DaPine87 Postad 8 Augusti , 2007 Rapport Postad 8 Augusti , 2007 smidigast med en ny tråd tror jag. håller med, skulle va trevligt om welltrådarna kan få en egen forumdel där dem samlas med. Citera
ulaf Postad 8 Augusti , 2007 Rapport Postad 8 Augusti , 2007 håller med, skulle va trevligt om welltrådarna kan få en egen forumdel där dem samlas med. De samlas. :lol: Lite gott ska man ju göra i världen. Citera
DaPine87 Postad 8 Augusti , 2007 Rapport Postad 8 Augusti , 2007 De samlas. :lol: Lite gott ska man ju göra i världen. hehe, aldrig lärt mig skillnaden på när de och dem ska användas Citera
ulaf Postad 8 Augusti , 2007 Rapport Postad 8 Augusti , 2007 Lösning (den enkla): skriv bara "dom" varje gång. Citera
Klyka Postad 8 Augusti , 2007 Rapport Postad 8 Augusti , 2007 Tycker bossbavers (var det han) rubrikförslag var bra. Så här tycker jag att trådarna ska döpas: "Släng dig i brunnen, [nickname]! (The Well)" Edit: Och inledningstexten från första posten i denna tråd måste ju vara obligatorisk! Citera
Gjort Postad 8 Augusti , 2007 Rapport Postad 8 Augusti , 2007 Tycker bossbavers (var det han) rubrikförslag var bra. Så här tycker jag att trådarna ska döpas: "Släng dig i brunnen, [nickname]! (The Well)" Edit: Och inledningstexten från första posten i denna tråd måste ju vara obligatorisk! Fy fan vad bra! En kul ordlek OCH tydlighet! Tio poäng! Citera
Bluwajt Postad 8 Augusti , 2007 Rapport Postad 8 Augusti , 2007 hehe, aldrig lärt mig skillnaden på när de och dem ska användas Hade/har också en del problem med det. Läste dock något om att man kan testa å sätta in vi eller oss ist. Fungerar vi bra ska det va de och passar oss bra ska det va dem. Ex: "skulle va trevligt om welltrådarna kan få en egen forumdel där vi/oss samlas med" Vi fungerar, låter ju helt konstigt med oss, så därför ska det vara de. Aja, slut på Bluwajts skola nu. Mkt rolig tråd i övrigt eury Citera
brainslicer Postad 29 Augusti , 2007 Rapport Postad 29 Augusti , 2007 Det är är alltså ett koncept snott från 2+2. Varifrån 2+2 fick konceptet vet jag inte. The Deeper Well från TV-serien Angel(A Hole in the World), vaktas av Drogyn som bara kan svara på frågor sanningsenligt. Och andra sidan finns det väl andra liknande storys Citera
Softish Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 Varför är du så ofantligt jävla dryg och bitter i det mesta du skriver? Citera
Max Cady Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 Varför är du bannad hela tiden? Välkommen tillbaka förresten! Nu väntar vi bara på Conspiracys återkomst... Citera
Hjort Postad 17 Januari , 2008 Rapport Postad 17 Januari , 2008 The Deeper Well från TV-serien Angel(A Hole in the World), vaktas av Drogyn som bara kan svara på frågor sanningsenligt.Och andra sidan finns det väl andra liknande storys FFS, det har inget med Angel att göra. Möjligen då att, vem det nu var som skrev den karaktären, gjorde det som en homage åt en gammal berättelse/skämt även om det låter lite mer forniriskt i mina öron. De berättar ju historien i början på de flesta Well-trådar. En man kommer till en by och får reda på att han kan ropa ned frågor i en brun och få svar, utom på onsdagar. Han ställer frågan vad som händer på onsdagar och får svaret "då är det din tur i brunnen". Det är originalet, och fan så mycket äldre än Angel, och troligen Joss Whedon också. Finns en betydligt grövre variant på samma skämt som går ut på att en rekryt i ett soldatläger får reda på att han kan stoppa snoppen i ett hål för muntlig avslappning, utom på onsdagar... On topic: Varför är du sån jävla kommunist? Citera
Recommended Posts