Gå till innehåll

Deltagare på kryssningen den 22/9


Recommended Posts

  • Svars 92
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Glöm inte de lettiska ludren.

Vart går kryssningen förresten?

 

Jag fixade förresten ditt fakeleg. Du kommer nog få spela nu.

 

Hehe, har inte glömt dom. Tänkte bara det inte va så bra o skriva nåt här ifall det inte va tillåtet att ta me dom.

 

Gött me leget! Bara hoppas det är välgjort och att det inte går åt pipan på nåt sätt nu! 8-)

 

Har ingen aning om vart kryssen går... men gissar på Åland eller Helsingfors.. hehe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kalonk! Eller på svenska: Jag är ledsen men ni blir antingen tvungna att stå ut med mig eller slänga mig överbord.

 

Vid senare alternativ skulle jag uppskatta om det händer nära ett hamn så behöher jag inte simma/flyta så långt.

 

Ett tips är också att ta med silvertejp om ni vill få tyst på mig. :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag åker från Göteborg, men av olika skäl fick det bli det dyra tåget för min del ändå. Drygt 1k tur och retur. :shock:

 

Å andra sidan kostade en 1:a klass-biljett upp på X2000 bara 75 spänn mer än en vanlig. ;-)

 

 

1000:- t o r är verkligen inte dyrt (självklart en del pengar men...) Jag brukar vara nöjd med att hitta resor till stockholm som kostar 375 per resa, dvs 750:- t or (Studentpris :-D) och då är det andraklass ospec.

Ett tips dock är att söka biljetter till någonstans nära Stockholm, t ex Uppsala. För mig blir alltid dessa totalpriser billigare trots att jag får göra ett extra byte och åka längre. Varför vet jag itne men alltid skönt att spara några extra kronor!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1000:- t o r är verkligen inte dyrt (självklart en del pengar men...) Jag brukar vara nöjd med att hitta resor till stockholm som kostar 375 per resa, dvs 750:- t or (Studentpris :-D) och då är det andraklass ospec.

Ett tips dock är att söka biljetter till någonstans nära Stockholm, t ex Uppsala. För mig blir alltid dessa totalpriser billigare trots att jag får göra ett extra byte och åka längre. Varför vet jag itne men alltid skönt att spara några extra kronor!

 

Nej, egentligen är det ju inte så dyrt med 1k (eller 1245 kr som det blev exakt för mig), men man vänjer sig lätt vid 95-kronorsbiljetterna som ofta finns... ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...