Gå till innehåll

CG grinder på prima


MR_Jimmy

Recommended Posts

  • Svars 92
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Man ser inte till Polrev och kv01 på 5-10 numera. Händer väl att askel spelar nått bord då å då men det är inte ofta. Vet att dom spelade mkt när du höll till på prima...

 

Spelade iofs mot Polrev på 5/10 igår. Kv0m1g har nog däremot grindat upp sig igen. 10k HU senast jag såg honom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Fayth är stabil, men han är rätt jobbig med sina jävla föreläsningar för allt o alla om hur man borde spela osv. Verkligen Primas Phil Hellmuth.

 

Av alla jag har mött på Prima hittills tycker jag faktiskt att Modafinil är vassast.... Och nej, jag levlar inte den här gången :). Mod är grymt duktig o han är schysst nog o påpeka mina misstag när jag begår dem. Det uppskattas.

 

 

Utöver det tycker jag inte att jag har mött någon spelare på NL400-NL1000 som jag skulle vilja kalla för en riktigt duktig spelare. Finns många hyfsade, men inte mer än så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fayth är stabil, men han är rätt jobbig med sina jävla föreläsningar för allt o alla om hur man borde spela osv. Verkligen Primas Phil Hellmuth.

 

Av alla jag har mött på Prima hittills tycker jag faktiskt att Modafinil är vassast.... Och nej, jag levlar inte den här gången :). Mod är grymt duktig o han är schysst nog o påpeka mina misstag när jag begår dem. Det uppskattas.

 

 

Utöver det tycker jag inte att jag har mött någon spelare på NL400-NL1000 som jag skulle vilja kalla för en riktigt duktig spelare. Finns många hyfsade, men inte mer än så.

 

inga riktigt duktiga förutom modafinil? sorry, men LOL.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har spelat mot fayth på NL100 och tyckte han va rätt sjövild. Tycker det verkar skumt om han är stabil på dom högre gamsen.

 

om han spelar NL1000 normalt är det väl inte så konstigt om han spelar som en galning på NL100?

 

kan ju dessutom vara någon annan som spelar på kontot när dt är lägre stakes.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om han spelar NL1000 normalt är det väl inte så konstigt om han spelar som en galning på NL100?

 

kan ju dessutom vara någon annan som spelar på kontot när dt är lägre stakes.

 

Tvivlar på han va regular på NL400 och uppåt då, han spelade frekvent på samma nivå. Men man kan väl blir bättre? =P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...