DonUrbano Postad 14 September , 2007 Rapport Share Postad 14 September , 2007 Jag (DonUrbano) och 3 ytterligare fiskar (Playfire, DriversX samt klonkministern No1: Storebror myser till i egen hytt. Väl mött guys! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Takalen Postad 15 September , 2007 Rapport Share Postad 15 September , 2007 Japp, jag skall med.. Betydligt fler pf-are med denna gång tydligen.. Lycka till vid borden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nolll Postad 16 September , 2007 Rapport Share Postad 16 September , 2007 Jag ska med också! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ThaHooK Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 Jag med om jag inte missar avgången:oops: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 Jag är den smårunda figuren i en Poker.se-tröja! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jokkmokk Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 Har i dagarna avstått min plats från pokerrooms satellit till kryssen då jag anser att dom agerar som många tomtar gör på spelborden. Har redan en köpt plats till kryssningen. Krav dom skrev i mailet var att man skulle spela i deras kläder,någon sådan info fanns inte innan satelliten.Skrev också i mailet att JAG vill se dej kl 15 på sky baren vid terminalen, kunde kanske varit lite smidigare o skrivit att det skulle vara trevligt om du kunde komma till sky baren och inte krävt det. Sedan kommer det väl det snacket om att tänk nu på att ni spelar i våra kläder och representerar oss, bla bla. Jag ska spela i en knallrosa sidenpyjamas i alla fall och ha en massivt stor paraplydrink i näven så länge som jag är med.Ha de bra så syns vi på sjön på lördag.Och lycka till du som har fått min plats. jokk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 Har i dagarna avstått min plats från pokerrooms satellit till kryssen då jag anser blablablabla De flesta sajter har villkoren att man ska spela i deras kläder (=tröja). Det har jag ifs sluppit 2 gånger iom att jag krävt att få en svart tröja... Tiden att träffas hade ni säkert också kunnat komma överens om. Men om du tycker att gratis inte är gott så... hmmm... tystnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fl0w Postad 18 September , 2007 Rapport Share Postad 18 September , 2007 jokkmokk, hugg mig så bjuckar jag på en bira i helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 19 September , 2007 Rapport Share Postad 19 September , 2007 Jag anmälde mig igår. Eller rättare sagt, frugan anmälde mig och sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blaenda Postad 19 September , 2007 Rapport Share Postad 19 September , 2007 jag är på! På nåt konstigt sätt (min bristande logistiska förmåga) har maken och jag lyckats boka oss i varsin A-hytt....så om någon har behov av hyttplats (utan turneringsplats) går det bra att kontakta mej - det finns möjlighet att 3 personer till bokar in sig i en av våra hytter (där ingen av oss kommer att bo)....Men ska väl göras rätt snart, typ innan vi hämtar ut biljetten gissar jag. Det tänkte vi göra i morrn. 0735 012735 e mitt fånnummer birgitta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 19 September , 2007 Rapport Share Postad 19 September , 2007 jag är på! På nåt konstigt sätt (min bristande logistiska förmåga) har maken och jag lyckats boka oss i varsin A-hytt....så om någon har behov av hyttplats (utan turneringsplats) går det bra att kontakta mej - det finns möjlighet att 3 personer till bokar in sig i en av våra hytter (där ingen av oss kommer att bo)....Men ska väl göras rätt snart, typ innan vi hämtar ut biljetten gissar jag. Det tänkte vi göra i morrn. 0735 012735 e mitt fånnummer birgitta Ta med dig barnen, de kan nog roa sig på egen hand medan du spelar kort Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 19 September , 2007 Rapport Share Postad 19 September , 2007 jag är på! På nåt konstigt sätt (min bristande logistiska förmåga) har maken och jag lyckats boka oss i varsin A-hytt....så om någon har behov av hyttplats (utan turneringsplats) går det bra att kontakta mej - det finns möjlighet att 3 personer till bokar in sig i en av våra hytter (där ingen av oss kommer att bo)....Men ska väl göras rätt snart, typ innan vi hämtar ut biljetten gissar jag. Det tänkte vi göra i morrn. 0735 012735 e mitt fånnummer birgitta Ta med dig barnen, de kan nog roa sig på egen hand medan du spelar kort Vad sägs om att ha det som en gemensam fest/efterfest/kinapokerlokal istället? Behövs inte så många forumiter som lägger 50-100kr var för den kostnaden... Och sen tycker jag att Gdailys idé är alldeles utmärkt. De bästa minnen från min barndom & Sverigerresor med päronen var när de släppte mig loss för att härja fritt på båtarna. Finns ifs en liten risk för skadeståndskrav beroende på vad små monstren hittar på för något men vem vill ha det helt tryggt och riskfritt ändå; särskilt pokerspelare... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 19 September , 2007 Rapport Share Postad 19 September , 2007 Har i dagarna avstått min plats från pokerrooms satellit till kryssen då jag anser att dom agerar som många tomtar gör på spelborden. Har redan en köpt plats till kryssningen. Krav dom skrev i mailet var att man skulle spela i deras kläder,någon sådan info fanns inte innan satelliten.Skrev också i mailet att JAG vill se dej kl 15 på sky baren vid terminalen, kunde kanske varit lite smidigare o skrivit att det skulle vara trevligt om du kunde komma till sky baren och inte krävt det. Sedan kommer det väl det snacket om att tänk nu på att ni spelar i våra kläder och representerar oss, bla bla. Jag ska spela i en knallrosa sidenpyjamas i alla fall och ha en massivt stor paraplydrink i näven så länge som jag är med.Ha de bra så syns vi på sjön på lördag.Och lycka till du som har fått min plats. jokk Givetvis kräver de inte att du ska infinna dig i nån sky bar, vilket framgår rätt tydligt av mailet ('jag vill', inte 'jag kräver'). Jag mailade för att meddela att jag inte kan komma dit kl 15, och det var inga problem alls. Dock håller jag med om att de kunde upplyst om att det är pokerroom-outfit som gäller. Vad sägs om att ha det som en gemensam fest/efterfest/kinapokerlokal istället? Behövs inte så många forumiter som lägger 50-100kr var för den kostnaden... Det här är en strålande idé, en hytt för enbart förtäring av tax free-sprit måste vara nöten. (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blaenda Postad 19 September , 2007 Rapport Share Postad 19 September , 2007 Ja...nu råkar ju mina barn vara rätt stora...minst sagt, vilket ju i och för sig är smått märkligt med tanke på att jag tror att jag är så ung. De skulle nog gärna sitta i hytten och bli bjudna på taxfri sprit... Hä löser sig nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
o_x_e_n Postad 19 September , 2007 Rapport Share Postad 19 September , 2007 Jag hänger oxså med de hemlösa,men det är skönt att dom har en hytt på båten och tak över huvudena:lol: Skulle intevicel ha med sig bilen och sova i??? han lär få ont i ryggen av att sova i en säng ju:-P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jokkmokk Postad 20 September , 2007 Rapport Share Postad 20 September , 2007 Bilen gick tydligen igenom besiktningen så han kommer att sova i bilen, han hade tänkt att ta ström från bilbatteriet när han skall grinda på nätet efter den tidiga utslagningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 22 September , 2007 Rapport Share Postad 22 September , 2007 Jag är på Fick betala ur egen ficka när sambon klonkade satte.... HEJA OSS!!! HEJA Sutte spela är vasst Floppar nötter i en hast Alla andra spelar kasst Du sopar bort den men en kvast. Sutte Sutte Sutte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 22 September , 2007 Rapport Share Postad 22 September , 2007 HEJA Sutte spela är vasst Floppar nötter i en hast Alla andra spelar kasst Du sopar bort den men en kvast. Sutte Sutte Sutte SÅKLART!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts