Tartuffe Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Postad 24 Augusti , 2007 Dagens Glimne var kanske inte så mycket att säga om, förutom avslutningen, om vad som hände på turn: "... varpå Pham rodnande lade upp 9-5 osvidat utan spader, och drog ”dött” på rivern." Med på brädan "och därmed var ute" hade nog passat bättre Citera
gazzaflush Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Postad 24 Augusti , 2007 Dagens Glimne var kanske inte så mycket att säga om, förutom avslutningen, om vad som hände på turn:"... varpå Pham rodnande lade upp 9-5 osvidat utan spader, och drog ”dött” på rivern." Med på brädan "och därmed var ute" hade nog passat bättre Aha? Vilken radikal skillnad det hade utgjort. Who gives a. Citera
pixit Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Postad 24 Augusti , 2007 "och därmed var ute" hade nog passat bättre varför? Citera
eurythmech Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Postad 24 Augusti , 2007 Vill du få mig permabannad? Han täckte ju Forrest. Ffs. FFFFFFFFFFFSSSSSSSSSSSS Citera
jm_j Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Postad 24 Augusti , 2007 Tartuffe & eury kan väl få ett dygns/veckas ban om de vill. "Dra dött" är rätta termen eftersom motståndaren inte kan vinna med någon som helst kort på rivern. Glimne svamlar & har en hel del fel ibland men den här gången var allting ok. Citera
Tartuffe Postad 24 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 24 Augusti , 2007 Okej, då har jag missförstått uttrycket i hela mitt liv. men en veckas ban var väl lite väl elitistiskt. Citera
Steel Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Postad 24 Augusti , 2007 Okej, då har jag missförstått uttrycket i hela mitt liv. men en veckas ban var väl lite väl elitistiskt. Vad trodde du att det betyder? Citera
Fnii! Grrp! Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Postad 24 Augusti , 2007 Vad trodde du att det betyder? En rimlig gissning är väl att han trodde att det betydde att dra med outs och missa. Vilket vackert väder vi har, förresten. Citera
TheAnalyst Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Postad 26 Augusti , 2007 Vad jag minns var det Kido Pham han mötte i den potten, men det står Thang Pham i Aftonbladet. Antingen minns jag fel, eller så har Glimne skrivit fel, eller kan det vara så att Kido bara är ett smeknamn? Citera
vetgirig Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Postad 26 Augusti , 2007 Vad jag minns var det Kido Pham han mötte i den potten, men det står Thang Pham i Aftonbladet. Antingen minns jag fel, eller så har Glimne skrivit fel, eller kan det vara så att Kido bara är ett smeknamn? Kido är bara hans smeknamn. Citera
Recommended Posts