Gå till innehåll

Pkr


BennyTheJet

Recommended Posts

Hello Boys...Tänkte kolla lite med Svenskar som spelar på PKR och spelarna där....

 

Alltså, vad vill du kolla?

 

Du har ju varit reggad på forumet länge. Hur kan du inte snappat upp att det är bra att man ställer en fråga eller åtminstonde ger tråden ett syfte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yeeeeeepp okey.

 

Vill helt enkelt höra vad ni tycker om PKR. Bra standard på spelare eller? Bra sida??? Bra med att alla bord kan läggas upp på en å samma ruta? Sävligt

 

Vad som helt enkelt om PKR och dess spelare...Cheezus

 

 

 

Alltså, vad vill du kolla?

 

Du har ju varit reggad på forumet länge. Hur kan du inte snappat upp att det är bra att man ställer en fråga eller åtminstonde ger tråden ett syfte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yeeeeeepp okey.

 

Vill helt enkelt höra vad ni tycker om PKR. Bra standard på spelare eller? Bra sida??? Bra med att alla bord kan läggas upp på en å samma ruta? Sävligt

 

Vad som helt enkelt om PKR och dess spelare...Cheezus

 

Siten är grymt snygg, spelarna grymt kassa. Välkommen.

 

Lite mera:

 

Högsta nivån på CG är 5/10 och det finns högst 10 regulars på den nivån. Spel från 2/4 och uppåt är ordentligt begränsat och det är max 5 bord på 5/10som går samtidigt, då med massvis med shortstacks fisk. Jag spelar sällan turneringar, men har iaf sett att de lyckas dra ihop fält på +500 spelare ibland. Finns egentligen bara spel på NL men de har bord på limit och omaha. På omaha är högsta nivån 2/4 och jag har aldrig sett någon spela där.

 

Personligen har jag dock blivit frälst i Pkrs sköna stil. Det är riktigt kul som omväxling till vanlig onlinepoker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...