Gå till innehåll

KONSPIRATION: Vad tror ni om riggade siter? (Infraction för enskilda hh)


nisse hult

Recommended Posts

1. Jag kollar upp nästan alla potterna, dom jag vinner

minst lika mycket.

2. Självklart vann någon dom.

3. jag överväger det trots att jag inte gått back månadsvis sedan

jag började spela.

4. Redan gjort när det fanns 17/17 frågorna finns nog inte kvar

längre, fick 16 då enda gången jag gjorde det hur många fick du?

Efter ditt inlägg så förmodar jag att mensa har bannat dig på livstid.

 

hahaha..nu är det låg nivå på påhoppen!!!!!

 

Jag tror inte på bootar..jag håller det som troligt att det kan förekomma.

Du tror på riggen..exakt. Vi vet ingenting. Du har ändå gått plus verkar det som..vad är det för vits med riggen då? Vill diverse sidorna hindra dig från att vinna det som du egentligen borde vinna?

 

Jag undrar varför det aldrig har förekommit någon som skyller på riggen eftersom dom vinner så mycket? Av nån anledning verkar det som personer som ständigt går plus inte är så mycket för rigg-snacket

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

ehh...Du verkar ha dragit för många linor för ditt eget bästa :rolleyes:

Så du menar att ingen tror på mig när jag skriver att jag

inte gått back på pokern månadsvis innan?

Ok det behöver varken du eller någon annan tro på.

Självklart vet jag varians är, men detta börjar bli löjligt.

Allt du skriver är skevt likaså du, _skev_.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ehh...Du verkar ha dragit för många linor för ditt eget bästa :rolleyes:

Så du menar att ingen tror på mig när jag skriver att jag

inte gått back på pokern månadsvis innan?

Ok det behöver varken du eller någon annan tro på.

Självklart vet jag varians är, men detta börjar bli löjligt.

Allt du skriver är skevt likaså du, _skev_.

 

Du vet vad varians är men det stämmer ändå inte, det är löjligt anser du.

Du finns 3 alternativ:

1) Sluta spela eftersom nätpokern är genomrutten, inrikta dig på livepoker.

2) Du har rätt, ta fram data som är tillräckligt stort och stäm SKIIIITEN hur siterna

3) Du har fel. Punkt slut

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jag spår att nätpokern är i princip död inom 4-5 år, precis som schackspel på nätet. Pokerns enda framtid är livespel.

 

Vad menar du???

Schackspel på nätet är ju hur många som helst som spelar även om rätt många bytt till poker senaste tiden.

 

Livespel är iofs rätt kul, men jag tror inte det kommer slå särskilt hårt.

För tungrott att tjäna pengar pga speltempo och antal bord, och det finns inte samma tillgänglighet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad menar du???

Schackspel på nätet är ju hur många som helst som spelar även om rätt många bytt till poker senaste tiden.

 

Livespel är iofs rätt kul, men jag tror inte det kommer slå särskilt hårt.

För tungrott att tjäna pengar pga speltempo och antal bord, och det finns inte samma tillgänglighet.

 

Med pengar inblandade? Olika hjälpprogram tog död på backgammon online och nätpoker lär också mer eller mindre gå i graven. Frågan är ju bara hur lång tid det tar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan inte så mycket om poker

men ni spelar alltså poker om pengar på internet

mot osynliga spelare med låtsaskort

och någon säger att du har 2 ess från central amerika

och du måste ta hans ord på det? :twisted:

 

 

Haha, du har en poäng där. Men vad jag inte förstår är varför han är så snäll mot mig den däringa amerikanen. Varför gör han så att jag vinner?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan inte så mycket om poker

men ni spelar alltså poker på internet

mot osynliga spelare med låtsaskort

och någon säger att du har 2 ess från central amerika

och du måste ta hans ord på det? :twisted:

 

endast sourzie använder manuell entertryckning så det ser fördjävligt ut ^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Poker är INTE riggat i den bemärkelsen att slumpgeneratorn är programmerad fel, vilket de flesta verkar tjata om när det gäller rigg.

 

Hur F kan du påstå det?

Har du bevis för att det inte är riggat? (lika mycket som jag måste bevisa att det är det)

Allt med data, ettor och nollor, går att manipulera. Så även slumpgeneratorer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur F kan du påstå det?

Har du bevis för att det inte är riggat? (lika mycket som jag måste bevisa att det är det)

Allt med data, ettor och nollor, går att manipulera. Så även slumpgeneratorer.

 

Det som bolagen använder sig i form utav bevisföring är att de låter oberoende analys/"certifierings"-företag kollar på ett väldigt stort antal händer, och så kollar man hur ofta varje kort kommit upp totalt.

 

Och det är en riktigt dålig bevisföring, i mitt tycke. Vad är det som säger att inte kombinationer utav kort kommer tillsammans mer ofta än andra. Totalen kan ju fortfarande vara densamma.

 

Dvs, att hitta mönster i hur korten kommer kan ju vara intressant. Och jag har precis för mig att det finns även sådana analyser.

 

Däremot måste jag få säga att har det kommit 3 flopar i rad med ess, så om jag sitter med A-K den 4e handen så blir jag inte så nöjd, om det nu inte dyker upp ett par kungar...Och jag är inte direkt ensam om att spela händerna efter den tesen. Huruvida det är smart eller idiotiskt skall jag låta vara osagt, för jag har ingen som helst staistik eller belägg för nåt. Men jag upplever det som att sitta med Ax efter en eller två floppar med A, så kan man folda sin Ax blixtsnabbt...

 

/Jonas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det som bolagen använder sig i form utav bevisföring är att de låter oberoende analys/"certifierings"-företag kollar på ett väldigt stort antal händer, och så kollar man hur ofta varje kort kommit upp totalt.

 

Och det är en riktigt dålig bevisföring, i mitt tycke. Vad är det som säger att inte kombinationer utav kort kommer tillsammans mer ofta än andra. Totalen kan ju fortfarande vara densamma.

 

Dvs, att hitta mönster i hur korten kommer kan ju vara intressant. Och jag har precis för mig att det finns även sådana analyser.

 

Däremot måste jag få säga att har det kommit 3 flopar i rad med ess, så om jag sitter med A-K den 4e handen så blir jag inte så nöjd, om det nu inte dyker upp ett par kungar...Och jag är inte direkt ensam om att spela händerna efter den tesen. Huruvida det är smart eller idiotiskt skall jag låta vara osagt, för jag har ingen som helst staistik eller belägg för nåt. Men jag upplever det som att sitta med Ax efter en eller två floppar med A, så kan man folda sin Ax blixtsnabbt...

 

/Jonas

 

I agree on that.

Försök få tag i en fysisk person ansvarig för certificeringsföretaget om du kan!

Lyckas du skall jag bjud dig en bira!

Bara bolag med säten i länder och platser som Gibraltar, Guernsey, Malta och liknande platser. Skyddade från allt vad insyn heter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det som bolagen använder sig i form utav bevisföring är att de låter oberoende analys/"certifierings"-företag kollar på ett väldigt stort antal händer, och så kollar man hur ofta varje kort kommit upp totalt.

 

Och det är en riktigt dålig bevisföring, i mitt tycke.

 

Är det verkligen så det går till? Källa?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej allihop!

Om det nu är riggat borde man väl förlora? :roll:

Men det verkar vara riggat så jag vinner istället. :shock:

 

-----------------------------

 

Total number of players : 10

 

Seat 2: S**** ( 7** )

Seat 3: e** ( 2** )

Seat 4: V********* ( 7,*** )

Seat 5: E******* ( 2** )

Seat 6: n******** ( 7* )

Seat 7: D******* ( 2**.** )

Seat 9: e***** ( 7** )

Seat 10: u** ( 2**.** )

Seat 8: C*********** ( 7,*** )

Seat 1: E***** ( 2** )

 

** Dealing down cards **

Dealt to n******** [ 7s 2s ]

 

** Dealing Flop ** [ 7h, 2h, 7c ]

** Dealing Turn ** [ 2c ]

** Dealing River ** [ 7d ]

 

-----------------------------

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Däremot måste jag få säga att har det kommit 3 flopar i rad med ess, så om jag sitter med A-K den 4e handen så blir jag inte så nöjd, om det nu inte dyker upp ett par kungar...Och jag är inte direkt ensam om att spela händerna efter den tesen. Huruvida det är smart eller idiotiskt skall jag låta vara osagt, för jag har ingen som helst staistik eller belägg för nåt. Men jag upplever det som att sitta med Ax efter en eller två floppar med A, så kan man folda sin Ax blixtsnabbt...

 

/Jonas

 

Du är en skön kille Jonas. Verkligen. Det finns en anledning till att det går att tjäna pengar på att spela poker. Tjänar du några pengar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur F kan du påstå det?

Har du bevis för att det inte är riggat? (lika mycket som jag måste bevisa att det är det)

Allt med data, ettor och nollor, går att manipulera. Så även slumpgeneratorer.

 

Klassiker!!!

 

Kan du bevisa att lottodragningen varje vecka inte är riggad? Nä precis!

För man utgår från att den inte är riggad, likadant som man utgår från att nätpokern inte är riggad. För rätta mig om jag har fel..SvS har väl inte gått ut och sagt att deras poker är riggad så vi som inte tror på en rigg måste bevisa att den inte är det?? I så fall jag har jag missat det.

 

Självklart går allt med ettor och nollor manipulera..men det i sig är inte bevis för någon rigg..inte ens ett bra argument!

 

Ni som tror på riggen, dvs misstänker den "officiella" sanningen, det är ni som ska bevisa riggen..punkt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...