Gå till innehåll

CG grinder på prima


MR_Jimmy

Recommended Posts

  • Svars 92
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tankar om Lasery, Jengan, sirwegs :), kInGOfKeBaB, cessan?

 

lasery är lite för tight och straight forward. men förbättrat sig mkt och blivit duktig. sänker värdet på borden, men har en bit kvar till de bästa regularsen.

 

sirwegs är en av de bättre LAGsen på prima. men verkar brista lite med teorin. så man gör klokt i att inte försöka exploatera/spela ut honom utan istället koncentrera sig på att spela balanserat.

 

cessan är en fiskig nit :h:

 

tankar om modafinil?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lasery är lite för tight och straight forward. men förbättrat sig mkt och blivit duktig. sänker värdet på borden, men har en bit kvar till de bästa regularsen.

 

sirwegs är en av de bättre LAGsen på prima. men verkar brista lite med teorin. så man gör klokt i att inte försöka exploatera/spela ut honom utan istället koncentrera sig på att spela balanserat.

 

cessan är en fiskig nit :h:

 

tankar om modafinil?

kass brister i både teori och praktik, verkar mest grinda lowstjekslimit för att få ihop till mehkong whiskey och en ladyboy att spendera natten med, enligt ryktena iaf...
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe coolt. vars träffade du honom? har aldrig sett han skriva en rad i chatten...

 

Träffade honom under Baltic open i Tallinn i våras. Nej han kör med chatten avstängd.

 

Jag hade flera ggr hånat/varit otrevlig mot honom i chatten före resan då jag blev så trött på hans shortstackande. Så blev lite orolig när jag insåg att jag skulle träffa honom där nere, men han sa att han körde med chatten avstängd och tyckte det bara var trevligt att träffa mig. Ibland har man tur :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

?, Det räcker ju att titta på raiseknappen, så vet man att han foldar, eller så får man en all-in och då är det en enkel fold. Så svårt är det inte att slå en 16/2 spelare.

 

hahahah, inte skrattat så mycket på ett tag!!! vet, han e rätt tight den snubben

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

?, Det räcker ju att titta på raiseknappen, så vet man att han foldar, eller så får man en all-in och då är det en enkel fold. Så svårt är det inte att slå en 16/2 spelare.

 

Tror han är en rätt stabil vinnare ändå. Sen att pengarna han plockar mest kommer från uberfiskar och inte från de bättre vid bordet är nog inget ovanligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle inte vilja säga att im2x3m4u är ABC, spelade med honom precis och han spelar allt annat än ABC skulle jag vilja säga.

 

Det är 4 spelare som delar på det kontot atm. Vi kör ett rejkrace!

Om du spelar NL 100. Så var det nog mig du mötte. Jag var inne och spela sjuuukt LAG. För jag var förbannat tiltad. Dock kanske du inte märkte detta men :)

 

Annars skulle jag säga att riktiga im2x3m4u, som nu spelar NL 400-NL 800 är väldigt ABC. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är 4 spelare som delar på det kontot atm. Vi kör ett rejkrace!

Om du spelar NL 100. Så var det nog mig du mötte. Jag var inne och spela sjuuukt LAG. För jag var förbannat tiltad. Dock kanske du inte märkte detta men :)

 

Annars skulle jag säga att riktiga im2x3m4u, som nu spelar NL 400-NL 800 är väldigt ABC. :)

 

Jo jag mötte nog dig, du vann en stor pott med KQs mot mig när jag träffade stege på river och du nötstegen. Tänkte nästan att det var svint0 jag mötte, tror jag frågade t.o.m. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...