back Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Postad 22 Augusti , 2007 Postade denna i min dagbok men är halvdött så postar här också så det kan bli lite diskussion. - fleapip sitting in seat 1 with $239.40 - unitiv sitting in seat 2 with $377.60 - Edizon sitting in seat 3 with $1043.72 [Dealer] - DSRasmussen sitting in seat 4 with $394.00 - hero sitting in seat 5 with $760.46 - reptilsnabb sitting in seat 6 with $1291.82 DSRasmussen posted the small blind - $2.00 hero posted the big blind - $4.00 ** Dealing card to hero: , reptilsnabb folded fleapip folded unitiv folded Edizon raised - $16.00 DSRasmussen folded hero raised - $52.00 Edizon called - $52.00 ** Dealing the flop: , , hero bet - $88.00 Edizon raised - $268.00 hero called - $268.00 ** Dealing the turn: hero checked Edizon checked ** Dealing the river: hero checked Edizon bet - $400.00 Edizon är tokaggro. Spelar 29/23/10 över 700 händer. Flop-raisen behöver inte betyda mycket när det kommer från honom. Citera
RockStar Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Postad 22 Augusti , 2007 Syn. Ser ingen anledning att spela upp potten och för bra hand för att folda mot fi's HD. Citera
tamtaram Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Postad 22 Augusti , 2007 I och med att alla drag sitter på river känns det ju som att du måste folda. Själv orkar jag dock aldrig folda i de lägena.... Jag antar att du hoppades att han skulle betta turn eftersom du checkade. Personligen hade jag nog pushat eftersom det redan är 640 i potten och du har 440 kvar. Citera
back Postad 22 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 22 Augusti , 2007 I och med att alla drag sitter på river känns det ju som att du måste folda. Själv orkar jag dock aldrig folda i de lägena.... Jag antar att du hoppades att han skulle betta turn eftersom du checkade. Personligen hade jag nog pushat eftersom det redan är 640 i potten och du har 440 kvar. Var nästan helt säker att han skulle ställa på turn mtp hans agression factor. Ville ge han chans att bluffa då han i princip skulle behöva folda allt utom ett Q om jag ställde in. Citera
mgps Postad 23 Augusti , 2007 Rapport Postad 23 Augusti , 2007 Var nästan helt säker att han skulle ställa på turn mtp hans agression factor. Ville ge han chans att bluffa då han i princip skulle behöva folda allt utom ett Q om jag ställde in. är det troligt att han bluffar när du har mindre än ett pottbett kvar? hade pushat turn. Citera
back Postad 23 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 23 Augusti , 2007 är det troligt att han bluffar när du har mindre än ett pottbett kvar? hade pushat turn. Relativit troligt, ja. Han ställer garanterat fler händer än de han synar med. Citera
strater Postad 23 Augusti , 2007 Rapport Postad 23 Augusti , 2007 vore ju nästan svårt att INTE slänga iväg en bluff där om man nu satt på skit efter den svaghet och skrämselbräda som hero visat turn+river dock måste man sätta hero på nåt med tanke på preflop+flop givetvis. nåja, känns som att det handlar mest om hur ofta fi bluffar flopp totaltom (utan drag också typ) Citera
Recommended Posts