Gå till innehåll

Ännu en laptop tråd


kravmärkt

Recommended Posts

Ska köpa laptop och priset ska väl vara mellan 7-11k. Jag kommer främst att spela poker men även battlefield eller kanske några av de nyare steam spelen. Dod2 etc...

 

Lite krav är väl att det ska vara 17" skärm, 2gig ram, ett någorlunda grafikkort(ska klara spelen ovan) När jag spelar poker vill självklart kunna spela så många bord som möjligt utan överlappning. Sen vill jag inte heller ha märken som acer utan heller något av dom kändare märkena som dell(fast man får väl inte en dell för det priset?), fujitsu siemens eller kanske hp?

 

Ni kanske nyss har köpt en lap som är tokbra och kanske kan ge något tips.

 

mvh /Dave

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tips:

* Den ligger i Off Topic-forumet

* Den har ordet laptop i rubriken

* Den startades av Hjort för länge länge sedan

* Det är en lång tråd

* Det finns en sökfunktion

 

Om du nu inte visste att det fanns en annan laptop-tråd, varför döpte du den här till "Ännu en laptop tråd"?

 

hahahah :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tips:

* Den ligger i Off Topic-forumet

* Den har ordet laptop i rubriken

* Den startades av Hjort för länge länge sedan

* Det är en lång tråd

* Det finns en sökfunktion

 

Om du nu inte visste att det fanns en annan laptop-tråd, varför döpte du den här till "Ännu en laptop tråd"?

 

oj, känner mig riktigt dissad här...

 

Jag förstår inte varför jag ska söka upp 200 olika trådar där varenda person har beskrivit just den lap dom vill ha. Jag kanske inte vill ha en som kostar 15-20k som är rosa och har en fin väska så man kan bära omkring på den. Förresten, vill du veta en liten hemlis? Jag vill inte heller leta reda på en tråd som är tre år gammal. Är du nog smart nu kan du gissa varför? om du tror att du har rätt så kan du gärna posta svaret här nedan.

 

Notis:vad vill du ha sagt med "det är en lång tråd" och "den startades av Hjort för länge sedan", är det någon sorts fakta som alla på forumet ska veta om?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

oj, känner mig riktigt dissad här...

 

Jag förstår inte varför jag ska söka upp 200 olika trådar där varenda person har beskrivit just den lap dom vill ha. Jag kanske inte vill ha en som kostar 15-20k som är rosa och har en fin väska så man kan bära omkring på den. Förresten, vill du veta en liten hemlis? Jag vill inte heller leta reda på en tråd som är tre år gammal. Är du nog smart nu kan du gissa varför? om du tror att du har rätt så kan du gärna posta svaret här nedan.

 

Notis:vad vill du ha sagt med "det är en lång tråd" och "den startades av Hjort för länge sedan", är det någon sorts fakta som alla på forumet ska veta om?

 

För att tråden är 3 år gammal betyder ju inte att det enbart står om laptops som kom ut för 3 år sen ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

oj, känner mig riktigt dissad här...

 

Jag förstår inte varför jag ska söka upp 200 olika trådar där varenda person har beskrivit just den lap dom vill ha. Jag kanske inte vill ha en som kostar 15-20k som är rosa och har en fin väska så man kan bära omkring på den. Förresten, vill du veta en liten hemlis? Jag vill inte heller leta reda på en tråd som är tre år gammal. Är du nog smart nu kan du gissa varför? om du tror att du har rätt så kan du gärna posta svaret här nedan.

 

Notis:vad vill du ha sagt med "det är en lång tråd" och "den startades av Hjort för länge sedan", är det någon sorts fakta som alla på forumet ska veta om?

Antagligen så ska du skriva i den tråden för att hålla ner antalet trådar då det är otroligt onödigt att starta en ny tråd varje gång. Tror du att du får sämre input i den andra tråden så tror du fel.

 

Det är så det fungerar på ett forum. Man startar inte flera trådar om samma ämne.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antagligen så ska du skriva i den tråden för att hålla ner antalet trådar då det är otroligt onödigt att starta en ny tråd varje gång. Tror du att du får sämre input i den andra tråden så tror du fel.

 

Det är så det fungerar på ett forum. Man startar inte flera trådar om samma ämne.

 

 

men snälla. Det startas nya saker om samma gammla saker hela tiden på alla forum, kanske är fel i sig men så är det och ja, jag trodde såklart att jag skulle få sämre input i den andra tråden fast jag inte ens visste om den

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men snälla. Det startas nya saker om samma gammla saker hela tiden på alla forum, kanske är fel i sig men så är det och ja, jag trodde såklart att jag skulle få sämre input i den andra tråden fast jag inte ens visste om den

Varför döpte du då tråden till "Ännu en laptop tråd"?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...