 November , 2007 Ungefär så här här ser det ut: vs River Också prima:evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 10 November , 2007 Rapport Share Postad 10 November , 2007 miniviewen infördes i våras tror jag och är en av de bästa.marknadens bästa rakebacksystem, cashback gold(om det finns kvar). Deras cashbacksystem ser iofs rätt kasst ut på micronivåerna. Finns ingen koppling till hur mycket man rakar utan till pottstorleken som måste vara 7$. Sen är man rätt beroende av en hyfsad spelmängd också. 1000vip ger tex 10Euro medan 5000vip ger 100Euro. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gregcadillac Postad 20 November , 2007 Rapport Share Postad 20 November , 2007 Deras cashbacksystem ser iofs rätt kasst ut på micronivåerna. Finns ingen koppling till hur mycket man rakar utan till pottstorleken som måste vara 7$.Sen är man rätt beroende av en hyfsad spelmängd också. 1000vip ger tex 10Euro medan 5000vip ger 100Euro. Men spelar man efter cashbacksystemet istället för cashback gold så är man ju inte alltför begåvad... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts