Gå till innehåll

SHIP IT FOR GLOOOOORYYY (PuBuCl)


Elitloppet

Recommended Posts

  • Svars 2,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Skönt att United vann idag. Skulle dock blivit mer än 1-0. Men men, en vinst är alltid en vinst. Blir det final mot Barca? Hmmmm.

 

 

Summerar pokemånaden nu me. Har hämtat in hela månadsbacket, som så värst låg på runt 90k sek. För att sedan rusha på bra nere i sanremo och slutligen landa på cirka 80k sek plus (ink RB o cashes i rakeraces osv osv).

Årets sämsta månad javisst, men antar att jag få vara mer än nöjd ändå. Var ju en rätt iskall start på månaden trots allt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jävla hycklare. Nu utmanar JAG DIG på en MMA-match bara för det. Jävla pingpongtönt!
Ohhh det där skulle jag vilja se. Puni kommer att slänga runt dig som en vante. Stor kroppshydda är nämligen ngt Puni blivit blessed med. Armar stora som traktorer osv.

 

Plus 8k$ igår, back 8k$ idag. Jobb. Lillpluss för månaden.

 

 

* Hoppas jag hjälpte dig lite med månadsplusset idag, gav iväg ett par inköp. För att göra dig nöjd, få bättre flyt i dbn osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varning för emotionellt tråkinlägg

 

 

Idag fick jag en uppenbarelse.

 

Det började med att jag vaknade som vanligt, gjorde mina morgon(förmiddags)sysslor och sedan blev det lite grind. Hittade ett litet back för sessionen och genast blev jag gnällig och jobbig och sur. Det var såååå synd om mig som sprungit så dåligt så länge nu och buuhuu bläähäää wääääääää. Spelar en session till med detta kassa mindset innan jag tar ett längre break.

 

Helt plötsligt börjar jag tänka Svininfluensan. På alla drabbade. På deras familjer.

 

Sen kom jag att tänka på hon den 16-17 åriga Sofie. Våldtagen, och såpass psykiskt sargad av det övergreppet att hon inte kunde leva längre. Och på hennes familj....

 

Sen rann det i strid ström, jag tänkte på alla stackars satar som blivit uppsagda från sina jobb, alla som dagligen dör av svält, cancer, mord eller vad tusan det nu kan vara.

 

På alla, som jobbar och sliter på sitt fabriksjobb hela sitt liv och inte ser något annat land än Sverige i hela sitt liv.

 

 

Jag är 20 år, jag har det helt ok ställt ekonomiskt, jag har varit utomlands typ 5 gånger sen i december och har tre resor till inplanerade inom snar framtid. Jag lever ett förhållandevis bekymmerslöst liv med en tjej som är helt underbar, likförbannat sitter jag och gnäller när det går mig lite emot i pokern, trots att jag själv valt att sitta där från första början. Är det så hemskt är det väl bara att jag lägger ner skiten.

 

 

Men det vill jag ju obv inte.

 

 

Jag vet inte om det var karman, min nya inställning eller kanske "Let there be range" som gjorde det, men vad det än var så lyckades jag iaf ta in dagsbacket och hitta en gigando-plus på 40$ för dagen.

 

Månaden slutar ett par K back, om jag inte spelar en stund imorgon, men vad gör väl det. Jag känner mig som en bättre spelare än någonsin, och med min återvunna positiva inställning på saker och ting ser jag inte hur jag ska kunna misslyckas med att plussa rätt ut i maj.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varning för emotionellt tråkinlägg

 

 

Idag fick jag en uppenbarelse.

 

Det började med att jag vaknade som vanligt, gjorde mina morgon(förmiddags)sysslor och sedan blev det lite grind. Hittade ett litet back för sessionen och genast blev jag gnällig och jobbig och sur. Det var såååå synd om mig som sprungit så dåligt så länge nu och buuhuu bläähäää wääääääää. Spelar en session till med detta kassa mindset innan jag tar ett längre break.

 

Helt plötsligt börjar jag tänka Svininfluensan. På alla drabbade. På deras familjer.

 

Sen kom jag att tänka på hon den 16-17 åriga Sofie. Våldtagen, och såpass psykiskt sargad av det övergreppet att hon inte kunde leva längre. Och på hennes familj....

 

Sen rann det i strid ström, jag tänkte på alla stackars satar som blivit uppsagda från sina jobb, alla som dagligen dör av svält, cancer, mord eller vad tusan det nu kan vara.

 

På alla, som jobbar och sliter på sitt fabriksjobb hela sitt liv och inte ser något annat land än Sverige i hela sitt liv.

 

 

Jag är 20 år, jag har det helt ok ställt ekonomiskt, jag har varit utomlands typ 5 gånger sen i december och har tre resor till inplanerade inom snar framtid. Jag lever ett förhållandevis bekymmerslöst liv med en tjej som är helt underbar, likförbannat sitter jag och gnäller när det går mig lite emot i pokern, trots att jag själv valt att sitta där från första början. Är det så hemskt är det väl bara att jag lägger ner skiten.

 

 

Men det vill jag ju obv inte.

 

 

Jag vet inte om det var karman, min nya inställning eller kanske "Let there be range" som gjorde det, men vad det än var så lyckades jag iaf ta in dagsbacket och hitta en gigando-plus på 40$ för dagen.

 

Månaden slutar ett par K back, om jag inte spelar en stund imorgon, men vad gör väl det. Jag känner mig som en bättre spelare än någonsin, och med min återvunna positiva inställning på saker och ting ser jag inte hur jag ska kunna misslyckas med att plussa rätt ut i maj.

 

Kanske bra sätt att tänka sådär. Men du kan ju jämföra dig med alla som har det bättre än dig istället och gnälla på som vanligt (eller mer)?

 

Allting är relativt! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske bra sätt att tänka sådär. Men du kan ju jämföra dig med alla som har det bättre än dig istället och gnälla på som vanligt (eller mer)?

 

Allting är relativt! :)

 

Klart jag kan göra det, om jag vill framstå som en bortskämd och otacksam snorunge, men det vill jag helst inte göra. Så jag föredrar att se saker från den ljusa sidan.

 

Får jag chans på dig puni? :oops::h:

 

Ska nog gå bra, tar du med din thaimamma så tar jag med min flicka, så flyttar vi till en liten instängd gård i Kansas där vi och våra 24 inavelsbarn lever lyckliga i alla sina dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Magiskt Tobbe C. Nu är fjolårets mästare äntligen på gång!

 

Indeed. =) Nanne sa i halvtidsintervjun att han ville få in lite kraft på fasta och ack så rätt han hade. Tyvärr lär väl inte Nouri spela mer i år då.. Bänka Lantz och spela Tobbe C som mittback istället.

 

Länge leve Nanne, kung av Kalmar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Indeed. =) Nanne sa i halvtidsintervjun att han ville få in lite kraft på fasta och ack så rätt han hade. Tyvärr lär väl inte Nouri spela mer i år då.. Bänka Lantz och spela Tobbe C som mittback istället.

 

Länge leve Nanne, kung av Kalmar!

 

Kan bara hålla med om exakt allt du skrivit i detta inlägg! :D

För övrigt var Sobra klart bäst på plan idag.

 

 

Avslutade just en 1h-sesse. 3 inköp upp. Får räcka för dagen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...