stenarn Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 Carl, kan man få lite info om HU-lirandet på 50/100$ senaste veckorna? Var det du som lirade? Såg förresten potten mot Polle när du/x har AA och han har AK, all in pre, flop: låg regnbåge.. turn K.. river K Klonk! https://www.bestpoker.com/pokerhand/P4-52733726-48 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Belöna Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 Sådan far sådan son eller vad säger man.... Hade du varit smart så hade du tagit på dig det här istället. Nu har du ju officiellt hängt ut din farsa som ett riksmongo. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 Viktig uppdatering Jag har just talat i telefon med CarlDenStores pappa. Han bekräftar allt som CDS säger om de dubbla kontona. Han sa till mig att han sett på forumet hur diskussionerna gått överstyr med många personangrepp och han tyckte att det var tråkigt att diskussionerna i så liten grad handlade om poker. Därför gjorde han detta i syfte att lugna ned stämningen och få diskussionerna på rätt köl igen. CDSs pappa gav mig ett trovärdigt och sympatiskt intryck. Jag ser det här som en väldigt viktig uppdatering om läget, och jag hoppas att så många som möjligt läser detta. /Klyka Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 Ännu större humor. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 Viktig uppdatering Jag har just talat i telefon med CarlDenStores pappa. Han bekräftar allt som CDS säger om de dubbla kontona. Han sa till mig att han sett på forumet hur diskussionerna gått överstyr med många personangrepp och han tyckte att det var tråkigt att diskussionerna i så liten grad handlade om poker. Därför gjorde han detta i syfte att lugna ned stämningen och få diskussionerna på rätt köl igen. CDSs pappa gav mig ett trovärdigt och sympatiskt intryck. Jag ser det här som en väldigt viktig uppdatering om läget, och jag hoppas att så många som möjligt läser detta. /Klyka Klyka, är det du som är CarlDenStores mamma? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kape Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 Klyka, levlar du oss nu eller? Har du ringt farsan och frågat vilka konton han har registrerat? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 Et tu, Brute? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 Jag levlar inte. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 Då så kan vi väl släppa detta med flera konton. Ifall Klyka säger att han talat med CDS far så får ni lita på hans ord. Så från och med nu vill vi inte ha fler inlägg rörande detta. Det är nu utagerat. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 . Det är nu utagerat. Det här kommer aldrig bli utagerat. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zack23 Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 Hela den här disskussionen känns överflödig och patetisk. Lägg ner och snacka poker istället ffs... Peace. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 PF ringer hem till CDS Det här går snart att göra en dokumentär av Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 PF ringer hem till CDS Det här går snart att göra en dokumentär av Nej, ett drama. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mordocai Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 tragikomiskt drama isåfall. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cash Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 hur aer man saeker pa att det verkligen aer cds farsa man har pa traden? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 hur aer man saeker pa att det verkligen aer cds farsa man har pa traden? och hur är man säker att han inte har lipat till farsan och bönat och bett honom att vara "målvakt" åt honom eftersom det kvittar om han är ett riksmongo eller ej inom pokervärlden? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pfoskariot Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 However, välkommen tillbaka! Har saknat dig (L) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 hur aer man saeker pa att det verkligen aer cds farsa man har pa traden? Lite detektivarbete. Har tagit reda på pappans namn, lyckats nå honom på ett annat nummer än familjens nummer. Mitt samtal var inte väntat vid tidpunkten, och han svarar med pappans namn. Dessutom hör man skillnad på rösten på en 19-åring och en pappa till en 19-åring. och hur är man säker att han inte har lipat till farsan och bönat och bett honom att vara "målvakt" åt honom eftersom det kvittar om han är ett riksmongo eller ej inom pokervärlden? Det kan man väl inte vara 100% säker på. Däremot kan man ju bedöma vad som är mest sannolikt: Att en pappa som hört om denna dagbok går in för att stötta sin son, eller att (1) CDS har gjort det han varit anklagad för, (2) bekänt den pinsamma historien för sin pappa, (3) bett sin pappa att ta fallet för honom, (4) lyckats få pappan att gå med på det och (5) pappan var beredd att ett bra tag senare vid ett oanmält telefonsamtal väldigt trovärdigt ljuga för mig i telefon. Jag finner det mycket mer sannolikt att pappan talar sanning, och att det första alternativet är det riktiga. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubba123 Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 Detta ar sa underbart. Sitter har pa ett internetcafe i Bangkok och bara ler. Detta ar komik pa sa manga nivaer att jag inte ens kan rakna dom. Lat traden lopa nu ffan! Den sprider gladje runt jorden! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emil Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 lol.. herregud Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubba123 Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 Då så kan vi väl släppa detta med flera konton. Ifall Klyka säger att han talat med CDS far så får ni lita på hans ord. Så från och med nu vill vi inte ha fler inlägg rörande detta. Det är nu utagerat. Hur kan det nagonsin vara utagerat? Det faktum att pappan skapat konton (eller iaf tar pa sig det) gor ju det hela annu roligare. sa sick. sa kul! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 Det jag tycker är konstigt då är att pappan skriver praktiskt taget likadant i text som Carl om man tittar på språk och sånt i inläggen. Kan ju iofs vara så, men men. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mejer Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 Kan detta vara en vidareutveckling av den legendariska levlingstråden? http://pokerforum.nu/forum/off-topic/38784-hetsiga-diskussioner-fran-jellos-dagbok-6.html Eller det måste det fan vara, hela scenariot är allt för orimligt för att vara sant annars. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubba123 Postad 7 November , 2007 Rapport Share Postad 7 November , 2007 Det jag tycker är konstigt då är att pappan skriver praktiskt taget likadant i text som Carl om man tittar på språk och sånt i inläggen. Kan ju iofs vara så, men men. Hela familjen skriver likadant ja. Stil pa spraket samt uttryck brukar kanske ga i arv. Ska lasa vidare i Richard Dawkins senaste bok sa ber om att fa aterkomma dar. Lycka till allihopa! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts