Ignatius Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Postad 13 Augusti , 2007 Vilka användare saknar du mest? Själv kommer jag att tänka på några som var rätt sjuka, ofta jävligt irriterande, men som jag ändå ibland undrar var dom är och bråkar idag. Nåväl: variance_beta: psykopatvarning, men lite kul mellan varven Pokemonn: oslagbart jobbig och med sjukt tiltande avatar som förmodligen föreställde honom själv JOCKEMEDKNIVEN: rätt ohyffsad och med riktigt fina postningar i början, speciellt den här Franco_Baresi: måste väl nämnas, även om kvoten av attityd över poker närmast gick mot oändligheten på slutet Citera
Ruterkung Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Postad 13 Augusti , 2007 Swede Parre Liggat drc All_ur_horses Vinden Unreal Ector EDIT: QoS givetvis Citera
gdaily Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Postad 13 Augusti , 2007 Äh, ni har fel allihopa. Freeman FTW! Citera
Ignatius Postad 13 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 13 Augusti , 2007 SwedeParre Liggat drc All_ur_horses Vinden Unreal Ector EDIT: QoS givetvis Måste direkt idiotförklara mig själv för att ha glömt Parre och QoS Citera
bossbaver Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Postad 13 Augusti , 2007 Richthofen lätt:lol: garvar såfort jag tänker på den fan:-P klassiska poster som den här eller varför inte den här asg Citera
Ruterkung Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Postad 13 Augusti , 2007 Äh, ni har fel allihopa. Freeman FTW! Ah, självklart. Glömde honom på min lista. Säkert ett tiotal till från 2004. Citera
HataB2B Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Postad 13 Augusti , 2007 Richthofen lätt:lol: garvar såfort jag tänker på den fan:-P klassiska poster som den här eller varför inte den här asg Richt in action! Tjena! Här kommer något jag har funderat över ibland. Är det på Svenska Spel mer profitabelt att spela vid ett 2/5-kronorsbord än ett 5/10-kronorsbord? För varje gång man går med på en höjning preflop vid ett 10-kronors går det ju faktiskt åt runt dubbelt så mycket varje gång man inte träffar och måste lägga sig än om man spelar vid ett 5-kronorsbord. Ifall man får bra kort preflop men sällan träffar i floppen så måste det ju på något sätt vara "lönsammare" att spela vid ett 5-kronors där man dessutom har råd att gå med i fler potter. Ifall man får bra träffar är det självklart mer profitabelt att spela vid ett 10-kronors, men överlag undrar jag om det inte är en bättre idé att spela vid ett 5-kronors? Lite flummig fundering kanske men jag tror inte jag är ensam om dessa tankar, eller? T ex proffs strävar ju efter så säker inkomst som möjligt. EDIT: Sjukt nog så vet jag med säkerhet att jag hade färgdrag och tvåpar. Jag fattar inte heller hur det kunde gå till. Det låter ju som att jag pratar i nattmössan men jag minns det tydligt. Citera
Saint_Bjorn Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Postad 13 Augusti , 2007 Jag gillade kontrasten mellan QoS milda ödmjukhet och Kubos skoningslösa ondska. Saknar dem båda. Edit: Bjorn_ är alldeles för inaktiv på forumet, en av de bästa FL-teoretikerna. Citera
bossbaver Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Postad 13 Augusti , 2007 Richt in action! looooooool, exaktomundo Citera
Supertequila Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Postad 13 Augusti , 2007 Jag måste säga att jag saknar handanalyser av följande personer: Hjort - Han är här men när gav han oss senast nåt i pokerväg att bita på? Han deltar mest i offtopic-delen, o självklart får han göra som han vill, men jag personligen skulle vilja se mer pokerrelaterat i ett pokerforum som detta. Nebbis - En del mentala problem, men fortfarande en av de bästa teoretikerna här på forumet. Saknar hans högst personliga attacker mot mina handanalyser. Gudarna ska veta hur mycket jag har lärt mig av att bli attackerad av honom. Jacobmal- Mr oneliner, Mr never-wrong. Hans oneliners gav en snabb och direkt vägledning mitt i olika spellinjers otäcka djungel. Sen av högst personliga skäl skulle jag vilja att Cecilia Nordenstam var medlem o aktiv Citera
JohnH Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Postad 13 Augusti , 2007 Jävligt djuplodade analyser och anekdoter... men sämst när det gäller egna rullen! Parre Citera
fowran Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Postad 13 Augusti , 2007 Franco_Baresi, kriminellt att banna honom =( Citera
Klyka Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Postad 13 Augusti , 2007 Franco_Baresi, kriminellt att banna honom =( Det var kriminellt att ge honom så många chanser under så många olika namn. Citera
DrRoland Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Postad 13 Augusti , 2007 Det var kriminellt att ge honom så många chanser under så många olika namn. Med andra ord så är han kvar här, men med nytt nickname? Citera
ANGRYKOREAMAN Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Postad 13 Augusti , 2007 Parre Nebbis Jacobmal Ector Psatiw Citera
HataB2B Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Postad 13 Augusti , 2007 Det var kriminellt att ge honom så många chanser under så många olika namn. Snälla, snälla klyka: kan inte du publicera en lista på alla namn franco använt på forumet? Citera
Juggler Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Postad 13 Augusti , 2007 Snälla, snälla klyka: kan inte du publicera en lista på alla namn franco använt på forumet? Klyka är inte snäll. Sen så kan det vara så att vi har fel och Franco kan ändå inte försvara sig så det är inget vi kommer ta upp. Citera
HataB2B Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Postad 13 Augusti , 2007 Klyka är inte snäll. Sen så kan det vara så att vi har fel och Franco kan ändå inte försvara sig så det är inget vi kommer ta upp. Snick-snack. Moderatorer kan inte ha fel. Citera
Klyka Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Postad 13 Augusti , 2007 Snick-snack. Moderatorer kan inte ha fel. Det är sant, och dessutom är jag visst snäll! Citera
gregcadillac Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Postad 13 Augusti , 2007 Bluffaren, röde baronen och allt vad han hette. Citera
HataB2B Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Postad 13 Augusti , 2007 Det är sant, och dessutom är jag visst snäll! Fast nu lyckades du motbevisa mig och dig själv (monsterlevling??). Juggler påstod ju att du inte var snäll och det betyder att han (eller du) måste ha fel. Fast det kan iofs vara så att han använder en förlegad definition av snällhet. Dvs den klassiska 'bjuda på bullar och saft-snällhet'. Citera
Recommended Posts