Gå till innehåll

Pokerhost 2000 USD - ALLA RAKADE RÄKNAS


-100K

Recommended Posts

Inte säker. Men tror inte du kan ta ut till visa.

 

Sedan måste du skicka in ditt pass dokument och kort om du satt in med kort..

 

Dessutom varje gång du satt in med kort. Så det kommer du inte undan.

 

Ehhhhh nu blev jag lite konfunderad vad svarar du på ?

Om man satte in med VISA kAN man ta ut till NETeller utan några inskickade dokument eller vad gäller?

 

Om jag måste skicka in dokument så blir det i så fall med det gamla VISA KORTETS nummer ,men vad händer sedan då jag får ett nytt kort,,kan man ändå casha ut till det nya VISAT?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 479
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

1) Har aldrig sett en möjlighet att ta ut till visa. När jag skall ta ut står det bara CASH eller NETELLER ( NON US ).

2) Du kan ALDRIG ta ut utan att först skicka in Dokumentet, Passet samt kortet. OM du satt in med kort.

 

Resterande frågor kan du få besvarade i deras live support!

 

Ok !

Så det e som vissa siter ,,,sätter du in via VISA så måste du ta ut med VISA?

men max det du satte resten måste tas ut på annat sätt,,,,

Sätter du in med NETeller måste du casha ut med NETeller?

 

Alltså omöjligt på prima/microgaming att sätta in med VISA och casha ut till NETeller?

Utan skicka in ID odyl,

vill gärna ha fler synpunkter från andra att detta verkligen stämmer????

Pokerhost Magnolia?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1) Har aldrig sett en möjlighet att ta ut till visa. När jag skall ta ut står det bara CASH eller NETELLER ( NON US ).

2) Du kan ALDRIG ta ut utan att först skicka in Dokumentet, Passet samt kortet. OM du satt in med kort.

 

Resterande frågor kan du få besvarade i deras live support!

Vadå aldrig ta ut utan att först skicka in dokument och pass.

Har använt mitt visakort till att både sätta in och ta ut pengar på Prima och aldrig behövt skicka in några dokument. Däremot kan det hända att man behöver skicka in vissa dokument, men absolut inte alltid, som du påstår.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läs! Jag skriver att jag tror inte du kan ta ut med visa OAVSETT! bankwire etc. MEN INTE VISAKORT.

 

Fel o live chatta dem om du inte har nåt att dölja

 

 

Ähhmmm men herregud e et bara jag som inte fattar ett dugg om vad zanzibar svamlar om ?

enkel fråga för zanzibar,,, DEPOSIT MED VISA CASH OUT MED NET eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vadå aldrig ta ut utan att först skicka in dokument och pass.

Har använt mitt visakort till att både sätta in och ta ut pengar på Prima och aldrig behövt skicka in några dokument. Däremot kan det hända att man behöver skicka in vissa dokument, men absolut inte alltid, som du påstår.

 

Läs vad magnus skrivit. Pga vissa orsaker, vill dem att man fyller i ett dokument som bekräftar att du har gjort en insättning med ditt kort.

 

Detta får du göra VARJE gång du satt in pengar med ett kreditkort.

 

Detta gäller på pokerhost.

 

Prima är ett pokernätverk. Pokerhost är ett företag som har egna regler.

 

Pokerhost bestämmer därmed sina egna rutiner vad gäller säkerhet vid in/utbetalning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

snacka med live supporten, de vet säkert svar på alla dina frågor (och svarar troligen mer korrekt än oss "forumtomtar")! alt läs på bättre vad magnus sagt så finner du oxå svar på dina frågor!

om du "förnyar" visa kort får du fortfarande samma visa nummer, det är bara giltighetstiden och de 3 sista säkerhetssiffrorna som ändras (så har det iaf vart när jag fått nytt visa). det låter lite halvskumt att man inte vill ta ut till sitt visa bara för att det går ut om en månad...:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

snacka med live supporten, de vet säkert svar på alla dina frågor (och svarar troligen mer korrekt än oss "forumtomtar")! alt läs på bättre vad magnus sagt så finner du oxå svar på dina frågor!

om du "förnyar" visa kort får du fortfarande samma visa nummer, det är bara giltighetstiden och de 3 sista säkerhetssiffrorna som ändras (så har det iaf vart när jag fått nytt visa). det låter lite halvskumt att man inte vill ta ut till sitt visa bara för att det går ut om en månad...:roll:

 

det är inte det minsta halvskumt ,eftersom jag håller på att cleara bonusen och DEN går ju som sagt ut till nyår därav min fråga om man kan casha ut till det nya kortet när det nu blir ELLER om man kan casha ut till NETeller istället

visst jag kan skicka in id och liknande men eftersom kortet går ut om en månad blev jag lite konfunderad hur man skall göra!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man har frågor angående saker som uttag etc, så förstår jag inte varför du inte själv vänder dig direkt till pokerhost kundtjänst.

 

Att registrera ett nytt nick på pokerforum för att i forumet ställa frågor som kundtjänst bäst besvarar får folk bara att fatta misstankar.

 

Att du sedan inte tar dig tid att beläsa tidigare information gör att man inte orkar hjälpa dig.

 

Gör om. Gör rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man har frågor angående saker som uttag etc, så förstår jag inte varför du inte själv vänder dig direkt till pokerhost kundtjänst.

 

Att registrera ett nytt nick på pokerforum för att i forumet ställa frågor som kundtjänst bäst besvarar får folk bara att fatta misstankar.

 

Att du sedan inte tar dig tid att beläsa tidigare information gör att man inte orkar hjälpa dig.

 

Gör om. Gör rätt.

 

1:HaHa en ny självutnämnd moderator?

2:vad har du själv att komma med när du bara varit medlem här sedan förra månaden?

3:var i denna tråd kan man läsa hur man gör om man har ett gammalt kort som går ut snart?

4:Har pratat med supporten men tyvärr en inkompetent person som kommer med sina standard svar som alltid när dom inte kan svara på en fråga

5:Har du inget vettigt att tillföra knip igen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1) Skulle aldrig vilja vara en

2) Varit medlem i 3 år. Har typ haft 20 olika nick.

3) Sådan information hänvisas till kundtjänst. Du måste själv inse att avsikten för den här tråden inte är riktat för sådan specifik information. Sådan information upphämtas enklast och snabbast från en kundtjänst hos det bolag man är kund. Det är det som gör din post så konstig. De flesta som vill ha sådan information skulle nog ( förutsatt att man är smart ) vända sig direkt till företaget , eller mailat / pmat ansvarig.

4) Och du tror att du får ett mer kompetent svar av oss som inte har en susning om vilka regler detta företag har? Tror att du har en mycket större chans att få ett bra svar av den personal som är anställda för att besvara frågor än av just oss "forumtomtar".

5) Bra kommentar. Synd att du inte tar dina egna råd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag satte in pengar på siten för ca 1 månad sen med mitt VISA. Då frågade jag supporten i chatten om man kan ta ut till VISa oxå. Det kan man INTE sa dem.

 

Man får väl ta ut till NETeller då eller bankwire. Tycker inte ditt problem är gigantiskt direkt. Ta en bild både på ditt gamla och nya VISAkort och skicka in om de frågar efter det när du ska ta ut och förklara din situation i mailet. Ska inte va några problem tycker jag...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Sen kan jag skvallra för Er som vill fortsätta med oss men clearat bonusen redan att vi kör en kampanj till som ni hittar senaste numret av First Poker, där finner ni koder mm för ytterligare 2k i bonus, samma villkor.

 

mvh

 

magnus

 

Hur länge gäller denna bonus? När måste den aktiveras och hur lång tid har man på sig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej allesammans

 

Många frågor och funderingar sen sist ser jag, skall se om vi kan reda ut detta.

 

Om man sätter in via VISA eller MC så ber vi vid uttag att alla nya kunder skickar in ett s.k CC pack vilket innebär foto på fram och baksida av använt kort, ID samt en underskrift som bekräftar "köpet".Detta tycker många kunder är en jobbig process vilket jag har full förståelse för, men om ni bara visste hur många bedrägerifall branschen har dagligen så tror jag många skulle tänka annorlunda. När vi etablerat en bra relation till kunden så lägger vi detta åt sidan. Detta gäller oavsett om man tar ut till Neteller efter insättning vis kredit kort. Dock så ber vi INTE kunder som sätter in via Neteller om någonting alls eftersom denna process redan är gjord när kunden öppnade sitt Neteller konto.

 

Den nya promotionskoderna SWE kan bara användas en gång av systemet, men om man clearat en i tid så kan man kontakta supporten och då registrerar vi Er för en till manuellt.

 

Pokerklienten visar bara antalet rejkade händer 40 dagar bakåt, men supporten har full koll på Era siffror som varken vi eller någon annan kan ändra på, så fråga bara så får ni svar.

 

Vi kan INTE skicka pengar tillbaka till VISA i meningens betydelse, men vi kan göra banköverföring till begärt konto, vilket för många är samma sak, tar ca 5 bankdagar.

 

Dom uttagsmöjligheter vi har idag är följande

 

Neteller

Click and buy, ny processor som fungerar som Neteller ungefär

Cash i form av Western Union upp till 5000 dollar

Banktransfer

check

Moneybookers kommer inom en månad vilket är en väldigt bra E wallet

 

Omega men detta är mycket för USA marknaden.

 

Hoppas detta besvarar era frågor.

 

mvh

 

magnus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror du fick med det mesta Magnus. Förutom hur lång tid man har på sig men det svarade ju Zanzibar på.

 

Om man sätter in via VISA eller MC så ber vi vid uttag att alla nya kunder skickar in ett s.k CC pack vilket innebär foto på fram och baksida av använt kort, ID samt en underskrift som bekräftar "köpet".Detta tycker många kunder är en jobbig process vilket jag har full förståelse för, men om ni bara visste hur många bedrägerifall branschen har dagligen så tror jag många skulle tänka annorlunda. När vi etablerat en bra relation till kunden så lägger vi detta åt sidan. Detta gäller oavsett om man tar ut till Neteller efter insättning vis kredit kort. Dock så ber vi INTE kunder som sätter in via Neteller om någonting alls eftersom denna process redan är gjord när kunden öppnade sitt Neteller konto.

 

Eftersom ni har en deposit limit som var ganska låg på VISA så satte jag in max där och sen resten via Neteller så jag fick in allt samtidigt.

Innebär det att jag inte behöver skicka in ett CC pack eftersom jag har satt in från Neteller eller kommer jag behöva skicka in ett CC pack ändå för att jag har depositat pengar med både Neteller och VISA?

Funderar isåfall på att skicka in det innan jag tar ut pengarna så att det inte tar så långt tid att få ut dom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej Chillarn

 

Det stämmer att vi har en maxgräns för insättning via CC, men vi kan höja den gränsen om man så önskar.

 

mvh

 

magnus

 

Det är jag faktiskt inte i behov av längre men tack ändå, bra att veta.

det jag undrar är om jag kommer behöva skicka in CC pack (bilder på kreditkort och ID) när jag har gjort en insättning med både VISA och med Neteller. Som du sa förut så har jag ju redan gjort en sådan hos neteller så det kanske inte krävs?

Om det krävs skulle jag gärna vilja skicka in det i förväg så att det blir en snabb och smidig withdraw när nu det sker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...