Gå till innehåll

CG grinder på prima


MR_Jimmy

Recommended Posts

Såg att det fanns en liknande grej (list) på ongame, varför inte fixa en på prima också tänkte jag. Slänger upp nicks ni anser vara bra på respektive nivå (inte tillåtet att lägga upp sig själv ;)) Slänga gärna upp stats på vpip och pf raise så man får en bild av hur dom spelar.

 

För att göra det smidigt och man ska slippa läsa igenom hela listan vore det kanske smart att klistra in hela listan varje gång man skriver något nytt i den.

 

NL100 - Floyd_ (20/15), cliardelune (16,5/11,5)

 

NL200

 

NL300

 

NL400

 

NL600

 

NL800

 

NL1000

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 92
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Såg att det fanns en liknande grej (list) på ongame, varför inte fixa en på prima också tänkte jag. Slänger upp nicks ni anser vara bra på respektive nivå (inte tillåtet att lägga upp sig själv ;)) Slänga gärna upp stats på vpip och pf raise så man får en bild av hur dom spelar.

 

För att göra det smidigt och man ska slippa läsa igenom hela listan vore det kanske smart att klistra in hela listan varje gång man skriver något nytt i den.

 

NL100 - Floyd_ (20/15), cliardelune (16,5/11,5) MR Jimmy :-)

Svint0

NL200

 

NL300

 

NL400

 

NL600

 

NL800

 

NL1000

 

...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg att det fanns en liknande grej (list) på ongame, varför inte fixa en på prima också tänkte jag. Slänger upp nicks ni anser vara bra på respektive nivå (inte tillåtet att lägga upp sig själv ;)) Slänga gärna upp stats på vpip och pf raise så man får en bild av hur dom spelar.

 

För att göra det smidigt och man ska slippa läsa igenom hela listan vore det kanske smart att klistra in hela listan varje gång man skriver något nytt i den.

 

NL100 - Floyd_ (20/15), cliardelune (16,5/11,5)

 

NL200

 

NL300

 

NL400

 

NL600

 

NL800

 

NL1000

 

Spelat en del mot Floyd_ på NL50 för några månader sedan, weaktight, var inte imponerad iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg att det fanns en liknande grej (list) på ongame, varför inte fixa en på prima också tänkte jag. Slänger upp nicks ni anser vara bra på respektive nivå (inte tillåtet att lägga upp sig själv ) Slänga gärna upp stats på vpip och pf raise så man får en bild av hur dom spelar.

 

För att göra det smidigt och man ska slippa läsa igenom hela listan vore det kanske smart att klistra in hela listan varje gång man skriver något nytt i den.

 

NL100 - Floyd_ (20/15), cliardelune (16,5/11,5) MR Jimmy

Svint0

NL200

 

NL300

 

NL400

 

NL600

 

NL800

 

NL1000

 

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Chris-Bg på 5/10. Riktigt stabil och svår att få utdelning mot.

 

starcraftlirare som hänger på liquid. (ifall ni vill läsa hans poster)

 

han har mäkta svårt att släppa AA/KK/AK. degar gärna in tidigt i handen. lite weak ur pos också. jag är plus mot honom, men det är jävligt svårt att vinna stora potter mot honom. han har grymt bra känsla trots sina 10bord.

 

han är väl en av de som grindar mest på nl1000. finns ju några svenska killar som plussar mer och grindar mer. elariados, molnet, deaddevil, prislapp (hej på er, har jag tiltat er i railen så ta det inte personligt :P)

 

han andra snubben från sofia, ve6ticata lirar ju rätt mycket också. kan vi anta att de är polare? spelar ju rätt lika varandra, ve6ticata är väl lite nitigare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att jämföra Chris-Bg och ve6ticata går inte alls. Chris spelar mycket agressivare och vinner betydligt mer.

 

ve6tica har jag sett mer på nl2-nl5k än chris. har inte mineat de nivåerna så mycket så vet inte vem som spelar högst. ve6ticata spelar ju på fler nätverk så det är lite svårt att få bra koll på honom.

 

tycker du överdriver skillnaden lite. men jo chris-bg spelar större potter än ve6ticata och jag upplever honom som svårare att möta. men det är ju högst subjektivt och har inget med deras winrate att göra.

 

har du data på att chris vinner betyligt mer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ve6tica har jag sett mer på nl2-nl5k än chris. har inte mineat de nivåerna så mycket så vet inte vem som spelar högst. ve6ticata spelar ju på fler nätverk så det är lite svårt att få bra koll på honom.

 

tycker du överdriver skillnaden lite. men jo chris-bg spelar större potter än ve6ticata och jag upplever honom som svårare att möta. men det är ju högst subjektivt och har inget med deras winrate att göra.

 

har du data på att chris vinner betyligt mer?

 

Har 198k händer på ve6ticata, där ligger han på 1.7PTBB/100

Chris-Bg ligger på 4.3PTBB/100 från 121k minade händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelar ganska mycket HU 0.25/0.5 och där finns det några jag tycker är jobbiga att spela mot t.ex. Diffet (som jag tror bara spelar högre nu ifs) och rakker. Kommer inte ihåg fler nu men kan lägga upp när jag kommet åt PO hemma! :)

 

Någon annan som spelat mot dom 2 och kan ge kommentar?

 

Och hur stor är skillnaden på 0.25/0.5 och 0.5/1? jag tänkte hoppa upp hyffsat snart då raken förstör för mycket på 0.25/0.5

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har 198k händer på ve6ticata, där ligger han på 1.7PTBB/100

Chris-Bg ligger på 4.3PTBB/100 från 121k minade händer.

 

ok. blir ju viss osäkerhet på datan. bara för att förtydliga, jag tycker också att chris är den bättre spelaren, men ve6 är ju sjuk grinder. medan han kör 8bord på prima har han några snger på stars, några mtter på småsiter etc igång. så han gör nog sin beskärda del pengar. hur kom diskussionen igång? jag bara spekulerade i att de var polare hehe.

 

angående nl800 så har ni missat de största vinnarna. men de håller sig nog helst anonyma så jag nämner inte deras namn. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelar ganska mycket HU 0.25/0.5 och där finns det några jag tycker är jobbiga att spela mot t.ex. Diffet (som jag tror bara spelar högre nu ifs) och rakker. Kommer inte ihåg fler nu men kan lägga upp när jag kommet åt PO hemma! :)

 

Någon annan som spelat mot dom 2 och kan ge kommentar?

 

Och hur stor är skillnaden på 0.25/0.5 och 0.5/1? jag tänkte hoppa upp hyffsat snart då raken förstör för mycket på 0.25/0.5

 

Det fixar man lätt när man vant in sig med summorna. Det är väl som alltid alltid lite jobbigt att gå up i nivå. Tar ett tag att vänja sig men när man väl har gjort det vill man inte byta =P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...