ziddax Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Postad 20 Augusti , 2007 Finns det nån tidsplan för när det ska börja fungera igen? Citera
nucleus Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Postad 20 Augusti , 2007 Om du menar via deras debit card så pratade jag med dom idag och undrade varför det inte kommit något än. Tydligen har dom inte börjat skicka ut. Den som väntar får se. Till bankkonto ska det väl fortfarande gå bra. Citera
ziddax Postad 20 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 20 Augusti , 2007 jag kan inte ta ut till mitt netellerkonto och fick som svar att det ligger nere just nu... Citera
ParadiseOscar Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Postad 20 Augusti , 2007 Under tiden Neteller-uttagen är nere är ni mycket välkomna att höra av er till oss så att vi kan lösa det manuellt. Det vi då behöver är ert Neteller-ID och ert sk. Secure ID. Mvh ParadiseOscar Citera
Kallekula19 Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Postad 27 Augusti , 2007 Pratade med neteller support idag dom sa att det fanns ett nytt credit card nu o sa att jag skulle maila dom, har gjort det men inte fått något svar än. Citera
Kallekula19 Postad 5 September , 2007 Rapport Postad 5 September , 2007 Har nu beställt deras ny credit card, har inte fått det än men det va på G stod det på neteller. Hoppas det funkar lika smidigt som det förra. Citera
Torsus Postad 5 September , 2007 Rapport Postad 5 September , 2007 På deras hemsida står det något om "prepaid card" Är det kortet som ersätter det gamla...? Citera
Kallekula19 Postad 5 September , 2007 Rapport Postad 5 September , 2007 På deras hemsida står det något om "prepaid card" Är det kortet som ersätter det gamla...? Ja det ska det vara, det e det kortet jag beställt. Citera
Kallekula19 Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Postad 4 Oktober , 2007 Så nu har jag äntligen fått det nya neteller "globewallet" kortet Citera
utahbulwark Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Postad 4 Oktober , 2007 Så nu har jag äntligen fått det nya neteller "globewallet" kortet Kan man registrera kortet på spelsiterna och använda det som ett kreditkort eller är det bara det man har på Netellerkontot? Citera
Kallekula19 Postad 6 Oktober , 2007 Rapport Postad 6 Oktober , 2007 Det där kortet får du ansöka om på neteller, har inget med spelsiterna att göra. Kan man registrera kortet på spelsiterna och använda det som ett kreditkort eller är det bara det man har på Netellerkontot? Citera
Recommended Posts