krizz Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 hehe coolt. vars träffade du honom? har aldrig sett han skriva en rad i chatten... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lasery Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Tankar om Lasery, Jengan, sirwegs , kInGOfKeBaB, cessan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alexander_____ Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 V6 är en klonkhora som borde gå tillbaks till sitt shortstackande. Annars är det väll TheTerrorist, Laura74 och LrzLzk som är de bästa på nätverket just nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Tankar om Lasery, Jengan, sirwegs , kInGOfKeBaB, cessan? lasery är lite för tight och straight forward. men förbättrat sig mkt och blivit duktig. sänker värdet på borden, men har en bit kvar till de bästa regularsen. sirwegs är en av de bättre LAGsen på prima. men verkar brista lite med teorin. så man gör klokt i att inte försöka exploatera/spela ut honom utan istället koncentrera sig på att spela balanserat. cessan är en fiskig nit tankar om modafinil? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PsychicIor Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Tankar om Elanja ?....hoppar väl mellan NL400 och NL1000 skulle jag gissa...kanske mest omaha nu visserligen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ponttuss Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Aranja ?, Det räcker ju att titta på raiseknappen, så vet man att han foldar, eller så får man en all-in och då är det en enkel fold. Så svårt är det inte att slå en 16/2 spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joa793 Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 -colussus- pertos och ratford är ju lite små tråkiga, Cotton seed som någon nämnde innan tycker jag är sjukt dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
anton1080 Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Spelar nu mot Veppa och bankofsweden, båda är hyffsat stabila. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lasery Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Modafinil är varken bu lr bä i mina ögon. Bareev, Chris-Bg och fr79 är väll typ jobbigast att möta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 5 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Släng upp vilken nivå dom spelar på, annars känns faktan helt ointresasnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Bareev, Chris-Bg och fr79 är väll typ jobbigast att möta fr79 måste ju vara förlorande på poker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 lasery är lite för tight och straight forward. men förbättrat sig mkt och blivit duktig. sänker värdet på borden, men har en bit kvar till de bästa regularsen. sirwegs är en av de bättre LAGsen på prima. men verkar brista lite med teorin. så man gör klokt i att inte försöka exploatera/spela ut honom utan istället koncentrera sig på att spela balanserat. cessan är en fiskig nit tankar om modafinil? kass brister i både teori och praktik, verkar mest grinda lowstjekslimit för att få ihop till mehkong whiskey och en ladyboy att spendera natten med, enligt ryktena iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
anton1080 Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 fr79 måste ju vara förlorande på poker? Säger samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prislapp Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 hehe coolt. vars träffade du honom? har aldrig sett han skriva en rad i chatten... Träffade honom under Baltic open i Tallinn i våras. Nej han kör med chatten avstängd. Jag hade flera ggr hånat/varit otrevlig mot honom i chatten före resan då jag blev så trött på hans shortstackande. Så blev lite orolig när jag insåg att jag skulle träffa honom där nere, men han sa att han körde med chatten avstängd och tyckte det bara var trevligt att träffa mig. Ibland har man tur Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Faxxen Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Floyd e kass, Aranja kassare... Im2x3 eller vafan han heter e ju riktigt ABC. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 kriga är väl rätt okej eller? spelar väl 5-10 och uppåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 kriga är väl rätt okej eller? spelar väl 5-10 och uppåt? kriga är duktig ja. askel också. finns ju ett gäng andra nl2k lirare som trillar ner regelbundet. självklart är de duktiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Floyd e kass, Aranja kassare... Im2x3 eller vafan han heter e ju riktigt ABC. Jag skulle inte vilja säga att im2x3m4u är ABC, spelade med honom precis och han spelar allt annat än ABC skulle jag vilja säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hnk Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Ratford verkar bra, zcream verkar bra. 5/10+ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 ?, Det räcker ju att titta på raiseknappen, så vet man att han foldar, eller så får man en all-in och då är det en enkel fold. Så svårt är det inte att slå en 16/2 spelare. hahahah, inte skrattat så mycket på ett tag!!! vet, han e rätt tight den snubben Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 ?, Det räcker ju att titta på raiseknappen, så vet man att han foldar, eller så får man en all-in och då är det en enkel fold. Så svårt är det inte att slå en 16/2 spelare. Tror han är en rätt stabil vinnare ändå. Sen att pengarna han plockar mest kommer från uberfiskar och inte från de bättre vid bordet är nog inget ovanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2007 Ratford verkar bra, zcream verkar bra. 5/10+ asså nån som vet om det är den "riktiga" zcream som lirar på det kontot eller om det är utlånat? Spelat bra mycket på NL300 till för bara nån vecka sedan då man såg han på 5/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hnk Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2007 Pisak84 ska inte glömmas. Inte så stabil eller grinder men rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2007 Jag skulle inte vilja säga att im2x3m4u är ABC, spelade med honom precis och han spelar allt annat än ABC skulle jag vilja säga. Det är 4 spelare som delar på det kontot atm. Vi kör ett rejkrace! Om du spelar NL 100. Så var det nog mig du mötte. Jag var inne och spela sjuuukt LAG. För jag var förbannat tiltad. Dock kanske du inte märkte detta men Annars skulle jag säga att riktiga im2x3m4u, som nu spelar NL 400-NL 800 är väldigt ABC. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2007 Det är 4 spelare som delar på det kontot atm. Vi kör ett rejkrace!Om du spelar NL 100. Så var det nog mig du mötte. Jag var inne och spela sjuuukt LAG. För jag var förbannat tiltad. Dock kanske du inte märkte detta men Annars skulle jag säga att riktiga im2x3m4u, som nu spelar NL 400-NL 800 är väldigt ABC. Jo jag mötte nog dig, du vann en stor pott med KQs mot mig när jag träffade stege på river och du nötstegen. Tänkte nästan att det var svint0 jag mötte, tror jag frågade t.o.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts