Kafka Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Förra årets gratis stream var ESPNs pay-per-view, som av en miss gjordes tillgänglig gratis via en länk. ESPN fixade till missen efter några timmar så att inga nya tittare kunde komma in den vägen, jag skulle gissa att de har fixat till det misstaget redan från början i år. Ok, men om man nu får tillgång till en stream via http://broadband.espn.go.com/ppv/poker så tycker jag att de kunde vara lite med tydliga med det. "Event may be viewable only via other media (e.g. internet)." - jaha? Någon som kan verifiera att man får det som en stream? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hasselby Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Ok, men om man nu får tillgång till en stream via http://broadband.espn.go.com/ppv/poker så tycker jag att de kunde vara lite med tydliga med det."Event may be viewable only via other media (e.g. internet)." - jaha? Någon som kan verifiera att man får det som en stream? Aha, jo det är vad det handlar om (I USA finns även valet att få den på ppv i TV) . De har en länk man kan klicka för att se om man klarar "system requirements". https://r.espn.go.com/espn/purchase?productOfferId=ppv_wspoker# Mer om sändningen finns nedan (ganska knappt om info på ESPNs hemsida). Kommentatorer är Ali Nejad och Phil Gordon http://www.pokerlistings.com/espn-offers-payperview-wsop-main-event-15134 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moleskin Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Någon som kan verifiera att man får det som en stream? Jag betalde via ESPN förra året och fick ett mail med den här bilden i morse så det lär streamas via nätet. Om man klickar på bilden i mailet kommer man förresten till http://broadband.espn.go.com/ppv/poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ErikJ Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 får man se hålkorten ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 får man se hålkorten ? nej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hawg Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Det där krånglar för mig, det står något om account-problem. Kanske kan det bero på att jag kollade förra året och kommer inte ihåg varken användarnamn eller lösenord till kontot jag gjorde då. Har någon som också kollade förra året kunnat skapa ett nytt konto och fått det att funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
personalities Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Jag lyckades se hela finalbordet gratis förra året. Efter ett par timmar blev det typ gratis, sen stängde dem den länken men jag hade fönstret uppe under hela tiden. Tolv timmars tittande, men roligt var det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garvin Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Det där krånglar för mig, det står något om account-problem. Kanske kan det bero på att jag kollade förra året och kommer inte ihåg varken användarnamn eller lösenord till kontot jag gjorde då. Har någon som också kollade förra året kunnat skapa ett nytt konto och fått det att funka? Ja (att skapa konto, betala och logga in - jag har ju inte sett något än:-D ). Det sänds både via stream och PPV TV. Jag mindes inte heller användarnamn eller lösenord, men det gick bra att skapa ett nytt (använde samma mailadress). Har spelat på Lee Watkinson till 9 ggr pengarna och han Khan till 12 ggr pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
istinkface Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 RainKhan tar hem det här han Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
arsenalrulez Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Heeeeja Skalie!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XaaL Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Hinner inte öppna konto och köpa det föränn typ 21.30. Men det måste ju funka bra ändå, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Hinner inte öppna konto och köpa det föränn typ 21.30. Men det måste ju funka bra ändå, eller hur? Är nog inga problem. Nu har jag betalat och väntar med spänning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fnii! Grrp! Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Biografierna börjar poppa upp: http://www.pokernews.com/live-reporting/2007-wsop/event-55-world-championship-no-limit-holdem/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 den förstorade variaten är verkligen inte stor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 olagligt att posta gratis länk? har en... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jonte_J Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 bjud på inlogg då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Varför börjar de inte sända? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moleskin Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 De har börjat hos mig iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Man va fan nu lackar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hawg Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Ingen sändning här... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 http://www.boards.ie/vbulletin/showthread.php?t=2055122209 Det är ju bara en länk till et forum. Där hittar ni gratis länken! Orkade inte svara på alla pm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kafka Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Bara en enda spelare under 34 år, åldrarna fördelar sig enligt: 22, 34, 35, 35, 36, 39, 40, 49, 62 medelålder: 39,1 Hade nog gissat på lägre om jag hade blivit tillfrågad innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jonte_J Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 U da man MatteJ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Ingen sändning här... Får bara upp rutan med "Final table live". Inget händer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hawg Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Får bara upp rutan med "Final table live". Inget händer Exakt samma här, man ser loggan till höger och en blank ram till vänster Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts