Nebbis Postad 26 September , 2007 Rapport Share Postad 26 September , 2007 Jag ser tydliga likheter mellan CarlDenStore och Sebastian Dawkins.. är det här ditt nya ego, Sebbe? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 26 September , 2007 Rapport Share Postad 26 September , 2007 Ahh du kör den klassiska sågningen med personliga påhopp och allmänt skitsnack utan argument ? Grattis! Jag skulle vilja se dig i en debatt på kanal 1, direktsänt...Du skulle göra succé! (I humor-tidningarna) ah , jag tycker det funkar bra så. Ingen mening att förklara för någon som inte kan eller vill förstå. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 26 September , 2007 Rapport Share Postad 26 September , 2007 Jag ser tydliga likheter mellan CarlDenStore och Sebastian Dawkins.. är det här ditt nya ego, Sebbe? Lika som bär? ... .......Sebastian Dawkins? .................... CarlDenStore? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sir_Shankly Postad 26 September , 2007 Rapport Share Postad 26 September , 2007 Lika som bär? ... .......Sebastian Dawkins? .................... CarlDenStore? Tack för dagens skratt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 26 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 September , 2007 Vilka snyggisar på bilderna! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
StTropez Postad 27 September , 2007 Rapport Share Postad 27 September , 2007 Allvarligt, nu måste ni lägga ner här. Det är nästan skrattretande att se alla forumspajaser som sitter här och försöker debattera med helt ovettiga inlägg. (Antar att någon pinsam liten pojk kommer citera detta och skriva "undra vem som är pajasen"). Visst förstår jag att många läsare lockas till de intriger som äger rum här. Men de flesta av er är ju bara rent utav pinsamma. Conspiracy [/b och [b]Rooney. Ni måste vara foruments största skämt, jag spyr rent utav på era inlägg som inte grundar sig på något annat än trakasserier gentemot CarlDenStore. Conspiracy, du kan inte ha mycket till liv, antar att du är en liten pengar besatt skitunge som är kring 19-20 år. Antar också att du själv inte tjänat så mycket pengar på poker och att du har väldigt svårt att lösa damer. Du sitter ju här inne på forumet hela dagarna medans vi sköna gubbar bangar ladies. Dina inlägg visar klart och tydligt (om ni läsare slutar ta parti emot Carl och läser noga) att grunden i dina personliga påhopp grundar sig i ren svartsjuka. Rooney, du borde inte yttra dig, du sitter och är kaxig gentemot alla på detta forument och dina uttalanden grundar sig inte i något. Du verkar tycka det är kul att vara spydig och otrevlig och så verkar du gilla att följa vågen då flera också är på CarlDenStore. Lägg ner, du har ju inget emot killen egentligen? Du gillar bara att sitta och snacka BULLSHIT i brist på annat. Skaffa ett liv din lilla lowstakeunge. Sir_Shankly. Vad håller du på med? Vad har du för liv egentligen, du är 25+ och ägnar dina dagar åt att sitta och tracka en 19 åring för du stör dig på att han vinner deg utav dig? Minns att du klagade på att han tog några potter av dig i en H U och sen drog. Vad är det att klaga över, CarlDenStore spelar antagligen poker för att vinna pengar, och det var precis vad han gjorde utav dig? Han har väl rätt att avsluta sina sessioner när han vill? Eller måste han spela vidare så du får vinna tillbaka dina pengar annars blir du ledsen? Sen förstår jag inte hur du orkar vara här inne och älta och klaga på killen. Har läst igenom dina inlägg noga, du har ju inge grundläggande anledningar till att vara sur på grabben egentligen, du bara stör dig på honom helt enkelt. Du sitter hemma i din lilla pokerkeps och trycker ner 19åringar som lyckas i livet, känns de bra? draft Är en förebild för er alla som läser denna blogg, killen är intresserad av poker, skriver inga onödigt dumma kommentarer och använder sig inte utav några pinsamma påhopp. Jag lyfter på hatten för draft som verkar vara en av få här som förstått innebörden utav pokerforument och CarlDenStores dagbok. boman, jadu, tänker inte ens yttra mig. Folk som inte har något emot CarlDenStore och enbart läser denna blogg för att allt tjafs bringar nöje, vad tycker ni om lille boman? Pinsam? Jag har även märkt att nebbis varit i hetluften rätt mycket här. Och av de inlägg jag läst så verkar det som nebbis grundat sina uttalanden i avundsjuka gentemot Carl. Inte på de pengar Carl dragit in, som inte är mycket pengar jämnfört med många andra duktiga pokerspelare här runt om på nätet. Jag menar på det intresse Carls dagbok medfört, denna dagbok har ju helt klart blivit populär, och nebbis verkar inte kunna acceptera det? Nebbis du klankar ner på grabben med inge grundläggande fakta alls, varför? Carls svar emot ditt långa inlägg tycker jag säger det mesta. Killen ägde ju dig? Han knäckte dig på alla punkter nebbis, han hade så rätt i sitt svar. och då ska folk börja klaga på han? Nebbis du borde agera som en förebild inför pokerspelare, inte som ett avundsjukt skämt som du nu gör. Jag ser upp till din expertis nebbis. All cred för den, men det beteende du visar upp nu passar inte dig någonstans. Du sitter och spiller galla över en 19åring vars popularitet och pokerspel verkar störa dig? FÖR ÖVRIGT: Så tycker jag att det borde räcka nu. Allt för många är på Carl helt utan anledning bara för att starta helt oväsentliga diskussioner. Killen har ju inte gjort något annat än att diskuterat poker och presenterat sina resultat. Give him a break. Visst, Carl kanske är spydig i vissa inlägg, men det är ju bara rätt utav honom. Han svarar ju enbart spydig på de inlägg som kommit från pajaser som från ingenstans börjar snacka skit. Om ni istället för att bara älta börjar läsa Carls inlägg så märker man ju att han bara försvarar sig själv och är en trevlig kille. Det enda jag är chockad över är att de som tycker allt tugg emot Carl är felaktigt inte träder fram och försvarar honom. Vad är det ni skitsnackare vill komma fram till? Vad vill ni få ut utav detta? Det roliga är att om vi alla som sitter här och skriver som fan samlas någonstans och kör en gemensam utgång, så skulle ingen vara otrevlig mot någon. Alla hade insett vilken trevlig och go kille CarlDenStore är, och antar att ni käftande killar är detsamma egentligen. Kan nästan blunda och se Rooney, Sir_Shankly, CarlDenStore och nebbis stå i baren och shotta och skratta på Whiteroom =) Fast Sir_Shankly hade snabbt dragit efter shotsen så han slipper notan. Poängen här är att vi borde lägga ner allt skit, snacka poker och försöka lära varandra något. Det enda man lär sig just nu är att nebbis inte tål att andra blir populära samt plussar mer häpnadsväckande än andra. Man lär sig att Sir_Shankly för sin ålder är en riktigt pinsam snubbe. Man lär sig att Rooney antaligen är en riktigt skön kille innerst inne som enbart sitter och tuggar skit för att det glädjer honom att han är hjärnan bakom intriger. Man lär sig att Conspiracy är ett av foruments största skämt hand i hand med boman. Man lär sig att CarlDenStore försvarar sig själv mot helt onödiga kommentarer som inte grundar sig eller har någon mening allt. Draft gillar jag skarpt. Han kommenterar inte ens dessa onödiga bråk, hans inlägg handlar i princip enbart om poker. Precis som inlägg ska göra i ett pokerforum. EDIT: Eftersom detta konto helt klart och tydligt enkom är skapat för att kunna debattera i den här tråden av ngn redan befintlig forumit så stängs kontot ner. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 27 September , 2007 Rapport Share Postad 27 September , 2007 HAHAHAAHHAA det här måste vara CDS som skapat en gimmick account . Antingen är det så och då är det hur skoj som helst. Eller så är det seriöst och då blir det om möjligt ännu roligare Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 27 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 September , 2007 HAHAHAAHHAA det här måste vara CDS som skapat en gimmick account . Antingen är det så och då är det hur skoj som helst. Eller så är det seriöst och då blir det om möjligt ännu roligare Det var ju ganska kul att personen i det långa inlägget ovan skrev i inledningen : "(Antar att någon pinsam liten pojk kommer citera detta och skriva "undra vem som är pajasen"). " och sen så är du den första som hugger på inlägget direkt. Haha, vad skönt att du tog på dig ansvaret direkt. Det kan jag skratta åt faktiskt=) Var inte oroad du. Jag kommer prata med moderatorn och få dig bannad hur enkelt som helst. Ha en fortsatt bra kväll. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dunkarn Postad 27 September , 2007 Rapport Share Postad 27 September , 2007 Text... Utefter allt jag har läst kan jag inte annat än att hålla med dig. Tycker att denna dagbok, som till början var skoj att läsa/följa nu har urartat totalt =( Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
StTropez Postad 27 September , 2007 Rapport Share Postad 27 September , 2007 HAHAHAAHHAA det här måste vara CDS som skapat en gimmick account . Antingen är det så och då är det hur skoj som helst. Eller så är det seriöst och då blir det om möjligt ännu roligare Glömde nämna dig. Du är top tre av alla stora skämt du med. Kommentera inte igen snälla, för det är folk som dig vi mer resonliga personer skrattar åt. Du har ingen som helst poäng i dina yttranden och dina uttalanden visar bara att du är en pinsam ung liten fjant som inte har något vettigt liv alls. Vad är din poäng med att skriva det du gör, leker du häftig eller? Vill du ha mothugg så du får skriva tillbaka o vara häftig ? haha ja skrattar på riktigt nu. Skrev nyss om skämt som dig och var snäll nog att inte nämna dig, men det var ju bara ett misstag. Du är en nolla. Skriv tillbaka nu, visa hur häftig du är, kom igen nu gubben, va cool och skriv något tillbaka, försvara dig själv. Vad har du att försvara, du skämmer ut dig, någon trycker in det fakta som säger att du är en sann fjant. Bara sanningen som talar. Spyr på dig och de som beter sig som dig. Eller nej, ja PISSAR på sånna som dig. EDIT: Eftersom detta konto helt klart och tydligt enkom är skapat för att kunna debattera i den här tråden av ngn redan befintlig forumit så stängs kontot ner. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
StTropez Postad 27 September , 2007 Rapport Share Postad 27 September , 2007 Utefter allt jag har läst kan jag inte annat än att hålla med dig.Tycker att denna dagbok, som till början var skoj att läsa/följa nu har urartat totalt =( Tack dunkarn, skönt att du träder fram och gör det med vett, inte många som verkar göra det. Tummen upp och hoppas din pokerkarriär rullar. EDIT: Eftersom detta konto helt klart och tydligt enkom är skapat för att kunna debattera i den här tråden av ngn redan befintlig forumit så stängs kontot ner. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Okok Postad 27 September , 2007 Rapport Share Postad 27 September , 2007 Utefter allt jag har läst kan jag inte annat än att hålla med dig.Tycker att denna dagbok, som till början var skoj att läsa/följa nu har urartat totalt =( ... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 27 September , 2007 Rapport Share Postad 27 September , 2007 Haha klockren ny figur som dyker upp från ingenstans. Ser framför mig hur personen sitter hemma och tänker "NU JÄVLAR!! ska jag göra ett account här så att jag verkligen kan knäcka folk. Men först måste jag ha ett coolt nick...ett nick så folk hör jag varit med i svängen ett tag... aaaaah StTropez, det lär få dom att tänka efter litegrann, dom jävlarna!!" Haha jag sitter och småfnissar för mig själv. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
striker Postad 27 September , 2007 Rapport Share Postad 27 September , 2007 Jag tycker CDS sköter sig galant! Det har blivit onödigt mycket hets nu men han står på sig! Det tycker jag är helt rätt. Han har visat i dagboken att han är en ödmjuk och skön kille som tycker det är kul att spela poker. Jag önskar dig lycka till! Det mest löjligaste personen här måste ju för övrigt vara Sir_Shankly eller vad han kallar sig. Jag har bara läst ett par poster men det tar inte lång tid att dra slutsatsen att du är bland de mest patetiska personerna på detta forum. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 27 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 September , 2007 Haha klockren ny figur som dyker upp från ingenstans. Ser framför mig hur personen sitter hemma och tänker "NU JÄVLAR!! ska jag göra ett account här så att jag verkligen kan knäcka folk. Men först måste jag ha ett coolt nick...ett nick så folk hör jag varit med i svängen ett tag... aaaaah StTropez, det lär få dom att tänka efter litegrann, dom jävlarna!!" Haha jag sitter och småfnissar för mig själv. Och den tragikomiska avkomman av ditt inlägg var att din hjärna förstod nog inte att den inte skrattade åt StTropez, utan åt sig själv. Vilken tragisk tönt du verkligen är...Jag blir nästan tårögd. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 27 September , 2007 Rapport Share Postad 27 September , 2007 Glömde nämna dig. Du är top tre av alla stora skämt du med. Kommentera inte igen snälla, för det är folk som dig vi mer resonliga personer skrattar åt. Du har ingen som helst poäng i dina yttranden och dina uttalanden visar bara att du är en pinsam ung liten fjant som inte har något vettigt liv alls. Vad är din poäng med att skriva det du gör, leker du häftig eller? Vill du ha mothugg så du får skriva tillbaka o vara häftig ? haha ja skrattar på riktigt nu. Skrev nyss om skämt som dig och var snäll nog att inte nämna dig, men det var ju bara ett misstag. Du är en nolla. Skriv tillbaka nu, visa hur häftig du är, kom igen nu gubben, va cool och skriv något tillbaka, försvara dig själv. Vad har du att försvara, du skämmer ut dig, någon trycker in det fakta som säger att du är en sann fjant. Bara sanningen som talar. Spyr på dig och de som beter sig som dig. Eller nej, ja PISSAR på sånna som dig. Det går inte att låta bli. Med hans attityd så är det att tigga om det..Det blir liksom som öppet mål och målisen befinner sig på andra planhalvan. Jag har en poäng och mening i det jag skriver, Men du kanske inte riktigt förstår och då kan jag inte faktiskt inte hjälpa dig. skönt att höra att du fick ett gott skratt iaf.... Men fortsätt för all del att ordbajsa. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 27 September , 2007 Rapport Share Postad 27 September , 2007 Och den tragikomiska avkomman av ditt inlägg var att din hjärna förstod nog inte att den inte skrattade åt StTropez, utan åt sig själv. Vilken tragisk tönt du verkligen är...Jag blir nästan tårögd. Hahaha ja jag skrattade åt mig själv. Jag älskar mig själv och min egen humor. Den passar mig så bra. Ser du inte humorn bakom det hela? Jag tycker det är FRUKTANSVÄRT roligt faktiskt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
StTropez Postad 27 September , 2007 Rapport Share Postad 27 September , 2007 Haha klockren ny figur som dyker upp från ingenstans. Ser framför mig hur personen sitter hemma och tänker "NU JÄVLAR!! ska jag göra ett account här så att jag verkligen kan knäcka folk. Men först måste jag ha ett coolt nick...ett nick så folk hör jag varit med i svängen ett tag... aaaaah StTropez, det lär få dom att tänka efter litegrann, dom jävlarna!!" Haha jag sitter och småfnissar för mig själv. Går väl och lägger mig i sväng med att svara på dig, ännu en pinsam kille som enbart hänger i pokerforumet för att snacka skit och provocera fram intriger. Pokerforumet är till för pokerspelare som vill kunna diskutera pokern och utvecklas som spelare i och med att tillsammans med andra pokerspelare diskutera och reflektera kring saker och ting. Utifrån dina inlägg i denna dagbok kan jag med kött på benen konstatera att du är så långt ifrån detta som möjligt. Du diskuterar ingen poker, du spelar säkert på en bebisnivå och din rikedom består troligtvis utav samma summa som den jag hade samlat ihop efter alla julklappspengar jag fick som 7åring. Småfnissa på du, det är ju trots allt pajaser som dig mitt inlägg riktades till, men ni verkar ju fortsätta skämma ut er. Övergå till ditt gamla Lunarstorm account och sitt och trissa där istället. Vem vet, du kanske på något häpnadesväckande vis lyckas få kontakt med en tjej född 91 eller något liknande. Så kan ni chatta och ha trevligt och så kan du imorn ringa henne och berätta att du vann 15 dollar på poker och vill tanka hennes comviq kontant kort med dem så ni kan prata flera gånger i telefon. Yttra dig inte mer, de enda som gillar dina pinsamma inlägg är ju de mest avskyvärda användarna på detta forum. Som precis som dig utan anledning och grund yttrar sig negativt. Väx upp. EDIT: Eftersom detta konto helt klart och tydligt enkom är skapat för att kunna debattera i den här tråden av ngn redan befintlig forumit så stängs kontot ner. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
StTropez Postad 27 September , 2007 Rapport Share Postad 27 September , 2007 Jag tycker CDS sköter sig galant! Det har blivit onödigt mycket hets nu men han står på sig! Det tycker jag är helt rätt. Han har visat i dagboken att han är en ödmjuk och skön kille som tycker det är kul att spela poker. Jag önskar dig lycka till! Det mest löjligaste personen här måste ju för övrigt vara Sir_Shankly eller vad han kallar sig. Jag har bara läst ett par poster men det tar inte lång tid att dra slutsatsen att du är bland de mest patetiska personerna på detta forum. Bra skrivet, mer sånt här och vi kanske får slut på de onödiga kommentarer som flyger runt. Äntligen börjar folk förstå =) EDIT: Eftersom detta konto helt klart och tydligt enkom är skapat för att kunna debattera i den här tråden av ngn redan befintlig forumit så stängs kontot ner. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 27 September , 2007 Rapport Share Postad 27 September , 2007 Tycker att denna dagbok, som till början var skoj att läsa/följa nu har urartat totalt =( jag tycker tvärtom. från början var denna dagboken rätt trist, men senaste sidorna är grymt underhållande. =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
xlars Postad 27 September , 2007 Rapport Share Postad 27 September , 2007 Går väl och lägger mig i sväng med att svara på dig, ännu en pinsam kille som enbart hänger i pokerforumet för att snacka skit och provocera fram intriger. Pokerforumet är till för pokerspelare som vill kunna diskutera pokern och utvecklas som spelare i och med att tillsammans med andra pokerspelare diskutera och reflektera kring saker och ting. Hur mycket poker har du diskuterat här då? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 27 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 September , 2007 Bra skrivet, mer sånt här och vi kanske får slut på de onödiga kommentarer som flyger runt. Äntligen börjar folk förstå =) Tack så mycket för stödet och jag håller helt med dig! Alla spydiga och onödiga inlägg ska utrotas för gott! Ha det bra killen! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 27 September , 2007 Rapport Share Postad 27 September , 2007 Går väl och lägger mig i sväng med att svara på dig, ännu en pinsam kille som enbart hänger i pokerforumet för att snacka skit och provocera fram intriger. Pokerforumet är till för pokerspelare som vill kunna diskutera pokern och utvecklas som spelare i och med att tillsammans med andra pokerspelare diskutera och reflektera kring saker och ting. Utifrån dina inlägg i denna dagbok kan jag med kött på benen konstatera att du är så långt ifrån detta som möjligt. Du diskuterar ingen poker, du spelar säkert på en bebisnivå och din rikedom består troligtvis utav samma summa som den jag hade samlat ihop efter alla julklappspengar jag fick som 7åring. Småfnissa på du, det är ju trots allt pajaser som dig mitt inlägg riktades till, men ni verkar ju fortsätta skämma ut er. Övergå till ditt gamla Lunarstorm account och sitt och trissa där istället. Vem vet, du kanske på något häpnadesväckande vis lyckas få kontakt med en tjej född 91 eller något liknande. Så kan ni chatta och ha trevligt och så kan du imorn ringa henne och berätta att du vann 15 dollar på poker och vill tanka hennes comviq kontant kort med dem så ni kan prata flera gånger i telefon. Yttra dig inte mer, de enda som gillar dina pinsamma inlägg är ju de mest avskyvärda användarna på detta forum. Som precis som dig utan anledning och grund yttrar sig negativt. Väx upp. ah så är det för oss vanliga dödliga. Det verkar inte gälla för CarlDenStore dock. Han är pokerns motsvarighet till Chuck Norris och tillhör ungdomseliten i tennis....Sådana som han behöver inte ta råd och välmenat och konstruktiv kritik från vanliga dödliga utan denna dagboken har han så han kan berätta om alla cider han köpt på krogen och hur fantastiskt duktig han är som vinner på 2/4 nlhe(lola mig). Och hur riggat allting är efter 2 inköp back. Jag får vibbar av phil helmuth, Sebastian Dawkins och Jan Giuillo i en mycket oangenäm blandning. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 27 September , 2007 Rapport Share Postad 27 September , 2007 Stenhård jättearg text Du har faktiskt rätt i vissa saker du säger. Jag hänger inte längre på PF.nu för att utvecklas som pokerspelare. PF.nu ger mig ingenting längre. Jag läser i princip bara dagböcker och offtopic-delen! Poäng till Troppan! Nu ville jag radda upp en hel lista av dom felaktiga sakerna du nämnde. Men jag orkar inte. Du blev tråkig redan efter 3 inlägg! Sussa sött Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RuchYa Postad 27 September , 2007 Rapport Share Postad 27 September , 2007 Visst är det som skrivit dom senaste sidorna väldigt underhållande. Dock har det absolut inget att göra i CDS dagbok. Det var precis som med Dawwes dagbok, mycket skitsnack som egentligen inte ledde till någonting. Jag har skrivit det förut men blir tydligen tvungen att skriva det igen. ALLA har rätt till en åsikt. Vissa tycker att Carl är dum i huvudet och fattar inte hur han kan dra in så mycket pengar. Andra menar att Carl är en ödmjuk och skön kille. Men det spelar egentligen ingen roll vad du tycker. Detta är ett forum för POKER om det är någon som missat det. Det är inget forum för den som kan skriva mest personpåhopp. Har du en åsikt lägg fram den då men det innebär inte att du presonligen hoppar på Carl och lägger fram diverse diviser om hur Carl är som person och hur Carl borde vara som person. Det går faktiskt att få sin åsikt framförd utan att anväda personliga påhopp. Tro det eller ej. Sen lämnar jag diskussionen om hur Carl är som pokerspelare samt hur han är som person. Ha det bra! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts