Gå till innehåll

Deltagare på kryssningen den 22/9


Recommended Posts

  • Svars 92
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har i dagarna avstått min plats från pokerrooms satellit till kryssen då jag anser att dom agerar som många tomtar gör på spelborden. Har redan en köpt plats till kryssningen. Krav dom skrev i mailet var att man skulle spela i deras kläder,någon sådan info fanns inte innan satelliten.Skrev också i mailet att JAG vill se dej kl 15 på sky baren vid terminalen, kunde kanske varit lite smidigare o skrivit att det skulle vara trevligt om du kunde komma till sky baren och inte krävt det. Sedan kommer det väl det snacket om att tänk nu på att ni spelar i våra kläder och representerar oss, bla bla. Jag ska spela i en knallrosa sidenpyjamas i alla fall och ha en massivt stor paraplydrink i näven så länge som jag är med.Ha de bra så syns vi på sjön på lördag.Och lycka till du som har fått min plats.

jokk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har i dagarna avstått min plats från pokerrooms satellit till kryssen då jag anser blablablabla

 

De flesta sajter har villkoren att man ska spela i deras kläder (=tröja).

Det har jag ifs sluppit 2 gånger iom att jag krävt att få en svart tröja...

 

Tiden att träffas hade ni säkert också kunnat komma överens om.

 

Men om du tycker att gratis inte är gott så... hmmm... tystnad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag är på!

 

På nåt konstigt sätt (min bristande logistiska förmåga) har maken och jag lyckats boka oss i varsin A-hytt....så om någon har behov av hyttplats (utan turneringsplats) går det bra att kontakta mej - det finns möjlighet att 3 personer till bokar in sig i en av våra hytter (där ingen av oss kommer att bo)....Men ska väl göras rätt snart, typ innan vi hämtar ut biljetten gissar jag. Det tänkte vi göra i morrn.

0735 012735 e mitt fånnummer

birgitta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag är på!

 

På nåt konstigt sätt (min bristande logistiska förmåga) har maken och jag lyckats boka oss i varsin A-hytt....så om någon har behov av hyttplats (utan turneringsplats) går det bra att kontakta mej - det finns möjlighet att 3 personer till bokar in sig i en av våra hytter (där ingen av oss kommer att bo)....Men ska väl göras rätt snart, typ innan vi hämtar ut biljetten gissar jag. Det tänkte vi göra i morrn.

0735 012735 e mitt fånnummer

birgitta

 

Ta med dig barnen, de kan nog roa sig på egen hand medan du spelar kort

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag är på!

 

På nåt konstigt sätt (min bristande logistiska förmåga) har maken och jag lyckats boka oss i varsin A-hytt....så om någon har behov av hyttplats (utan turneringsplats) går det bra att kontakta mej - det finns möjlighet att 3 personer till bokar in sig i en av våra hytter (där ingen av oss kommer att bo)....Men ska väl göras rätt snart, typ innan vi hämtar ut biljetten gissar jag. Det tänkte vi göra i morrn.

0735 012735 e mitt fånnummer

birgitta

 

Ta med dig barnen, de kan nog roa sig på egen hand medan du spelar kort

 

Vad sägs om att ha det som en gemensam fest/efterfest/kinapokerlokal istället? ;-)

 

Behövs inte så många forumiter som lägger 50-100kr var för den kostnaden...

 

Och sen tycker jag att Gdailys idé är alldeles utmärkt.

 

De bästa minnen från min barndom & Sverigerresor med päronen var när de släppte mig loss för att härja fritt på båtarna.

 

Finns ifs en liten risk för skadeståndskrav beroende på vad små monstren hittar på för något men vem vill ha det helt tryggt och riskfritt ändå; särskilt pokerspelare... :oops::-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har i dagarna avstått min plats från pokerrooms satellit till kryssen då jag anser att dom agerar som många tomtar gör på spelborden. Har redan en köpt plats till kryssningen. Krav dom skrev i mailet var att man skulle spela i deras kläder,någon sådan info fanns inte innan satelliten.Skrev också i mailet att JAG vill se dej kl 15 på sky baren vid terminalen, kunde kanske varit lite smidigare o skrivit att det skulle vara trevligt om du kunde komma till sky baren och inte krävt det. Sedan kommer det väl det snacket om att tänk nu på att ni spelar i våra kläder och representerar oss, bla bla. Jag ska spela i en knallrosa sidenpyjamas i alla fall och ha en massivt stor paraplydrink i näven så länge som jag är med.Ha de bra så syns vi på sjön på lördag.Och lycka till du som har fått min plats.

jokk

 

Givetvis kräver de inte att du ska infinna dig i nån sky bar, vilket framgår rätt tydligt av mailet ('jag vill', inte 'jag kräver'). Jag mailade för att meddela att jag inte kan komma dit kl 15, och det var inga problem alls. Dock håller jag med om att de kunde upplyst om att det är pokerroom-outfit som gäller.

 

Vad sägs om att ha det som en gemensam fest/efterfest/kinapokerlokal istället? ;-)

 

Behövs inte så många forumiter som lägger 50-100kr var för den kostnaden...

 

Det här är en strålande idé, en hytt för enbart förtäring av tax free-sprit måste vara nöten. (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...