Gå till innehåll

Wellbok - well...

heltok

Vad ska wellboken diskutera 2015?  

117 medlemmar har röstat

1. 1. Vad ska wellboken diskutera 2015?

• Bitcoin & Kryptovalutor
      32
    • Politik
      32
    • Filosofi
      26
    • Kost & Träning
      32
    • Personlig utveckling
      31
    • Brudar
      30
    • Teknik, vetenskap och nörderi
      38
    • Prylar
      18
    • TVserier, filmer, böcker
      28
    • Allt som är contrarian
      17

Recommended Posts

Har du någon uppfattning om mig utifrån mitt postande/nick/avatar? Isf vad?

Vad åt du till lunch igår?

nej. aldrig noterat ditt nick och din avatar är rätt intetsägande, gissar på film men vet inte vilken.

hade en slö dag igår. åt en tallrik med chicken drumstick, lite frysta grönsaker den där lila med vete och en klick sweet chili tillagat i micron medan jag såg dark angel s01e05. baller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ett vagt minne av en tråd för många år sedan där man fick skriva om man ansåg sig ha mer tur eller otur än snittet. Du var då en av få som ansåg dig ha mer tur än genomsnittet om jag inte minns fel. Känns det så fortfarande?

EDIT: tur/otur i pokerspel är det som räknas.

Länk till kommentar

Har ett vagt minne av en tråd för många år sedan där man fick skriva om man ansåg sig ha mer tur eller otur än snittet. Du var då en av få som ansåg dig ha mer tur än genomsnittet om jag inte minns fel. Känns det så fortfarande?

mm. nog rätt få som inte anser att jag haft min beskärda del tur under min pokerkarriär.

Länk till kommentar

Vad är din uppfattning om blom90?

Vad mine:ar du för stakes?

Du sa att du tänkte minea högsta gamesen på FTP, av vilken anledning? Skott / tipsa nebbis(lr någon annan :)) / skoj / annat?

Vad har du för uppfattning om mig? Jag har postat i wellen kolla inte upp om du inte kommer ihåg, bara allmänt första tanken vid mitt nick?

Länk till kommentar

Vad är din uppfattning om blom90?

Vad mine:ar du för stakes?

Du sa att du tänkte minea högsta gamesen på FTP, av vilken anledning? Skott / tipsa nebbis(lr någon annan :)) / skoj / annat?

Vad har du för uppfattning om mig? Jag har postat i wellen kolla inte upp om du inte kommer ihåg, bara allmänt första tanken vid mitt nick?

blom90 var intressant. nog överskattad bland railtards men jag tror han var aningen underskattad av de som mötte honom. hans graf är helt bisarr. showdown spikrakt ner non sd spikrakt upp.

blomman.th.png

nl40k-nl400 främst.

jag brukar gå igenom potter bland folk jag är intresserad av för att se vad jag spelar annorlunda och eventuellt räkna på hur deras linjer står sig mot min strategi, kanske jag kan hitta en läcka att täta.

har förgäves försökt tipsa nebbis om gamesen, främst tycker jag han borde möta degenyamine som enligt borde vara enklast att vinna mot HU för honom.

känner igen ditt nick men kan inte placera det. flow är för övrigt en skön bok.

undrar hur många dollar denna posten kostade mig, 4tablar nl2k-nl1k nu. men så sjukt uttråkad.

Länk till kommentar

blom90 var intressant. nog överskattad bland railtards men jag tror han var aningen underskattad av de som mötte honom. hans graf är helt bisarr. showdown spikrakt ner non sd spikrakt upp.

blomman.th.png

jag brukar gå igenom potter bland folk jag är intresserad av för att se vad jag spelar annorlunda och eventuellt räkna på hur deras linjer står sig mot min strategi, kanske jag kan hitta en läcka att täta.

har förgäves försökt tipsa nebbis om gamesen, främst tycker jag han borde möta degenyamine som enligt borde vara enklast att vinna mot HU för honom.

känner igen ditt nick men kan inte placera det. flow är för övrigt en skön bok.

undrar hur många dollar denna posten kostade mig, 4tablar nl2k-nl1k nu. men så sjukt uttråkad.

Haha, la den grafen i mina bokmärken nu. Ska dra fram den varje gång någon dillar om manlig röd linje :mrgreen:

Länk till kommentar

Nöjd med dina nya mbp?

Rekommenderar du den och vad köpte du till extra?

njä, 3dagar byggtid var 48h mer än jag jag trodde. så änsålänge är jag missnöjd. apple säger nästa tisdag...

inte köpt något till den, funderar på att flytta över min 160GB ssd till den vid långresor. men tror hdn i den duger, så intensiva grejjer avser jag inte använda den till...

Länk till kommentar