Kricka Postad 18 Augusti , 2007 Rapport Postad 18 Augusti , 2007 Hur i hela friden ser man prisstrukturen i turneringarna på ongame? Har letat som en tok men kan inte hitta det någonstans. Kan förvisso se hur mycket prispoolen är på i varje turnering men inte vem som får hur mycket.. Är ju såklart väldigt störande.. Citera
Ripperkof Postad 18 Augusti , 2007 Rapport Postad 18 Augusti , 2007 Det finns en knapp som det står tournament info på i lobbyn till turneringen! Via den kommer du till en webbsida där infon finns. Citera
Kricka Postad 18 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 18 Augusti , 2007 Det finns en knapp som det står tournament info på i lobbyn till turneringen! Via den kommer du till en webbsida där infon finns. Hmm, jag har varit inne på den sidan säkert 30 gånger för att se om jag kan hitta det men det enda jag ser är hur mycket marker folk har och total prispott.. Inget mer.. Spelar ingen roll vilken webbläsare jag använder heller.. Citera
Recommended Posts