Okok Postad 21 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2007 ChrisBG, Askel, PungJustatio och Polrev är de bästa på 5/10 enligt mig. Såg även en viss EnyaIsRave idag också. Bör vara med däruppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Okok Postad 21 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2007 Inte spelat så mycket på Prima den senaste tiden, men vet att kv0m1g spelade 5/10 rätt mycket ett tag. En av de bättre spelarna på Prima imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krizz Postad 21 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2007 Man ser inte till Polrev och kv01 på 5-10 numera. Händer väl att askel spelar nått bord då å då men det är inte ofta. Vet att dom spelade mkt när du höll till på prima... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Okok Postad 21 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2007 Man ser inte till Polrev och kv01 på 5-10 numera. Händer väl att askel spelar nått bord då å då men det är inte ofta. Vet att dom spelade mkt när du höll till på prima... Spelade iofs mot Polrev på 5/10 igår. Kv0m1g har nog däremot grindat upp sig igen. 10k HU senast jag såg honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
conny Postad 21 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2007 Polrev är rakeback-plussare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ekelund_ Postad 6 September , 2007 Rapport Share Postad 6 September , 2007 prislapp NL600-NL800 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dunkarn Postad 6 September , 2007 Rapport Share Postad 6 September , 2007 Polrev är rakeback-plussare. haha word. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bogust Postad 11 September , 2007 Rapport Share Postad 11 September , 2007 Vilka tycker ni är bra på NL200 på Prima då? Tycker själv att OMGUSUCK, Fayth, Zumsar och Invisigoth är bäst och stabilast. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prislapp Postad 26 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2007 Vilka tycker ni är bra på NL200 på Prima då? Tycker själv att OMGUSUCK, Fayth, Zumsar och Invisigoth är bäst och stabilast. Var OMGSUCK och Fayth nere på NL200 när du skrev det här alltså? Då har dom gått imponnerande snabbt till att slå NL400-NL800 gamesen ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 26 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Oktober , 2007 Var OMGSUCK och Fayth nere på NL200 när du skrev det här alltså? Då har dom gått imponnerande snabbt till att slå NL400-NL800 gamesen ganska bra. Jag har spelat mot fayth på NL100 och tyckte han va rätt sjövild. Tycker det verkar skumt om han är stabil på dom högre gamsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 26 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2007 Fayth är stabil, men han är rätt jobbig med sina jävla föreläsningar för allt o alla om hur man borde spela osv. Verkligen Primas Phil Hellmuth. Av alla jag har mött på Prima hittills tycker jag faktiskt att Modafinil är vassast.... Och nej, jag levlar inte den här gången . Mod är grymt duktig o han är schysst nog o påpeka mina misstag när jag begår dem. Det uppskattas. Utöver det tycker jag inte att jag har mött någon spelare på NL400-NL1000 som jag skulle vilja kalla för en riktigt duktig spelare. Finns många hyfsade, men inte mer än så. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Spelgalen Postad 26 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2007 Fayth är stabil, men han är rätt jobbig med sina jävla föreläsningar för allt o alla om hur man borde spela osv. Verkligen Primas Phil Hellmuth. Av alla jag har mött på Prima hittills tycker jag faktiskt att Modafinil är vassast.... Och nej, jag levlar inte den här gången . Mod är grymt duktig o han är schysst nog o påpeka mina misstag när jag begår dem. Det uppskattas. Utöver det tycker jag inte att jag har mött någon spelare på NL400-NL1000 som jag skulle vilja kalla för en riktigt duktig spelare. Finns många hyfsade, men inte mer än så. inga riktigt duktiga förutom modafinil? sorry, men LOL. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prislapp Postad 26 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2007 Fayth är stabil, men han är rätt jobbig med sina jävla föreläsningar för allt o alla om hur man borde spela osv. Verkligen Primas Phil Hellmuth. Haha, så jävla sant Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jonsapelle Postad 27 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2007 Jag har spelat mot fayth på NL100 och tyckte han va rätt sjövild. Tycker det verkar skumt om han är stabil på dom högre gamsen. om han spelar NL1000 normalt är det väl inte så konstigt om han spelar som en galning på NL100? kan ju dessutom vara någon annan som spelar på kontot när dt är lägre stakes. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 1 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 November , 2007 om han spelar NL1000 normalt är det väl inte så konstigt om han spelar som en galning på NL100? kan ju dessutom vara någon annan som spelar på kontot när dt är lägre stakes. Tvivlar på han va regular på NL400 och uppåt då, han spelade frekvent på samma nivå. Men man kan väl blir bättre? =P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stejkliraren Postad 20 Maj , 2008 Rapport Share Postad 20 Maj , 2008 kriga är duktig ja.askel också. finns ju ett gäng andra nl2k lirare som trillar ner regelbundet. självklart är de duktiga. kriga har inte haft någon bra majmånad iaf.. länk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ekelund_ Postad 20 Maj , 2008 Rapport Share Postad 20 Maj , 2008 kriga har inte haft någon bra majmånad iaf.. länk Måste man vara medlem där för att synas? Typ alla grinders fattas ju och mina egna resultat står inte med heller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magico Postad 20 Maj , 2008 Rapport Share Postad 20 Maj , 2008 Måste man vara medlem där för att synas? Typ alla grinders fattas ju och mina egna resultat står inte med heller Rätt säker på att jag läst att dessa resultat bara är från nl$10k och uppåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts