Gå till innehåll

Avstängd från leepoker , anledningen är konstig:S

Scaniac

Recommended Posts

lirade på leepoker då, och utan att va uppmärksam hade jag råkat göra 2olika konton på leepoker (visste inte om att man inte fick ha fler än ett), och när jag då spela på mitt ena och skulle plocka ut 120dollar.. så blocka dom det och sa att dom sett at jag har 2konton, dom bad dom ett foto på mitt pass/id och en förklaring, jag förklarade då att jag inte visste om att man inte fick ha 2konton på samma sajt, bad om ursäkt och skicka en bild.

Dom sa: okej vi låser upp ditt konto igen bara för det är helg, Trevlig helg!

Ja så gick jag in igen och skulle ta ut mina 120d, då märker jag att mitt konto blev spärrat, IGEN.

Då mejlar jag dom, då säger dom att jag gjort 10tal konton påderas sajt.. vilket jag inte har :S och dom skulle överväga om jag skulle få spela hos dom igen, och mina 120d behåller dom "eftersomjag vunnit det på deras sajt" jag skulle få tillbaks 10d som jag hade cashat in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får inte ha fler än ett konto på någon pokersajt..

När du registrerar dig godkänner du deras regler. Där det alltid står att man bara får ha ett konto!

Sen så kan du väl skriva lite tydligare...

Va?

Jag fick reda på sen att man inte fick det. men då godkände dom o lät mig va kvar. sen säger dom att jag gjort ett 10tal konto, du fokuserar på fel sak?? trodde man skulle få lite medlidande o förstående, nej istället blir man ställd mot väggen

Länk till kommentar

Va?

Jag fick reda på sen att man inte fick det. men då godkände dom o lät mig va kvar. sen säger dom att jag gjort ett 10tal konto, du fokuserar på fel sak?? trodde man skulle få lite medlidande o förstående, nej istället blir man ställd mot väggen

Men som sagt. Jag vet vad du sa. Men du får ju fortf. bara ha ett konto per sajt. Så dom gör ju rätt som spärrar dig. Sen att dom säger att du har 10 konton är väl fel, men det var ju faktiskt du som gjorde fel från början..

Länk till kommentar

Skitsnack, alla vet att man använder flera olika konton för att kunna spela mot samma spelare och använda samma taktik utan att fisken förstår och kan göra noteringar!

Tänk om t.ex. Phil Hellmuth skulle hoppa in i Sammy Farhas kropp och vilseleda alla skojfriska gynnare i Bobbys Room? För att sedan överge denna svulstiga lekamen och plötsligt övergå till Jennifer Harman?

Det skulle ju vara helt förvirrande. Och vad äckligt det skulle vara om Chip Reese plötsligt hoppade in i Doyle Brunson? Nää. Man ska inte få byta skepnad vid pokerborden. Speciellt inte på LeePoker. BLÄ FÖR FUSKARE!

I praktiken är det så ändå på de flesta nätverk eftersom man kan köra med olika nicks på olika skins.

Länk till kommentar

Säger som trådskaparen; Ni fokuserar på fel saker. Visst att grabben gjort ett konto extra för längesedan, men vem har inte ett extra (dubbla) konto skräpande någonstans? Så alla som kommit med en massa moralpredikan kan vända hemåt.

De sa att det var "ok" att han hade ett extra inaktivt konto, bara han fortsatte spela på "huvudkontot". Därefter låste de upp hans konto. Tillbaka på ruta ett. Tack för det. Sedan om vi vänder blad läser vi att de falskligen anklagar honom (enligt trådskaparen själv) för att ha skapat tiotalet andra konton. Nu spärrar de hans konto än en gång. Utan bevis, eller en riktig förklaring.

Och ni som säger att det var trådskaparen själv som gjorde fel, jag antar att ni alltid gör rätt?

Jag antar också att ni läser vartenda ord av pokersajternas villkor/"terms and conditions"?

Ni har väl bara ett konto på varje sajt/nätverk?

Tänkte väl det.

Usch.

Länk till kommentar

Och ni som säger att det var trådskaparen själv som gjorde fel, jag antar att ni alltid gör rätt?

Jag antar också att ni läser vartenda ord av pokersajternas villkor/"terms and conditions"?

Tänkte väl det.

Usch.

Nej vi/jag läser knappast allt i reglerna, dock står det mer eller mindre som någon nämnde ovan att bryter man mot reglerna har dom full rätt att stänga av ens konto, spärra en från att skapa nya konto osv. Vilket är helt förståligt. Jag har också svårt att se att allt bara är en bluff, det lär finnas någon grund att man säger att han har mer än 2 konto. Sedan har säkert varje sida av fallet sin version av historien så är det alltid.

Länk till kommentar

Usch.

Det är möjligt att man inte gör det men faktum är att vid registrering godkänner du allt vad som står där så har man inte läst får man skylla sig själv, går inte att komma i efterhand och säga att man inte visste om det.

Länk till kommentar

Säger som trådskaparen; Ni fokuserar på fel saker. Visst att grabben gjort ett konto extra för längesedan, men vem har inte ett extra (dubbla) konto skräpande någonstans? Så alla som kommit med en massa moralpredikan kan vända hemåt.

De sa att det var "ok" att han hade ett extra inaktivt konto, bara han fortsatte spela på "huvudkontot". Därefter låste de upp hans konto. Tillbaka på ruta ett. Tack för det. Sedan om vi vänder blad läser vi att de falskligen anklagar honom (enligt trådskaparen själv) för att ha skapat tiotalet andra konton. Nu spärrar de hans konto än en gång. Utan bevis, eller en riktig förklaring.

Tänkte väl det.

Usch.

Sen är det frågande om hur många villkor som gäller också.

Strider villkoren mot lagen så är det ogiltigt även om det naturligtvis är svårt att få rätt.

Länk till kommentar

Det är möjligt att man inte gör det men faktum är att vid registrering godkänner du allt vad som står där så har man inte läst får man skylla sig själv, går inte att komma i efterhand och säga att man inte visste om det.

Jag påstår inte att någon "kommit i efterhand och säger att jag inte visste om det". De låser upp kontot efter de fått reda på att han hade dubbla konton:

Dom sa: okej vi låser upp ditt konto igen bara för det är helg, Trevlig helg!

Anledningen till att de låser hans konto än en gång är att han, enligt LeePoker, skulle skapat ett tiotal konton. En uppgift som alltså är felaktig. De låser hans konto på felaktiga grunder.

Jag håller med om att han gjort fel från början, men det är ju inte av den anledningen som de låst hans konto. Hade de låst kontot p.g.a. hans dubbla konton hade det ju varit en annan femma.

Hoppas ni andra kan bli lika engagerade som jag i denna kamp mot lurendrejarföretagen i pokerdjungeln.

Länk till kommentar

som jafar säger, och som jag försökt få er att fokusera på :

Det är inte första saken dom grundar sig på : att jag hade 2konton.

Utan dom grundar sig på att jag har ett 10tal konton, vilket är helt felaktigt.

Då tänkte jag, javisst om jag nu hade gjort 10tal konton vill jag gärna se vad det är för några, men dom vägra lämna ut vilka konton som jag påståss ha gjort. Lite konstigt? Dom säger att jag gjort kontona, men jag får inte reda på vilka konton det är som sagt och vänder vi på det så kan vi säga så här:

Säkerhetsvakten stoppade person A och sa : Du har snattat, då frågar person A: Vad har jag snattat då?

Då säger vakten: Det vet väl du om som snattat det.

haha

Länk till kommentar

här har ni utdrag när jag fråga om vilka 10tals konton jag va påstodd att ha gjort.

"Hej igen Rasmus,

Vi kan ju inte avslöja hur vi arbetar, det hoppas vi att du har förståelse

för?!

De konton som vi anser du har skapat är skapade från din dator, så mycket

kan vi säga dig.

Du har gjort en deposit på $10, resten har du fått genom att spela på vår

site. När man bryter mot reglerna så har dessa medel förverkats redan. Detta

kan du läsa om på LeePokers hemsida under Licensavtal. Om du hade läst dessa

från början hade du ju också vetat att det är förbjudet att skapa mer än ett

konto!

$10 kan vi sätta in på ditt vanliga bankkonto om du vill.

Vad det gäller om du skall få ha ett konto hos LeePoker i framtiden måste vi

diskutera med de som har LeePoker. Vi återkommer i det ärendet.

Med vänliga hälsningar,

LeePoker Staff @ The 3D Network Support

"

Länk till kommentar

När du accepterar deras villkor säger du typ att de får göra precis vad17 de vill ifall du bryter mot deras regler.

Det otäcka är väl att de kan göra vad sjutton de vill oavsett vad känns det som...

Skulle Ladbrokes skjuta ens morsa skulle man ju lik förbannat stå där helt maktlös utan några som helst medel att ta till. Pokersajterna lever i en egen dimension där allt är Ok.

Btw... varför får jag alltid känslan av att folk som trådar såna här trådar egentligen är scumbags av rang? Förresten är det helt rätt att kontot spärras oavsett om OP gjorde det med flit eller inte...

Länk till kommentar

Skönt att dom överväger att "kanske" låta dig spela där igen...

Jag antar att du är grymt sugen på att fortsätta lira på leepoker efter detta??

Själv älskar jag att spela på siter som hittar på historier om masskapanden av konton, endast för att få råna en på 110$:-P ...eller...

Länk till kommentar

Jag tycker att Lee Poker är shyssta! De försöker ju bara få bort folk som fuskar! Det är ju som de andra säger: Man måste läsa avtal innan man "skriver på"... och om de säger att de ser att du har skapat 10 konton så har de GODA grunder för det, tro mig. De skulle aldrig ljuga, då skulle ju deras pokersida gå under direkt. Du får nog helt enkelt börja spela på någon annan sida... för spela vill man ju! :)

Länk till kommentar

Jag tycker att Lee Poker är shyssta! De försöker ju bara få bort folk som fuskar! Det är ju som de andra säger: Man måste läsa avtal innan man "skriver på"... och om de säger att de ser att du har skapat 10 konton så har de GODA grunder för det, tro mig. De skulle aldrig ljuga, då skulle ju deras pokersida gå under direkt. Du får nog helt enkelt börja spela på någon annan sida... för spela vill man ju! :)

För det första kan du ta dina viktigpetterfasoner och stoppa upp dom någonstans där solen inte lyser.

För det andra så är det skitsnack när du säger att de aldrig skulle ljuga. De ljuger hela tiden. Han har inte skapat 10 konton. De säger att han gjort konton från hans dator, när han inte ens har en dator (förstår vad dom menar, fast dom ljuger ändå).

Dessutom, hur många pokersidor har ljugit och hur många har gått under? Alla och ingen. Just det.

Dessutom känns det patetiskt att någon skriver sitt första inlägg i denna tråd(visst du är ny, välkommen). Faktum är att jag råkat ut för nästan samma sak själv och vill sätta stopp för LeePoker en gång för alla. Hoppas ni är med mig.

Länk till kommentar