Gå till innehåll

Söndergrindat


camilla_le

Recommended Posts

De allra flesta spelar low-buyin turrar eller likanande...betydligt färre CG-game spelare.

 

 

 

 

Om du hade läst mitt inlägg så ser du att jag pratade om nätpokerns UTVECKLING och vilket håll det pekar. Eller du kanske tycker att det ser positivt ut? Tror du att det kommer vara mer fisk om 1 år? DET är vad vi pratar om.

 

Jag är en vinnande spelare som spelar högre än de flesta här på pf, men jag inser att det kanske inte alltid kommer att gå att vinna lika mkt på 5/10. Självklart måste man hänga med i utvecklingen som jag också skrev tidigare, men utvecklingen ser enligt mej inte positiv ut.

 

skumläste lite bara antagligen.

Nej ser självklart inte ljusare ut iaf :) speciellt inte på högre nivåer antar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 58
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vilket då innebär, med dessa argument, inte finns NÅGRA grinders på stars... Jipiiee!

 

Som jag skrev i förra posten så behöver man en edge på 6-7BB/100 händer med den rake-strukturen för att göra ett nollresultat. Då kan du ju räkna ut själv hur oerhört få av dessa en skicklig spelare förväntas plussa mot.

Att sätta antalet spelare på en sajt som ett slags kvitto för att det finns mer pengar att plocka är ju helt visset.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror att väldigt få här vill inse att poker är ett pyramidspel. Grinders/pros tillför inga pengar alls. Att någon ska kunna få ut en vinst bygger på att det finns en väldigt stor massa av nybörjare som är villiga att offra ett par hundringar/tusingar på att testa. Det är dom som driver cirkusen, för det finns absolut inga andra intäkter.

 

Har du sett The Mouth spela på FTP?;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...
Borde inte det vara en ide att ta bort alla nivåer över nl1k så att inte alla pengarna vandrar upp till megahighstakes lirarna så de kan ta ut dem.

Men då tvingas alla vanliga nl1k reg ner till lägre nivåer och det blir ännu värre baah.

 

Förstår inte vart du vill komma?

Du lägger upp ett förslag som du en mening senare förklarar att suger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...