t3h_h4x0r Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Hej Hej Jag ska gora en withdrawl fran FTP. Jag kan bara fa pengarna genom en check. Nagon som har gjort liknande fran FTP? Hur lang tid tar det innan jag far checken? Hur mycket kostar det att losa ut checken. min bank ar swebank(fsb). tacksam for svar, mvh Haxxor Citera
Juggler Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Varför kan du bara få det genom check? Hur gjorde du insättningen? Det kostar oftast många hundra att lösa in en check. Citera
t3h_h4x0r Postad 30 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 30 Juli , 2007 jaha de va inte kul jag lade in pengarna genom visa kort, star att jag bara kan fa pengarna genom check eller neteller moneybookers. vet inte varfor det ar sa, men men. Citera
LuckyStar5.1 Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 jaha de va inte kul jag lade in pengarna genom visa kort, star att jag bara kan fa pengarna genom check eller neteller moneybookers. vet inte varfor det ar sa, men men. Tar kanske 2 minuter att skapa ett neteller/moneybookers konto sen är ditt enorma bekymmer över ! Citera
LuckyStar5.1 Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Tar kanske 2 minuter att skapa ett neteller/moneybookers konto sen är ditt enorma bekymmer över ! EDIT: kan du inte sätta över pengar till bankkontot direkt från FTP? Blev lite fel när jag skulle redigera... felklick ! Citera
Donner Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Varför kan du bara få det genom check? Hur gjorde du insättningen? Det kostar oftast många hundra att lösa in en check. Många hundra var väl att ta i. Aldrig hört om nån som fått betala mer än 100-150kr. Edit: eller jo det har jag kanske, vissa banker tar in pengarna för checken via inkasso vilket landar på typ 800kr, men det är extremfall Citera
FraXioN Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Fixa Neteller/Moneybrookers, du kommer ha stor användning för det oavsett vilken site du kommer spela på i framtiden. Citera
Juggler Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Många hundra var väl att ta i. Aldrig hört om nån som fått betala mer än 100-150kr. Edit: eller jo det har jag kanske, vissa banker tar in pengarna för checken via inkasso vilket landar på typ 800kr, men det är extremfall Är inte alla utländska checkar "check via inkasso"? Citera
armis Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Välj INTE att få pengarna via check. Det är sannolikt att kronofogdemyndigheten måste kopplas in för att styrka checkens äkthet, och det är då vi snackar "flera hundra". Citera
Donner Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Är inte alla utländska checkar "check via inkasso"? Verkar bero på en mängd olika saker. Har man redan motsvarande summa på kontot brukar det inte var några problem. Vissa banker aldrig några problem. Har man personlig bankman brukar det oxå gå smärtfritt. Jag har alltid fått igenom mina checkinlösningar för 120kr/check på Nordea. Citera
LAMM1 Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Av Nordea fick jag svaret att inlösandet skulle överstiga mitt belopp på checken med 1500-3000kr, checken var på 100 euro, med andra ord helt värdelöst. Denna check har blivit liggande, tjänsten stog cklick2pay för. Värdelös kundservice, luddiga uppgifter etc. Trodde väl att det var nåt att hänga i granen med tanke på att FT rekommenderade dom. Citera
MrKeen Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 grejjen är att om du ska föra över pengarna till ett netEller-konto kräver FTP att du först gör en instättning från detta konto till FTP, så det är inte bara att skapa ett netEller-konto prata med en kille på neteller och han sa: 1. skapa netellerkonto 2. för över pengar till netellerkontot 3. för över pengar från neteller till FTP 4. för över alla pengar från FTP till neteller 5. för över från neteller till din bank. Citera
FraXioN Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 grejjen är att om du ska föra över pengarna till ett netEller-konto kräver FTP att du först gör en instättning från detta konto till FTP, så det är inte bara att skapa ett netEller-konto prata med en kille på neteller och han sa: 1. skapa netellerkonto 2. för över pengar till netellerkontot 3. för över pengar från neteller till FTP 4. för över alla pengar från FTP till neteller 5. för över från neteller till din bank. 1. Tar 5 min 2. Tar 1 min att föra över men sen någon/några dagar innan de syns 3. Tar 1 min 4. Tar 1 min 5. Varför ha så bråttom att ta ut? Dollarn är låg. Bättre att föra över till någon annan sida som erbjuder fin bonus eller dylikt Citera
Bluwajt Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 1. Tar 5 min2. Tar 1 min att föra över men sen någon/några dagar innan de syns 3. Tar 1 min 4. Tar 1 min 5. Varför ha så bråttom att ta ut? Dollarn är låg. Bättre att föra över till någon annan sida som erbjuder fin bonus eller dylikt Tar inte 1 min utan några timmar. Citera
FraXioN Postad 30 Juli , 2007 Rapport Postad 30 Juli , 2007 Tar inte 1 min utan några timmar. AH sorry, själva klickandet tar 1 min men sen ska de godkänna uttaget och det tar några timmar. Citera
Fors999 Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 registrera din bank på neteller e krångligt och tar flera dar Citera
Recommended Posts