Gå till innehåll

Tips på förbättringar!


Black_Jim

Recommended Posts

Hej!

 

Har precis börjat spela på parbet igen, första gången sedan clientbytet.

 

Har några tips på förbättringar(?):

 

*Ställbar bordsstorlek: Så att man själv kan bestämma. Mycket lämpligt om man spelar fler bord.

 

*Alternativa färger på bakgrund/bord. Tycker att bordet och bakgrunden ser väldigt lika ut. Skönt om man har lite att välja på.

 

*Auto-center, så att man kan välja var man vill sitta.

 

*Fler filter i Lobbyn, t ex: NL --> NL50 --> 6max

 

Vet inte om det är ni på Parbet som kan fixa sådant eller om det är Crypto. Vet någon om det är några förändringar på gång?

 

Med reservation för att något av ovanstående finns redan och jag inte lärt mej än.

 

Vad tycker ni andra?

 

Jag tycker dock att clienten är den skönaste skattefria, annars är nog FullTilts den skönaste...

 

Ha en bra dag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Har precis börjat spela på parbet igen, första gången sedan clientbytet.

 

Har några tips på förbättringar(?):

 

*Ställbar bordsstorlek: Så att man själv kan bestämma. Mycket lämpligt om man spelar fler bord.

 

*Alternativa färger på bakgrund/bord. Tycker att bordet och bakgrunden ser väldigt lika ut. Skönt om man har lite att välja på.

 

*Auto-center, så att man kan välja var man vill sitta.

 

*Fler filter i Lobbyn, t ex: NL --> NL50 --> 6max

 

Vet inte om det är ni på Parbet som kan fixa sådant eller om det är Crypto. Vet någon om det är några förändringar på gång?

 

Med reservation för att något av ovanstående finns redan och jag inte lärt mej än.

 

Vad tycker ni andra?

 

Jag tycker dock att clienten är den skönaste skattefria, annars är nog FullTilts den skönaste...

 

Ha en bra dag!

 

 

Hej och stort tack för din feedback.

 

Vad gäller ställbar bordsstorlek så kommer en Miniview-variant den 15e Augusti. Jag har själv testat denna och måste säga att det är en av marknadens absolut bästa. Borden blir väldigt små samtidigt som väldigt lite tappas i tydlighet.

 

De andra synpunkterna är saker som måste gå via CryptoLogic men jag ska ta de till mig och även slussa de vidare till rätt person.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...