XaaL Postad 16 Juli , 2007 Rapport Share Postad 16 Juli , 2007 Har finalbordet börjat? Kan man beställa ESPN nu? Annars, när börjar det? Snabbt och svar uppskattas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kilsmo Postad 16 Juli , 2007 Rapport Share Postad 16 Juli , 2007 Finalbordet är i morgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 16 Juli , 2007 Rapport Share Postad 16 Juli , 2007 Har spelat en del mot RainKhan i SnGs, rätt sjukt att han blir stenrik medans jag får fortsätta harva för kaffepengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 16 Juli , 2007 Rapport Share Postad 16 Juli , 2007 Har spelat en del mot RainKhan i SnGs, rätt sjukt att han blir stenrik medans jag får fortsätta harva för kaffepengar. Eller inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredde80 Postad 16 Juli , 2007 Rapport Share Postad 16 Juli , 2007 Någon som vet om det är live utan hålkort eller fördröjt 1h med hålkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zasabi Postad 16 Juli , 2007 Rapport Share Postad 16 Juli , 2007 Satt och räknade lite på antal marker i spel och har en fråga... Enligt pokernews har spelarna tillsammans 127415000 marker. Om alla började med 20k skulle det då vara 6370,75 spelare, men det var bara 6358. Har det tillkommit 255k när dom växlat bort marker eller är det något fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 16 Juli , 2007 Rapport Share Postad 16 Juli , 2007 Satt och räknade lite på antal marker i spel och har en fråga... Enligt pokernews har spelarna tillsammans 127415000 marker. Om alla började med 20k skulle det då vara 6370,75 spelare, men det var bara 6358. Har det tillkommit 255k när dom växlat bort marker eller är det något fel? Åååh, är du seriös? Först det första; vem fan bryr sig om det är rätt eller fel med markerna? För det andra; ja, förmodligen har de räknat fel när de stackat upp, dvs när de växlat marker. Men vad spelar det för roll? Jag tror knappast att det har förekommit några större missar som förstört utgången av det här eventet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zasabi Postad 16 Juli , 2007 Rapport Share Postad 16 Juli , 2007 Åååh, är du seriös? Först det första; vem fan bryr sig om det är rätt eller fel med markerna? För det andra; ja, förmodligen har de räknat fel när de stackat upp, dvs när de växlat marker. Men vad spelar det för roll? Jag tror knappast att det har förekommit några större missar som förstört utgången av det här eventet. Inte sååå seriös Bara kul att veta, har för mig att det var förra året dom hade lite problem med antal marker (hade väll tillkommit någon miljon?). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XaaL Postad 16 Juli , 2007 Rapport Share Postad 16 Juli , 2007 Inte sååå seriös Bara kul att veta, har för mig att det var förra året dom hade lite problem med antal marker (hade väll tillkommit någon miljon?). Ja det kommer jag ihåg.. Man har väl inte lärt sig av sina misstag mao Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 16 Juli , 2007 Rapport Share Postad 16 Juli , 2007 Hade det inte försvunnit 220K förra året? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yone Postad 16 Juli , 2007 Rapport Share Postad 16 Juli , 2007 Hade det inte försvunnit 220K förra året? Är väl många som klantar till det och stoppar sina marker i fickan som mr paul tilly och blir diskade. Då tas markerna ur spel antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 16 Juli , 2007 Rapport Share Postad 16 Juli , 2007 Att det blir mer marker i spel under turneringens gång beror på att man kör chip race om udda marker för de lägsta valörerna när de tas ur spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carl_X Postad 16 Juli , 2007 Rapport Share Postad 16 Juli , 2007 Avrundar man inte uppåt när man gör chip race? Vet iofs inte hur strukturen ser ut för det, möjligt att det passar ihop med alla valörer. EDIT: En minut sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
superlirarn Postad 16 Juli , 2007 Rapport Share Postad 16 Juli , 2007 håller sten hårt på hevad kahn, verkar vara en skön lirare. se annars upp för tuan lam, lee watkinson och ryssen. kommer bli grymt spännande med tanke på att det är så jämt markermässigt. Ingen har sprungit ifrån som tidigare år. go kahn! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
personalities Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 När och var kan man se finalbordet? ESPN, för en human summa precis som förra året eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Men vad spelar det för roll? Jag tror knappast att det har förekommit några större missar som förstört utgången av det här eventet.Nä, det är ju verkligen skitsamma med någon mille hit eller dit i väntvärde. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Åååh, är du seriös? Först det första; vem fan bryr sig om det är rätt eller fel med markerna? För det andra; ja, förmodligen har de räknat fel när de stackat upp, dvs när de växlat marker. Men vad spelar det för roll? Jag tror knappast att det har förekommit några större missar som förstört utgången av det här eventet. pf måste skaffa den där smileyn från 2+2 med en olycklig gubbe och tre frågetecken ovanför. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PsychicIor Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Hade Rainkhan lite som en favorit innan jag såg något repotage från wsop och blev lite tiltad...som han hoppa dansa och skrek vid bordet hade jag blivit galen .... Men hade ändå varit lite kul om han vinner.... Må bäste man vinna, eller bäste klonkare skall man kanske säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highline Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 När och var kan man se finalbordet? ESPN, för en human summa precis som förra året eller vad? ESPN, som förra året. För summan $19.95: http://broadband.espn.go.com/ppv/poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pemmsen Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 vilken tid sätter finalbordet igång? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 vilken tid sätter finalbordet igång? 21:00 svensk tid har jag fattat det som. Rätta mig gärna om jag har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pemmsen Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 ok Ty! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fnii! Grrp! Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Jag kom på att det är helt omöjligt att inte heja på ADHD-Khan. Jag tror han förresten att skulle kunna förvalta ambassadörskapet rätt bra. Synd att Scotty inte överlevde lite till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kafka Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Förra året så fanns det en gratis stream av finalbordet. Har ni hittat någon sådan i år? Gratis eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hasselby Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Förra året så fanns det en gratis stream av finalbordet. Har ni hittat någon sådan i år? Gratis eller ej. Förra årets gratis stream var ESPNs pay-per-view, som av en miss gjordes tillgänglig gratis via en länk. ESPN fixade till missen efter några timmar så att inga nya tittare kunde komma in den vägen, jag skulle gissa att de har fixat till det misstaget redan från början i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts