svint0 Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2007 Jo jag mötte nog dig, du vann en stor pott med KQs mot mig när jag träffade stege på river och du nötstegen. Tänkte nästan att det var svint0 jag mötte, tror jag frågade t.o.m. Hehe! Najs. Så det var dig jag tog alla pengar av då? Någon som har kommentarer om MEGASTEAM? Han spelar NL200-NL500. Fått känslan av att han är väldigt ABC de gånger jag har mött han på de stejksen. Men jag vet inte riktigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2007 Hehe! Najs. Så det var dig jag tog alla pengar av då? Någon som har kommentarer om MEGASTEAM? Han spelar NL200-NL500. Fått känslan av att han är väldigt ABC de gånger jag har mött han på de stejksen. Men jag vet inte riktigt? Haha!! Ja du tog min profit på det bordet iaf.. Är det du som lirar nu också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
conny Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2007 Någon som har kommentarer om MEGASTEAM? Han spelar NL200-NL500. Fått känslan av att han är väldigt ABC de gånger jag har mött han på de stejksen. Men jag vet inte riktigt? Det är nog flera personer som rakeracear på det kontot också. De spelade 13k raked hands de två första dagarna i augusti. Har inte sett honom tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2007 Det är 4 spelare som delar på det kontot atm. Vi kör ett rejkrace!Om du spelar NL 100. Så var det nog mig du mötte. Jag var inne och spela sjuuukt LAG. För jag var förbannat tiltad. Dock kanske du inte märkte detta men jobba jobba megasteam. dags att någon tar challe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
o_x_e_n Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2007 =) Verkar mer som en hyllningstråd till er själva:-D i denna tråd:-D Skojjar bara avis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2007 =)Verkar mer som en hyllningstråd till er själva:-D i denna tråd:-D Skojjar bara avis fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
o_x_e_n Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2007 JA ....länge leva den som plockar Challe50......Mega leder nu.....GOGOGOGO Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
o_x_e_n Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2007 fisk Fan du ska va glad sånna som ja finns:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2007 asså nån som vet om det är den "riktiga" zcream som lirar på det kontot eller om det är utlånat? Spelat bra mycket på NL300 till för bara nån vecka sedan då man såg han på 5/10. Mötte zcream idag på Nl50... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verner18 Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2007 cotton_seed och kingofkeno är de bästa spelarna man kan hitta på dessa nivåer. Att jämföra Chris-Bg och ve6ticata går inte alls. Chris spelar mycket agressivare och vinner betydligt mer. går väl jämföra dom med att chris är bra och hämtar mkt och ve6 inte har särskilt mkt koll alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zcream Postad 11 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2007 Mötte zcream idag på Nl50... Slutskottat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Maltico Postad 11 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2007 Maltico = Molnet ??? Hatar dig isåfall Hehe stämmer Fiskat ut dig en gång för mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 11 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2007 Slutskottat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tobgran Postad 11 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2007 nån som har några åsikter om hirsch,veppa och chrippa1?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 11 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2007 nån som har några åsikter om hirsch,veppa och chrippa1?? är ju en viss skillnad på dem. allt från megafisk, till haj. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
anton1080 Postad 11 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2007 Hehe stämmer Fiskat ut dig en gång för mycket? Ja fyfan, det har du Dock har jag endå stor respekt för dig, En av få som kan spela poker på primas 5/10. Finns så många fiskar nuförtiden ( inklusive myself ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minucci Postad 16 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2007 Hehe! Najs. Så det var dig jag tog alla pengar av då? Någon som har kommentarer om MEGASTEAM? Han spelar NL200-NL500. Fått känslan av att han är väldigt ABC de gånger jag har mött han på de stejksen. Men jag vet inte riktigt? Både im2x3 och Megasteam var riktigt tråkiga att spela mot den här sessionen. Respekt att man orkar nöta så mycket men fan va tråkigt det måste bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mitmy Postad 16 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2007 Ingen lista för NL50? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 16 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2007 Ingen lista för NL50? =) Tycker LaMer, cons7antine och Limetsdg e rätt bra Antar att du är mitmy_love? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cG_ Postad 16 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2007 Vad jag vet så är väll Challe50 och MEGASTEAM dem mest galna grindarna på prima (då menar jag i antal händer som spelas). Vinner varje månad alla rejkpriser på PL i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mitmy Postad 16 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2007 Tycker LaMer, cons7antine och Limetsdg e rätt bra Antar att du är mitmy_love? japp o vem är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 17 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2007 Precis kommit till prima och har spelat väldigt lite.. nickar Sirjunkie iaf, ses på borden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krizz Postad 21 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2007 Har sett att Xcrambler är tillbaka på prima igen. Han är enligt mig den lätt bästa på 5-10. Så sjukt jobbig att möta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 21 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2007 Vilka ska man speciellt akta sig för på NL300 och NL400? Nurospoker är jobbig som fan men överspelar rätt ofta, ignorant_kid är också jobbig men inte överdrivet bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 21 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2007 På PLO 3/6+ kan ni se upp för dwarfey1 <--SNORTIGHT. johanlj <-- spelare som faktiskt har lite game i blodet och kan fula sig. rilleg (när det är han) Ojemar <-- inte bara tight utan aggro Kalastaja1 <-- enligt mig bästa spelaren jag spelat mkt med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts