MR_Jimmy Postad 4 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 Såg att det fanns en liknande grej (list) på ongame, varför inte fixa en på prima också tänkte jag. Slänger upp nicks ni anser vara bra på respektive nivå (inte tillåtet att lägga upp sig själv ) Slänga gärna upp stats på vpip och pf raise så man får en bild av hur dom spelar. För att göra det smidigt och man ska slippa läsa igenom hela listan vore det kanske smart att klistra in hela listan varje gång man skriver något nytt i den. NL100 - Floyd_ (20/15), cliardelune (16,5/11,5) NL200 NL300 NL400 NL600 NL800 NL1000 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tommie88 Postad 4 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 Såg att det fanns en liknande grej (list) på ongame, varför inte fixa en på prima också tänkte jag. Slänger upp nicks ni anser vara bra på respektive nivå (inte tillåtet att lägga upp sig själv ) Slänga gärna upp stats på vpip och pf raise så man får en bild av hur dom spelar. För att göra det smidigt och man ska slippa läsa igenom hela listan vore det kanske smart att klistra in hela listan varje gång man skriver något nytt i den. NL100 - Floyd_ (20/15), cliardelune (16,5/11,5) MR Jimmy Svint0 NL200 NL300 NL400 NL600 NL800 NL1000 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TILTARN Postad 4 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 Såg att det fanns en liknande grej (list) på ongame, varför inte fixa en på prima också tänkte jag. Slänger upp nicks ni anser vara bra på respektive nivå (inte tillåtet att lägga upp sig själv ) Slänga gärna upp stats på vpip och pf raise så man får en bild av hur dom spelar. För att göra det smidigt och man ska slippa läsa igenom hela listan vore det kanske smart att klistra in hela listan varje gång man skriver något nytt i den. NL100 - Floyd_ (20/15), cliardelune (16,5/11,5) NL200 NL300 NL400 NL600 NL800 NL1000 Spelat en del mot Floyd_ på NL50 för några månader sedan, weaktight, var inte imponerad iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 4 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 Spelat en del mot Floyd_ på NL50 för några månader sedan, weaktight, var inte imponerad iaf. Han har jobbigt bra stats mot mig, iof va det mesta från en specifik vecka, han pepprade mig hårt då! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 4 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2007 Såg att det fanns en liknande grej (list) på ongame, varför inte fixa en på prima också tänkte jag. Slänger upp nicks ni anser vara bra på respektive nivå (inte tillåtet att lägga upp sig själv ) Slänga gärna upp stats på vpip och pf raise så man får en bild av hur dom spelar. För att göra det smidigt och man ska slippa läsa igenom hela listan vore det kanske smart att klistra in hela listan varje gång man skriver något nytt i den. NL100 - Floyd_ (20/15), cliardelune (16,5/11,5) MR Jimmy Svint0 NL200 NL300 NL400 NL600 NL800 NL1000 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Aranja im2x3m4u floyd Kommer inte på fler just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 är väl bara att kolla lista på de som rejkar mest. de flesta här vet väl vem som spelat flest händer nl200 någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Maltico Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Chris-Bg på 5/10. Riktigt stabil och svår att få utdelning mot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Chris-Bg på 5/10. Riktigt stabil och svår att få utdelning mot. starcraftlirare som hänger på liquid. (ifall ni vill läsa hans poster) han har mäkta svårt att släppa AA/KK/AK. degar gärna in tidigt i handen. lite weak ur pos också. jag är plus mot honom, men det är jävligt svårt att vinna stora potter mot honom. han har grymt bra känsla trots sina 10bord. han är väl en av de som grindar mest på nl1000. finns ju några svenska killar som plussar mer och grindar mer. elariados, molnet, deaddevil, prislapp (hej på er, har jag tiltat er i railen så ta det inte personligt ) han andra snubben från sofia, ve6ticata lirar ju rätt mycket också. kan vi anta att de är polare? spelar ju rätt lika varandra, ve6ticata är väl lite nitigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
anton1080 Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Maltico = Molnet ??? Hatar dig isåfall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
conny Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 cotton_seed och kingofkeno är de bästa spelarna man kan hitta på dessa nivåer. Att jämföra Chris-Bg och ve6ticata går inte alls. Chris spelar mycket agressivare och vinner betydligt mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Att jämföra Chris-Bg och ve6ticata går inte alls. Chris spelar mycket agressivare och vinner betydligt mer. ve6tica har jag sett mer på nl2-nl5k än chris. har inte mineat de nivåerna så mycket så vet inte vem som spelar högst. ve6ticata spelar ju på fler nätverk så det är lite svårt att få bra koll på honom. tycker du överdriver skillnaden lite. men jo chris-bg spelar större potter än ve6ticata och jag upplever honom som svårare att möta. men det är ju högst subjektivt och har inget med deras winrate att göra. har du data på att chris vinner betyligt mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
conny Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 ve6tica har jag sett mer på nl2-nl5k än chris. har inte mineat de nivåerna så mycket så vet inte vem som spelar högst. ve6ticata spelar ju på fler nätverk så det är lite svårt att få bra koll på honom. tycker du överdriver skillnaden lite. men jo chris-bg spelar större potter än ve6ticata och jag upplever honom som svårare att möta. men det är ju högst subjektivt och har inget med deras winrate att göra. har du data på att chris vinner betyligt mer? Har 198k händer på ve6ticata, där ligger han på 1.7PTBB/100 Chris-Bg ligger på 4.3PTBB/100 från 121k minade händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Chris_BG är sjukt mycket bättre än Ve6ticata. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krizz Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 TheBeesKnees och SayWhat720 har ni glömt. Dom är stabila lirare. G0Gators, tbevirus, Roberi och Prislapp är nog dom svåraste på nl800. Nån fler? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Roberi, Prislapp, Elch, Ephhhh, kingofkeno är stabila. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 5 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 är väl bara att kolla lista på de som rejkar mest. va gör man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magico Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Jag spelar ganska mycket HU 0.25/0.5 och där finns det några jag tycker är jobbiga att spela mot t.ex. Diffet (som jag tror bara spelar högre nu ifs) och rakker. Kommer inte ihåg fler nu men kan lägga upp när jag kommet åt PO hemma! Någon annan som spelat mot dom 2 och kan ge kommentar? Och hur stor är skillnaden på 0.25/0.5 och 0.5/1? jag tänkte hoppa upp hyffsat snart då raken förstör för mycket på 0.25/0.5 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Har 198k händer på ve6ticata, där ligger han på 1.7PTBB/100Chris-Bg ligger på 4.3PTBB/100 från 121k minade händer. ok. blir ju viss osäkerhet på datan. bara för att förtydliga, jag tycker också att chris är den bättre spelaren, men ve6 är ju sjuk grinder. medan han kör 8bord på prima har han några snger på stars, några mtter på småsiter etc igång. så han gör nog sin beskärda del pengar. hur kom diskussionen igång? jag bara spekulerade i att de var polare hehe. angående nl800 så har ni missat de största vinnarna. men de håller sig nog helst anonyma så jag nämner inte deras namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 5 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Jag spelar ganska mycket HU 0.25/0.5 och där finns det några jag tycker är jobbiga att spela mot t.ex. Diffet (som jag tror bara spelar högre nu ifs) och rakker. Kommer inte ihåg fler nu men kan lägga upp när jag kommet åt PO hemma! Någon annan som spelat mot dom 2 och kan ge kommentar? Och hur stor är skillnaden på 0.25/0.5 och 0.5/1? jag tänkte hoppa upp hyffsat snart då raken förstör för mycket på 0.25/0.5 Det fixar man lätt när man vant in sig med summorna. Det är väl som alltid alltid lite jobbigt att gå up i nivå. Tar ett tag att vänja sig men när man väl har gjort det vill man inte byta =P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
conny Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 ok. blir ju viss osäkerhet på datan. Tror att man kommer ganska nära sanningen med närmare 200000 händer. största delen av ve6ticatas vinst består av rakeback. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Playboy Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Har 198k händer på ve6ticata, där ligger han på 1.7PTBB/100Chris-Bg ligger på 4.3PTBB/100 från 121k minade händer. Jag antar att det där är PO-data. Hur avläser man den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Jag antar att det där är PO-data. Hur avläser man den? PT data. 1 ptbb = 2 bb Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
manshora Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 Jag antar att det där är PO-data. Hur avläser man den? 1PTBB eller 1 bigbet är 2x BB dvs på NL100 blir 1PTBB = $2 så vinner man 4PTBB/100 händer så vinner man alltså $8 på 100 händer i snitt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prislapp Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2007 jag bara spekulerade i att de var polare hehe. Har träffat ve6an, riktigt trevlig prick faktiskt. Han och Chris är bra polare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts