Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 133
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad

Ni kan gärna ställa lite andra frågor än om hur mycket jag skulle begära för att göra vissa grejer. Ser inte hur det kan vara så intressant. Nu ska jag i alla fall sova. Dagen är dock inte slut, så fortsätt fråga på.

Postad

Vad är tanken bakom ditt nick?

Varför ska du flytta till karlstad?

Vad är det häftigaste du gjort?

Vad är du helst rik maffia-medlem eller fattig polis?

Hur många händer spelar du/månad?

Vad har du för PT stats, vp$ip, bb/100...osv?

Vem ser du upp till mest här på forumet?

Ponera att du under press blir tvungen att "gambla" med alla dina och din familjs tillgångar. Kravet är att du inte får sluta förrän du har 3-dubblat och du har endast 1h på dig. Hur skulle du gå till väga? Vilka spel, bets, stakes, system skulle du köra?

Postad
  ea_0707 säger:
Om du pissar i en flaska, hur många gånger måste du skölja ur den innan du kan tänka dig att dricka ur den?

Och, skulle du kunna tänka dig att lura en kompis att dricka ur din piss-flaska?

edit; OCH, hur mkt pengar skulle du ha för att dricka 1 dl av ditt eget urin?

Om jag hade suttit i brunnen hade jag ha besvarat frågan lätt, men nu sitter jag inte där så.

Postad

Vad är det godaste du ätit?

Om du fick välja mellan att bli zoroast eller jude - vad väljer du då?

Om du fick 800.000 SEK att ge till behövande - vilka skulle du ge dem till?

Postad
  Hjort säger:
Men hon är ju astråkig. Ser ut som någon frikyrklig tönt som sjunger i kör och kan långtidsförvara glas i vaginan. Fattar inte appealen alls.

Johan Hjort. Frikyrklig, kanske, men om du inte "fattar appealen" med den här tjejen så kan du helt enkelt inte vara frisk:

Jessica_Alba_192071g.jpg

Postad
  HataB2B säger:
Johan Hjort. Frikyrklig, kanske, men om du inte "fattar appealen" med den här tjejen så kan du helt enkelt inte vara frisk:

Jessica_Alba_192071g.jpg

Indeed. :shock: :shock: :shock:

Om du blivit av med oskulden. Hur gammal var du?

Hur gammal var hon?

Var hon snygg?

Stora tuttar?

Var ni fulla?

Vart ni tillsammans?

Måste vart bilden ovan som fick mig att ställa dessa frågor :rolleyes:

Postad

Jaha du, lite annat än vad du skulle ta ......

1. Beskriv innehållet i en trerättersmiddag som ger dig en smaksensation som skulle få Vesuvios utbrott att likna en liten pysning. (Förrätt, varmrätt, efterrätt).

2. Vad rinner ner i halsen till respektive rätt?

3. Till kaffet intar du vilken sorts dryckesrom?

4. Och till sist: I Oxfordfåtöljen med en bra bok efter maten driker du med förkärlek vad?

Postad

Skulle du våldta en tjej som hela tiden ber dig att inte göra det om belöningen var att du över en natt blev FBKs bästa spelare?

(Rättsamhället låter dig göra detta, men din mamma får reda på det:twisted: )

Postad
  HataB2B säger:
... men om du inte "fattar appealen" med den här tjejen så kan du helt enkelt inte vara frisk:

[/img]

Eh, en tjej måste ner på knä och be om det, innan man ger henne det hon vill ha. Det är en viktig princip! (Oavsett skönhet). Lite diciplin allihopa är ni snälla!!! 8-)

Postad

Tjejen är helt klart snygg, framför allt på vissa shots. Men hon är ju inte nån tiopoängare. Mtp att det kryllar av tiopoängare runt om i världen så är hon rätt ordentligt långt ifrån att vara sexigast i världen.

Håller du med om detta?

Postad

Hjort, eurythmech, Cleburne, Klyfa....

Blev ni tappade när ni var barn eller wtf? Självklart finns det tjejer som ser bättre ut men att avfärda Alba på det sätt som Hjort gjorde är nästintill straffbart.

Postad
  eurythmech säger:
Har svårt att uttala mig om hennes utstrålning då jag inte vet vem hon är eller tror att jag sett henne i nåt.

Sin City, Fantastic Four, Into the Blue? Inga toppfilmer (förutom Sin City som är enormt bra) men ändå.